بهترین ادکلن های مردانه فرانسوی کدامند؟

Admisite 1399/07/05
بهترین ادکلن های مردانه فرانسه - بهترین عطر فرانسوی مردانه - ادکلن اصل فرانسه مردانه - درین عطر

در جستجوی بویی خاص و جذاب برای جلب توجه دیگران، ادکلن‌های مردانه فرانسوی ممکن است بهترین گزینه باشند. این ادکلن‌ها با ترکیب‌های حسی و بوهایی که از آن‌ها تشکیل شده، توانسته‌اند به معرفی مفهوم بسیاری از مردان در سراسر جهان کمک کنند. اما بهترین ادکلن‌های مردانه فرانسوی کدام هستند؟ در این مقاله، به بررسی بهترین عطرهای مردانه فرانسوی می‌پردازیم و شما را با برخی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها آشنا می‌کنیم.

شاید تا الان با خیلی از عطرها و برندهای فرانسوی عطر و ادکلن آشنا شده باشید. در این مطلب قصد داریم بهترین عطر فرانسوی مردانه را به شما معرفی کرده و توضیح مختصر و مفیدی درباره هر کدام از آنها بدهیم. اگر قصد خرید عطر و ادکلن اصل را دارید حتما تا انتها با ما همراه باشید.


فرانسه، مهد تولید بهترین ادکلن مردانه و زنانه دنیا!

اگر عطرهای معتبر و برند دنیا را مشاهده نمایید، متوجه این نکته می شوید که اکثر آن ها فرانسوی می باشند. این موضوع نشان می دهد که کشور فرانسه سرمایه گذاری بسیار خوبی روی این موضوع کرده است و در حال حاضر مهد تولید بهترین ادکلن مردانه و زنانه دنیا می باشد. از برندهای معروف ادکلن فرانسوی می‌توان به نام های لالیک، شنل و دیور اشاره کرد.

ادکلن‌ مردانه فرانسوی به دلیل تاریخچه بلند و معتبری که دارند، از شهرت جهانی برخوردارند. ترکیبات معروفی که در ادکلن‌های فرانسوی به کار می‌روند، باعث شده است تا بسیاری از آقایان در سراسر جهان از ادکلن اصل فرانسه مردانه استفاده نمایند.


غلظت های ادکلن مردانه فرانسوی

لازمه آشنایی با بهترین ادکلن‌های مردانه فرانسوی داشتن اطلاعاتی درباره‌ی غلظت‌های متفاوت عطر و ادکلن ها هست. عطرها علاوه بر اینکه دارای رایحه متفاوتی هستند. از نظر میزان غلظت اسانس‌ها هم تفاوت هایی دارند. عطرها بر اساس تفاوت غلظتی که دارند در 5 دسته متفاوت دسته‌بندی می‌شوند.

  • دسته اول پرفیوم (Parfum) که دارای غلظت 20 تا 30 درصدی اسانس هستند و قیمت بالایی نسبت به سایر عطرها دارند.
  • دسته دوم ادوپرفیوم (Eau de parfum) که تفاوت آن با پرفیوم بسیار کم بوده و با درصد اسانس 15% تا 20% جزو بیشترین غلظت ها محسوب می‌شود. در ضمن قیمت کمتری نسبت به پرفیوم دارد. غلظت ادوتویلت ها (EDT) بین 5% تا 15% هستند و به طور میانگین حدود 3 ساعت ماندگاری دارند. ادوکلن یا ادکلن ها به دلیل داشتن غلظت 2 تا 4 درصدی از قیمت پایین‌تری برخوردارند و حاوی مقدار زیادی الکل هستند.
  • دسته آخر به اسپری ها تعلق دارد. که غلظت آنها بین 1 تا 3 درصد می‌باشد. ماندگاری ادکلن‌ و اسپری معمولا 2 ساعت هست.

برای خرید عطر فرانسوی کدام غلظت مناسب هست؟

بعد از فهمیدن تفاوت‌های موجود در غلظت عطرها که موجب تفاوت در قیمت و ماندگاری آنها می‌شود. باید برای خرید بهترین عطر مردانه فرانسوی به انتظار و هدفی که از انتخاب یک عطر داریم، توجه کنیم. اگر قصد دارید که یک عطر با ماندگاری و پخش بوی مناسب داشته باشید، غلظت ادوپرفیوم و ادوتویلت را به شما پیشنهاد می‌دهیم.


