کادو ولنتاین چی بخرم؟

پشتیبانی درین عطر 1400/09/23
ولنتاین چی بخرم؟

ولنتاین چی بخرم؟ سوالی که شاید هر سال برایتان پیش بیاید. هر ساله با رسیدن به بهمن ماه ، دغدغه ی اکثر عشاق این هست. که برای ولنتاین چی بخرم؟ با درین عطر همراه باشید. تا برترین کادو های مناسب ولنتاین را خدمت شما عشاق جوان معرفی کنیم.

ولنتاین چی بخرم؟ اصلا ولنتاین چیست؟

کشیشی در نزدیکی روم باستان زندگی میکرد. که به شدت مخالف عشق و عاشقی و ازدواج بود. و مانع ازدواج زوج های جوان میشد. در سال 269 میلادی ، به دستور امپراطور روم ، کلادیوس دوم و به دلیل کمک به زوج های جوان این کشیش گردن زده شد. نام این کشیش والنتینوس قدیس بود. پس از آن سال و از سال 270 میلادی، در روز 14 فوریه که سالگرد کشته شدن این کشیش بود. زوج های عاشق و جوان جشنی را برگزار کردند. که این جشن رفته به رفته به جشن ولنتاین معروف شد.

ولنتاین چی بخرم؟

ولنتاین چی بخرم؟ آیا ادکلن هدیه ی مناسبی است؟

با این گرونی ها شاید ، انتخاب هر کادویی برای ولنتاین هزینه ای ، حداقل 500 هزار تومان برای شما داشته باشد. چه بهتر که این کادوی ولنتاین یک ادکلن اورجینال خوشبو باشه. ادکلن ، همیشه همراه فرد است. و هر ثانیه ، بوی خوش آن رایحه ، به مشام معشوق شما خواهد رسید. چه هدیه ای از بهتر از این ، که معشوق شما را هر لحظه یاد شما بیاندازد. و این رایحه خاص هر لحظه در ذهن معشوق شما ، یاد آور لحظه ی زیبای دادن کادو باشد.

ادکلن به عنوان هدیه ولنتاین از یک جنبه دیگر نیز بسیار مناسب است. هر فردی که عطر یا ادکلن میزند ، به واسطه ی رایحه خوشی که از او می آید. باعث میشود اعتماد به نفس بالاتری نیز داشته باشد. پس هدیه شما علاوه بر یک کادوی فیزیکی ، باعث بالا رفتن اعتماد به نفس معشوق شما شده است. و چه عاشقی ای از این بهتر که ، هر لحظه به فکر رشد معشوق خود باشید.

بهترین ادکلن های زنانه برای کادوی ولنتاین

خب آقایان با دقت توجه کنند که براتون پر طرفدار ترین عطر های زنانه با توجه به سن معرفی کردیم. این عطر ها بهترین هدیه برای ولنتاین خواهند بود. و شما رو از دردسر پیدا کردن عطر زنانه برای هدیه ولنتاین  رها میکنه.

ادکلن گودگرل از برند کارولینا هررا (GOOD GIRL CAROLINA HERERA)

گودگرل از برند کارولینا هررا ، با توجه به ظاهر بسیار جذابش (که به ادکلن پاشنه کفش) هم معروف است. یکی از جذاب ترین هدیه ها برای این روز است. که قطعا هر خانمی را در همان دید اول و بدون بو کردن جذب خود میکند. ادکلن گودگرل مورد توجه خانم های با سنین 15 الی 50 ساله قرار گرفته است. ولی بیشتر مناسب خانم های جوان است.

ادکلن گودگرل در چند نسخه ، مشکی ، قرمز مخملی ، لجر و خال خالی وارد بازار ایران شده است. رایحه نسخه های مختلف این عطر بسیار به هم شبیه است. و پر طرفدار ترین نسخه گودگرل ، عطر گودگرل مشکی است.

رایحه این عطر گرم و شیرین است و داری گروه بویایی شرقی و گلی است. گودگرل به معنی دختر خوب است و شعار این عطر این است ” ITS SO GOOD TO BE BAD” یعنی ” بد بودن آن بسیار خوب است” اشاره به دختران پر جنب و جوشی است که در عین حال که گاها معشوق خود را اذیت میکنند ولی بسیار جذاب هستند و آقایان ، جذبشان میشوند.

قیمت ادکلن گودگرل حدود 120 دلار است.

عطر ادکلن کارولینا هررا گودگرل - Carolina Herrera Good Girl EDP

عطر ادکلن کارولینا هررا گودگرل – Carolina Herrera Good Girl EDP

عطر لانکوم لاویه بل (LANCOME LA VIE EST BELLE)

عطر لانکوم لاویه بل ، با معنی زندگی خوب است. عطری است گرم و شیرین با رایحه میوه های تابستانی ، که رایحه زرد آلو در آن بسیار مشهود است. این عطر که مناسب فصول سرد سال است. بیشتر مناسب خانم های 30 سال به بالا است. رایحه ی جذاب و در عین حال سنگین که وقار یک خانم جا افتاده را حفظ میکند.

قیمت لانکوم لاویه بل حدود 100 دلار است.

ادکلن ورساچه کریستال نویر – ورساچه مشکی زنانه (VERSACE CRYSTAL NOIR)

ادکلن ورساچه کریستال نویر زنانه ، در دو نوع ادوپرفیوم (با غلظت بالاتر) و (ادوتویلت) با غلظت کمتر در بازار موجود است. این عطر در واقع جفت زمستانه ی عطر ورساچه ی برایت کریستال است. رایحه ی ورساچه کریستال نویر ، گرم و شرابی است. که رایحه ی عود وشراب را باهم ترکیب دارد و حس انگور های سیاه را به شما تلقین میکند.