معرفی بهترین ادکلن های مردانه فرانسوی!

در ادامه به بررسی ادکلن های معروف مردانه فرانسوی و توجه به غلظت و ویژگی های آنها می‌پردازیم. توجه داشته باشید که ترتیب عطرهای قرار گرفته شده در لیست زیر به معنای برتری آن‌ها نسبت به یکدیگر نیست و اگر قصد خرید یک عطر مناسب را دارید، حتما به سلیقه و ویژگی‌های شخصیتی خود توجه ویژه‌ای داشته باشید.

1) ادکلن مردانه بلو شنل (Bleu de Chanel)، یکی از ادکلن های معروف مردانه فرانسوی!

بهترین ادکلن های مردانه فرانسه - عطر ادکلن بلو شنل مردانه - Bleu de Chanel

ادکلن بلو شنل مردانه از برند فرانسوی شنل جز محبوب ترین و بهترین ادکلن‌های مردانه فرانسوی می باشد که بسیاری از آقایان را طرفدار پروپاقرص خود کرده است. این ادکلن در سه غلظت ادوتویلت، ادوپرفیوم و پرفیوم موجود می باشد که غلظت آن ها با هم متفاوتند. با توجه به طبع خنک و رایحه تلخ و تندی که عطر بلو شنل دارد، بهترین زمان استفاده از آن در روزهای گرم بهار و تابستان می باشد. نت های ادکلن Bleu de Chanel عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: گریپ فروت – لیمو – پرتقال – نعناع – جوز – فلفل قرمز
  • نت‌های میانی: گل یاس – زنجبیل – درخت سدر – درخت خس‌خس
  • نت‌های پایانی: رزین لبدانوم – رزین کندر هندی – درخت پچولی – چوب صندل

2) عطر مردانه لالیک انکر نویر (Lalique Encre Noir)، از بهترین ادکلن های مردانه فرانسوی

بهترین ادکلن های مردانه فرانسه - عطر ادکلن لالیک انکر نویر - Lalique Encre Noir

ادکلن لالیک انکر نویر که به لالیک مشکی نیز معروف است در سال 2006 وارد بازار شد و جز ادکلن های پرطرفدار شرکت معروف و فرانسوی لالیک به شمار می آید. انکر نویر به معنای جوهر سیاه می باشد و در واقع طراحی ظاهری عطر انکر نویر نیز از مرکبدان یا همان جوهر خوشنویسی الهام گرفته شده است. این عطر مردانه دارای طبعی گرم و رایحه‌ای تلخ می باشد و بسیار مناسب فصول سرد همچون پاییز و زمستان می باشد. نت های ادکلن Lalique Encre Noir با عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: سرو
  • نت‌های میانی: خس‌خس
  • نت‌های پایانی: چوب کشمیر – مشک

3) ادکلن مردانه ساواج دیور (Sauvage Dior)، از بهترین ادکلن های مردانه ساخت کشور فرانسه

بهترین ادکلن های مردانه فرانسه - عطر ادکلن ساواج دیور - Sauvage Dior

ادکلن ساواج دیور یا سَوِج دیور جز پر طرفدارترین عطر‌های مردانه دنیا می باشد. جالب است بدانید کمپین تبلیغاتی عطر دیور ساواج توسط بازیگر هالیوودی مشهور یعنی جانی دپ (Johnny Depp) برگزار شده است.

این عطر فرانسوی که جز بهترین ادکلن های مردانه فرانسه می‌باشد، به دلیل طبع گرمی که دارد، بیشتر در فصول خنک و سرد، همچون پاییز و زمستان مورد استفاده قرار می گیرند. ماندگاری و پخش بوی ادکلن Sauvage Dior در حد بسیار خوبی می باشد و مناسب زمان هایی می باشد که روز طولانی در پیش دارید. نت های ادکلن ساواج دیور عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: ترنج – دانه فلفل
  • نت‌های میانی: اسطوخودوس – جوز – بادیان ختایی – فلفل سیچوان
  • نت‌های پایانی: وانیل – آمبروکسان

4) ادکلن فرانسوی جذاب عطر ورساچه پورهوم عود نویر مردانه (Versace Pour Homme Oud Noir)

بهترین ادکلن های مردانه فرانسه - عطر ادکلن ورساچه عود نویر - Versace Oud Noir

ادکلن ورساچه پور هوم عود نویر از برند ورساچه جز یکی از بهترین ادکلن های مردانه فرانسوی است که در سال 2013 به بازار آمد و فروش نسبتا خوبی نیز داشت. با توجه به رایحه تند و طبع گرمی که عطر عود نویر ورساچه دارد، بیشتر مناسب استفاده در روز های سرد پاییز و زمستان می‌باشد. نت های ادکلن Versace Pour Homme Oud Noir عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: نت های تند
  • نت‌های میانی: عود
  • نت‌های پایانی: نت های چوب – چرم

5) ادکلن مردانه دیور هوم اینتنس (Dior Homme Intense)، بهترین عطر مردانه پرطرفدار

بهترین ادکلن های مردانه فرانسه - عطر ادکلن دیور هوم اینتنس - Dior Homme Intense

ادکلن دیور هوم اینتنس در سال 2007 توسط برند دیور طراحی و وارد بازار شد. عطر دیور هوم اینتنس به گونه ای طراحی شده که رایحه ای شیرین و طبعی گرم دارد و به همین خاطر مناسب استفاده در روز های سرد است. نت های این ادکلن عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: گل زنبق – اسطوخدوس
  • نت‌های میانی: کهربا – وانیل
  • نت‌های پایانی: گیاه مشک مالو – درخت سدر – درخت خس‌خس

6) عطر بلک افغان ناسوماتو (Nasomatto Black afgano)، ادکلن مردانه معروف و همه پسند

بهترین ادکلن های مردانه فرانسه - ادکلن بلک افغان - Black Afgano

ادکلن بلک افگانو یا ادکلن بلک افغان اصل در سال 2009 وارد بازار شد. عطر بلک افغان دست رنج و تلاش شش ساله ی الساندرو گالتیری عطرساز مشهور می باشد که توانست یک ترکیب خارق العاده را خلق کرد. بطری ادکلن بلک افغان بسیار جذاب و چشم نواز می باشد. با توجه به طبع گرمی که عطر بلک افگانو دارد، فصول پاییز و زمستان بهترین زمان استفاده از این عطر می باشد. نت های ادکلن Black Afgano عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: شاهدانه – ترکیبات سبز
  • نت‌های میانی: تنباکو – روایح چوبی – قهوه
  • نت‌های پایانی: روایح دودی – عود

7) عطر فرانسوی ادکلن کرید اونتوس مردانه (Creed Aventus)

بهترین ادکلن های مردانه فرانسه - عطر ادکلن کرید اونتوس مردانه - Creed Aventus

ادکلن کرید اونتوس را می توان جز ادکلن های بسیار لاکچری و گران قیمت دانست. کرید اونتوس مردانه توسط برند Creed در سال 2010 به بازار آمد و تا به امروز کمتر عطری توانسته با این عطر افسانه‌ای رقابت کند. اگر عطر کرید اونتوس مورد توجه شما قرار گرفته اما نمی خواهید چنین مبلغی را صرف خرید آن کنید، می توانید تستر کرید اونتوس را با قیمت بسیار کمتر خریداری نمایید. نت های ادکلن Creed Aventus عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: ترنج، سیب و آناناس
  • نت‌های میانی: نعناع هندی، رز و یاس
  • نت‌های پایانی: مشک، وانیل و عنبر

8) ادکلن کلاب د نایت اینتنس مردانه (Armaf Club de Nuit Intense)، ادکلن اصل فرانسه