قیمت لالیک کریستال نویر نسخه ادوپرفیوم حدود 65 دلار است.

ادکلن لانوین اکلت (Lanvin Eclat d´Arpege EDP)

ادکلن لانوین اکلت ، عطری ملایم و گلی است. که مناسب افرادی است که بوی گرم را نمی پسندند. ظاهر این عطر با جعبه ی شیشه ای که ادکلن داخل آن مشخص است . این عطر را تبدیل به تنهای عطری کرده که از بیرون جعبه ، ادکلن آن کاملا مشخص است. لانوین اکلت نیز مناسب سن های 20 الی 45 سال است.

قیمت

تستر عطر ادکلن اکلت لانوین - Lanvin Eclat d´Arpege Tester

تستر عطر ادکلن اکلت لانوین – Lanvin Eclat d´Arpege Tester

لانوین اکلت حدود 35 دلار است.

 

ادکلن لانوین مری می ( Lanvin Marry Me )

عطر لانوین مری می به معنای ” با من ازدواج کن” یکی از عطر های عاشقانه است. که هر پسر جوانی پیش از ازدواج میبایست برای ، معشوق خود خریداری کند. لانوین مری می ، رایحه ای خنک و شیرین دارد با گروه بویایی گلی میوه ای.

قیمت لانوین مری می حدود 30 دلار است.

بهترین ادکلن های مردانه برای کادوی ولنتاین

در ادامه پاسخ به سوالی که شاید بیشتر برای خانم ها مطرح میشه که ولنتاین چی بخرم؟ میرسیم به معرفی برترین ادکلن های معروف مردانه مناسب برای ولنتاین که براتون قطعا بسیار جذاب خواهد بود.

ادکلن کرید اونتوس مردانه ( CREED AVENTUS FOR MEN)

ادکلن کرید اونتوس مردانه که با نام پادشاه عطر های مردانه شناخته میشود. یکی از پرفروش ترین های ادکلن مردانه است. رایحه ی تلخ و تند این عطر با بازی روایح مرکباتی و گیاهی و گردویی ، کاری کرده کرید اونتوس با وجود گران قیمت بودن ، ارزش خرید با بالاترین قیمت هارا داشته باشد.  پخش بوی کرید اونتوس مردانه به گونه ای است که ، پس از اولین پاف ، در کمتر از 10 ثانیه ، رایحه شما بیش از 10 متر را میپیماید و فضا را به طور کامل در برمیگیرد. ماندگاری این عطر نیز حداقل 72 ساعت است. کرید اونتوس هدیه ای مناسب آقایان بین سن 25 تا 55 سال است. حس غرور مردانه در تک تک نت های این عطر احساس میشود.

قیمت ادکلن کرید اونتوس مردانه 100 میلی لیتر حدود 300 دلار است.

ادکلن اونتوس درین عطر-Creed Aventus

ادکلن کلاب دنایت اینتنس – شبیه ترین رایحه به کرید اونتوس با یک دهم قیمت (CLUB DE NUIT INTENSE)

ادکلن کلاب دنایت اینتس از برند اماراتی آرماف ، طبق نظر بیش از 90% مصرف کنندگان این عطر ، یکی از نزدیک ترین رایحه ها را به ادکلن کرید اونتوس دارد. و بیشتر افرادی که نمیخواهند هزینه بسیار زیاد به کرید اونتوس دهند این عطر را انتخاب خواهند کرد.

ادکلن مردانه کلاب دنایت اینتنس  ، هر سالی که تولید شده است ، کف جعبه اش تاریخ تولیدش حک شده است. و جالب است بدانید نسخه ی 2017 آن از نظر رایحه و ماندگاری با اونتوس مو نمیزند. ولی متاسفانه این عطر بسیار کمیاب شده است و از جهتی ، تاریخ مصرف آن به پایان رسیده است و برای استفاده مناسب نیست. نسخه های 2018 ،2019 ، 2020 و 2021 آن موجود است که کیفیت خوبی دارند و از نظر کیفیت باهم تفاوت آن چنانی ندارند.

قیمت ادکلن کلاب دنایت اینتنس مدل 2021 و 2020 حدود 25 الی 30 دلار است.

ادکلن های مهران مدیری ، رایحه های جذاب با چاشنی حمایت از تولید ایرانی

مهران مدیری ، هنرمند معروف ایرانی از سال 99 به عنوان برند تبلیغاتی عطر هایی از سری مهران مدیری از کارخانه پرستیژ قشم شد. این سری عطر ها که بعد از عطر های نوید محمدزاده ، وارد بازار شد ، با توجه به رایحه های جذاب که بسیار شبیه به ادکلن های خارجی بودند و کیفیت و ماندگاری بالایشان ، دید افراد را به صنعت عطر و ادکلن در ایران تغییر داد و ما را به ادامه ی این صنعت بسیار امیدوار.

عطر های مهران مدیری در 4 طرح مردانه با نام های : ، کلوز آپ مردانه ، پلان مردانه ، ماژور و رماژور وارد بازار شد.البته این برند 4 طرح زنانه با نام های : کلوز آپ زنانه ، پلان زنانه ، مینور و رمینور هم دارند.

در نهایت سعی داشتیم به این سوال شما پاسخ دهیم که : برای ولنتاین چی بخرم؟ و مطمئنا عطر و ادکلن یکی از به یادماندنی ترین هدیه ها برای عزیزان شما خواهد بود . شما برای ما کامنت کنید سال های قبل چه عطری رو به عزیزانتان هدیه دادید و بقیه همراهان وبسایت تخصصی عطر و ادکلن درین عطر رو در این تصمیم گیری راهنمایی کنید. مطالعه مقاله آیا عطر جدایی می آورد؟! را نیز به شما توصیه می‌کنیم.

Rate this post

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.