بهترین ادکلن های مردانه فرانسه - عطر ادکلن کلاب د نایت - Armaf Club de Nuit

عطر کلاب د نویت اینتنس در سال 2015 توسط برند آرماف رونمایی شد. برند آرماف اصالتا یک برند عمانی است، اما خط تولید آن در کشور فرانسه قرار دارد و تمام معیارهای عطر و ادکلن های خوب فرانسوی را دارد. نکته جالبی که در مورد عطر آرماف کلاب د نویت وجود شباهت رایحه این عطر به ادکلن افسانه‌ای کرید اونتوس است. ادکلن کلاب د نایت با توجه به قیمت مناسب و به صرفه‌ای که دارد می تواند انتخاب بسیار خوبی برای کسانی که نمی‌خواهند هزینه ی زیادی بابت خرید عطر بدهند باشد. نت های ادکلن Club de nuit Intense عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: ترنج – لیموترش – سیب
  • نت‌های میانی: گل یاسمن – گل رز – چوب درخت قان
  • نت‌های پایانی: مشک – وانیل – نعناع هندی

9) عطر اکلت لانوین زنانه (Lanvin Eclat d´Arpege)، بهترین ادکلن زنانه فرانسوی

عطر ادکلن اکلت لانوین - Eclat Lanvin

ادکلن اکلت دی آرپچ در سال 2002 توسط برند لانوین طراحی و راهی بازار شد و یکی از پرفروش ترین عطرهای کمپانی Lanvin به شمار می رود. با توجه به طبع خنک و رایحه شیرین ادکلن لانوین اکلت، بهترین زمان استفاده از این عطر در فصول گرم سال همچون تابستان و بهار است. نت‌های ادکلن Lanvin Eclat عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: مشک – سدر – کهربا
  • نت‌های میانی: گل ویستریا – شکوفه هلو – یاس بنفش
  • نت‌های پایانی: برگ درخت نارنج – گل صدتومانی

10) عطر اجمل ساکریفایس زنانه (Sacrifice for Her Ajmal)

ادکلن ساکریفایس - Sacrifice for Her Ajmal

ادکلن ساکریفایس در سال 2007 طراحی و راهی بازار شد. ادکلن اجمل ساکریفایس یکی از عطر و ادکلن های محبوب به خصوص در کشورهای عربی به شمار می‌رود. با توجه به قیمت ارزان و رایحه با کیفیت و خوشی که عطر Sacrifice دارد، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بانوان است. همچنین اگر به دنبال عطری با قیمت مناسب برای هدیه دادن هستید، حتما عطر اجمل ساکریفایس را جز گزینه های خود قرار دهید. نت‌های ادکلن Ajmal Sacrifice عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: گل یاسمن – آب
  • نت‌های میانی: شکوفه پرتقال
  • نت‌های پایانی: مشک – عنبر

11) ادکلن دیور امبر نویت (Dior Ambre Nuit)

عطر دیور امبر نویت - Dior Ambre Nuit - بهترین ادکلن های مردانه فرانسه

عطر امبر نویت از برند فرانسوی دیور در سال 2018 طراحی و روانه بازار شد. این عطر که یک عطر مشترک بین مردان و زنان محسوب می شود، همانطور که از نامش پیداست، عنصر عنبر نت اصلی آن را تشکیل داده است. فرانسو دماشی طراح این عطر در مورد آن می گوید: «رایحه این عطر مانند قصه شاه پریان و داستان دیو و دلبر طراحی شده است.

دیو داستان ما رایحه ای عنبر گون دارد و شجاع است؛ اما دلبر قصه ی ما لطافت و ظرافت و گیرایی گل رز ترکی جاودانه ایست که عاشقی را تعریف می کند. این رایحه مملو از تناقض های دلنشین است.» نت های تشکیل دهنده عطر Dior Ambre Nuit عبارتند:

  • نت‌های اولیه: عنبر – ترنج – گریپ فروت
  • نت‌های میانی: گل رز ترکی – فلفل صورتی
  • نت‌های پایانی: نعناع هندی – چوب سدر – چوب گایاک

12) ادکلن ژان پل گوتیه له میل (JEAN PAUL GAULTIER LE MALE)

ادکلن ژان پل گوتیه له میل - Jean Paul Gaultier Le Male - بهترین ادکلن های مردانه فرانسه

عطر له میل در سال 1995 توسط برند ژان پل گوتیه طراحی و به بازار عطر و ادکلن های مردانه راه یافت. ادکلن له میل یکی از جذاب ترین و پرفروش ترین عطرهای مردانه کمپانی ژان پل گوتیه به شمار می آید و طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. نت های تشکیل دهنده عطر Jean Paul Gaultier Le Male عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: هل – اسطوخودوس – نعناع – درمنه – ترنج
  • نت‌های میانی: دارچین – پرتقال – زیره سیاه
  • نت‌های پایانی: عنبر – چوب سدر – دانه تونکا – چوب صندل – وانیل

13) عطر ادوتویلت جیوانچی مدل Pour Homme

ادوتویلت جیوانچی پور هوم

عطر جیوانچی پور هوم مردانه در سال 2002 وارد بازار عطر و ادکلن‌ها شد و توسط Alberto Morillas تولید شد. اگر دنبال بهترین عطر مردانه فرانسوی هستید، ادوتویلت جیوانچی انتخاب درستی هست. آقای ژیوانشی که تولید کننده این عطر هستند و جیوانچی را برای خودشان طراحی کرده بودند، به گفته ایشان این محصول بهترین عطر از برند جیوانچی هست. اصلی ترین رایحه‌های به کار رفته در این عطر شامل گشنیز، پرتقال ماندارین و اسطوخودوس است.

این عطر فوق العاده نظر همه را به خودش جذب می کند. از این عطر فرانسوی می توانید برای مصرف روزمره و مناسبت‌های ویژه استفاده نمایید. اگه عطر سبک می پسندید، جیوانچی پور هوم سبک و رایحه تلخ وطبع گرمی دارد. این عطر برای آقایان با وقار و جنتلمن ساخته شده است.

  • نت‌های اولیه: گشنیز – بنفشه – پرتقال ماندارین – گریپ فروت
  • نت‌های میانی: اسطوخودوس – خس خس
  • نت‌های پایانی: سدر – لابدانیوم

14) عطر ادوتویلت هوگو باس مدل Bottled

هوگو باس باتلد

عطر هوگو باس باتلد توسط Annick Menardo و Christian Dussoulier در سال 1998 تولید و عرضه شد. عطر باتلد یکی از قدیمی ترین و پرطرفدار ترین عطر برند هوگو باس هست.  رایحه سیب و دارچین به کار رفته موجب منحصر به فرد شدن این عطر شده است.

دارچین موجود در این عطر موجب ماندگاری بالای bottled خواهد شد و تا 8 ساعت این عطر بر روی لباس یا بر روی پوستتان باقی می ماند. به خاطر طبع خنک این عطر بهترین انتخاب برای روزهای گرم بهار و تابستان هست. در رایحه اول این عطربه دلیل وجود رایحه میوه حس تازگی و نشاط به وجود شما می بخشد. این عطر برای آقایان در هر دهه ای مورد پسند واقع می شود.

  • نت‌های اولیه: سیب – ترنج – گل شمعدانی – لیمو – گل سنگ
  • نت‌های میانی: چوب ماهون – دارچین – شاه درخت
  • نت‌های پایانی: سدر – درخت زیتون – چوب صندل – وانیل – خس خس

15) ادوپرفیوم میسون فرانسیس مدل OUD

میسون فرانسیس عود

عطر یونیسکس میسون فرانسیس OUD در سال 2018 وارد بازار شد. ادکلن عود توسط عطار مشهور فرانسیس کورکجان تولید شده است. همانطور که از اسم این عطر مشخص هست رایحه اصلی به کار رفته د ر این عطر عود هست. در تولید این عطر از عود لائوسی استفاده شده است که خالص ترین و گران قیمت ترین عود در دنیا هست. عطر عود رایحه تند و میوه ای دارد. ماندگاری این عطر به 10 ساعت می‌رسد مناسب آقایان فعال و کاملا مناسب محل کار است. به خاطر طبع گرم می توانید در روزهای سرد زمستانی استفاده نمایید.

  • نت‌های اولیه: لامی – زعفران
  • نت‌های میانی: وانیل – سدر
  • نت‌های پایانی: نعناع هندی – عود لائوس

16) عطر ادوتویلت ژان مارک پاریس، مدل Paris Bleu

ژان مارک پاریس بلو

عطر پاریس بلو در سال 1989 در شهر پاریس ، پایتخت عطر و ادکلن جهان متولد شد. با تبعیت از سبک  عطر سازی فرانسوی، عطر پارس بلو خیلی زود توانست وارد بازار عطر و ادکلن جهانی بشود. این برند سعی نمود برای تمامی سلایق رایحه تولید و به بازار عرضه نماید.  ژان مارک پاریس رایحه خنک و آبی دارد. این عطر مناسب محل کار و مراکز آموزشی است. رایحه خنک این عطر را می توان در روزهای گرم استفاده نمود. قیمت این عطر نسبت به کیفیت و رایحه خوبی که دارد بسیار مناسب هست.

  • نت‌های اولیه: گریپ فروت – توت صورتی – زنجبیل – ترنج
  • نت‌های میانی: جوز هندی – اسطوخودوس – عسل – یاس
  • نت‌های پایانی: وانیل – دانه تونکا – بادام – چوب

 17) ادکلن ادوتویلت شنل اگویست پلاتینیوم مردانه

ادوتویلت اگویست پلاتینیوم

ادکلن اگویست پلاتینیوم توسط برند معروف شنل در سال 1993 تولید و وارد بازار عطر و ادکلن شده است.  حتی با گذشت سی سال از عرضه شدن این عطر همچنان طرفداران بسیاری دارد. اگویست پلاتینیوم یکی از قدیمی ترین و با اصالت ترین عطر از برند شنل است. Egoiste Platinum در فرانسه به معنی مردی درخشان و جذاب هست.

برند شنل، این عطر را برای مردان برونگرا و قدرتمند تولید کرده است. این عطر از ترکیب گل‌های تازه و رایحه چوبی تشکیل شده است که در دسته بویایی چوبی و گلدار قرار گرفت. رایحه ای بی نظیر دارد. ماندگاری و پخش بوی این عطر بسیار بالا و عالی هست. اگویست پلاتینیوم رایحه شیرین و خنکی دارد که می‌توانید در روزهای گرم بهار و تابستان از این عطر خوشبو استفاده نمایید.

  • نت‌های اولیه: اسطوخدوس – رزماری – بهار نارنج – برگ نارنج
  • نت‌های میانی: گل شمعدانی – گیاه مریم گلی کلاری – صمغ گالبانوم – گل یاسمن سفید
  • نت‌های پایانی: خس خس – خزه درخت بلوط – چوب صندل – چوب سدر – کهربا

18) ادکلن ادوتویلت آرماف ترس نویت

ادوتویلت آرماف ترس نویت

ادکلن ترس نویت در سال  2015 توسط برند آرماف تولید و وارد بازار شده بود. ظاهر منحصربه فرد و جذاب این عطر افراد بسیاری را مجذوب خود کرد. شکل مثلثی و کمربند چرمی که به دور آن بسته شده موجب خاص بودن آرماف ترس نویت شده است. رایحه این عطر مشابه عطر کرید گرین آبریش هست اما از قیمت بالایی برخوردار است. عطر Armaf Tres Nuit مشابه این عطر با قیمت مناسب تر موجود است. با توجه به اینکه ترس نویت طبع خنکی دارد بهترین انتخاب برای روزهای گرم بهار و تابستان است.

  • نت‌های اولیه: عنبر سائل – چوب صندل
  • نت‌های میانی: اسطوخودوس – گل بنفش
  • نت‌های پایانی: لیمو – گل شاه پسند – زنبق

19) ادکلن ادوتویلت شنل الور هوم

ادوتویلت شنل الور هوم

ادکلن الور هوم توسط Ploge Jacques  از برند معروف فرانسوی شنل در سال 1999 ساخته و به بازار عطر و ادکلن‌ها عرضه شد. عطر الور هوم به خاطر رایحه میوه ای که در آن به کار رفته حس طراوت و شادابی را در ما ایجاد می کند. Allure Homme  یکی از عطرهای قدیمی برند شنل محسوب می شود که در حال حاظر نیز طرفداران بسیاری دارد. این عطر در روزهای سرد پاییزی و زمستانی به دلیل طبع گرمی که دارد بهترین همراه در این روزها هست. می توان از این عطر برای مصرف روزانه مثلا در محل کار استفاده نمود.

  • نت‌های اولیه: لیمو ترش – اسطوخودوس – زنجبیل – ترنج – پرتقال ماندارین
  • نت‌های میانی: رز – نعناع هندی – فریزیا – خس خس – اقاقیای برزیلی
  • نت‌های پایانی: دانه تونکا – مشک – کهربا – وانیل – خزه بلوط – چوب صندل – چرم

20) ادکلن ادوتویلت فارنهایت مردانه

ادوتویلت دیور فارنهایت

ادکلن فارنهایت توسط برند مطرح جهان دیور در سال 1988 تولید و به بازار عرضه شد. زمانی که Dior Fahrenheit وارد بازار عطر و ادکلن‌ها شد، به خاطر رایحه و حس طراوت تازگی که می بخشید مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفت. پس از گذشت سال‌ها همچنان فارنهایت جز بهترین عطرهای مردانه قرار دارد.

این عطر علاوه بر رایحه فوق العاده، ظاهر جذابی نیز دارد. ترکیب رنگ قرمز و مشکی به کار رفته در طراحی بطری فارنهایت چشمان تمام افراد را به خود خیره می‌کند. این عطر طبع گرمی دارد و بهترین انتخاب برای روزهای طولانی هست زیرا از ماندگاری بالایی برخوردار است.

  • نت‌های اولیه: جوزهندی – لیمو ترش – بابونه – اسطوخودوس – چوب سدر – پرتقال ماندارین – ترنج
  • نت‌های میانی: چوب صندل – برگ گل بنفشه – گل یاسمن سفید – گل زنبق دره
  • نت‌های پایانی: چرم – خس خس – کهربا – نعناع هندی – مشک – دانه تونکا

21) ادکلن شنل الورهوم اسپرت، جزئی از بهترین ادکلن های مردانه فرانسوی!

عطر ادکلن شنل الور هوم اسپرت - Chanel Allure Homme Sport

عطر الور هوم اسپرت یکی از عطرهای پرطرفدار مردانه برند شنل است که در سال 2004 به بازار عرضه شد. این عطر به آقایان ورزشکار و خوشتیپ پیشنهاد می شود. در واقع عطر الورهوم اسپرت را می توان نسخه جوانانه و به اصطلاح جوان پسند عطر الورهوم دانست. اگر به استفاده از عطرهای اسپرت علاقه مند هستید، می توانید این عطر را به عنوان عطر امضای خود انتخاب نمایید. نت‌های بویایی به کار رفته در ادکلن Allure Homme Sport عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: آب دریا – پرتقال ماندارین – آلدهیدها
  • نت‌های میانی: سدر – فلفل سیاه – بهارنارنج
  • نت‌های پایانی: عنبر – وانیل – مشک – خس خس – وانیل

22) عطر لالیک انکر نویر ای ال اکستریم، عطر فرانسوی برای آقایان جنتلمن!

عطر ادکلن لالیک اکستریم ( انکر نویر ای ال اکستریم ) - lalique Encre Noire A L Extreme

عطر لالیک ای ال اکستریم در واقع نسخه غلیظ‌تر عطر لالیک مشکی است که برای آقایانی که به عطرهای غلیظ و با ماندگاری بالا علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می شود. رایحه این عطر، رایحه غالب چوبی است و طرفداران خاص خودش را دارد. جالب است بدانید عطر لالیک مشکی پرفروش ترین عطر مردانه تاریخ برند لالیک است و به همین دلیل عطر Encre Noire A L’Extreme مسئولیت بسیار سنگینی داشته است.

  • نت‌های اولیه: درخت سرو – نارنج – گریپ فروت – اسطوخودوس
  • نت‌های میانی: گیاهان آبزی – خس خس – روایح دودی – ریشه زنبق
  • نت‌های پایانی: نعناع هندی – چوب صندل – لوبان

23) ادکلن تق هرمس مردانه (Terre D Hermes)

عطر ادکلن هرمس تق هرمس - Hermes Terre d’Hermes EDT

عطر تق هرمس بدون شک یکی از بهترین عطرهای مردانه فرانسوی است که کمتر مورد توجه قرار گرفته است. این عطر در سال 2006 عرضه شد و توانست یکی از بهترین رایحه‌های مردانه را خلق نماید. این عطر برخواسته از دل طبیعت است و از بهترین عناصر موجود در طبیعت ساخته شده است. نت‌های بویایی این عطر عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: پرتقال – گریپ فروت
  • نت‌های میانی: شمعدانی معطر – فلفل
  • نت‌های پایانی: نعناع هندی – خس خس – صمع بنزوئین – سدر

24) ادکلن آزارو وانتد مردانه (Azzaro Wanted)

ادوتویلت مردانه آزارو مدل وانتد | Wanted حجم 100 میلی لیتر

یکی دیگر از برندهای معروف ادکلن فرانسوی، برند آزارو است که از بهترین عطرهای این برند فرانسوی می توان به عطر Azzaro Wanted اشاره نمود. این عطر دارای ظاهر بسیار جذابی است و یادآور خشاب هفت تیر است! نت های تشکیل شده عطر آزارو وانتد عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: زنجبیل – لیمو – اسطوخودوس – نعناع
  • نت‌های میانی: سرو کوهی – سیب – هل گواتمالا – گل شمعدانی
  • نت‌های پایانی: دانه تونکا – خس‌خس – چوب عنبر

25) عطر د مارلی پگاسوس (Parfums de Marly Pegasus)

ادکلن پگاسوس درین عطر - marly pegasus 3

عطر پگاسوس یکی از بهترین عطرهای مردانه برند د مارلی است که طرفداران زیادی در سراسر جهان از جمله ایران دارد. قیمت ادکلن فرانسوی اورجینال به نسبت سایر مناطق ممکن است کمی بیشتر باشد و دلیل این موضوع کیفیت بالاتر این عطرها است. پگاسوس برای نخستین بار در سال 2011 به بازار آمد که با گذشت حدود 10 سال همچنان جز پرفروش‌ترین عطرهای برند دمارلی محسوب می شود. نت‌های تشکیل دهنده عطر Pegasus عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: نارنج – زیره – گل آفتاب‌گردان
  • نت‌های میانی: اسطوخودوس – بادام – گل یاسمن
  • نت‌های پایانی: وانیل – عنبر – چوب صندل

26) آزارو کروم اینتنس مردانه جز بهترین ادکلن های مردانه فرانسه!

عطر آزارو کروم اینتنس مردانه - Azzaro Chrome Intense - بهترین ادکلن های مردانه فرانسوی - درین عطر

کمپانی آزارو جز برندهای معروف ادکلن فرانسوی است که در سال 2015 طراحی و به بازار عرضه شد. این عطر مردانه فرانسوی، دو سال بعد از عطر آزارو کروم عرضه شد و بسیاری از کارشناسان حوزه عطر و ادکلن بر این باورند که این عطر اصلاحات نسخه قبلی را انجام داده است و به یک عطر کامل تبدیل شده است. نت‌های بویایی تشکیل دهنده ادکلن Azzaro Chrome Intense عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: ترنج – گل هدیون – گریپ فروت – زنجبیل
  • نت‌های میانی: گلسنگ – نت‌های ازون دار – گل یاسمن آبی
  • نت‌های پایانی: نت‌های چوبی – مشک – میت – عنبر

27) ادکلن مونت بلنک اکسپلورر، ادکلن اصل فرانسه مردانه!

عطر ادکلن مونت بلک اکسپلورر - Mont Blanc Explorer

عطر اکسپلورر از برند فرانسوی مونت بلنک یکی از بهترین عطرهای فرانسوی مردانه است که در سال 2019 میلادی توسط این برند خوشنام رونمایی شد. این عطر حس اکتشاف و ماجراجویی را برای شما به همراه می‌آورد. بسیاری از مصرف کنندگان عطر Mont Blanc Explorer رایحه آن را مشابه با عطرهای ساواج دیور، کرید اونتوس و بلو شنل می‌دانند.

  • نت‌های اولیه: ترنج – مریم گلی – فلفل برزیلی
  • نت‌های میانی: چرم – خس
  • نت‌های پایانی: نعناع هندی – چوب آکیگالا – عنبر – کاکائو

28) ادکلن او ساواج از برند دیور فرانسه!

ادکلن دیور او ساوج پارفیوم 2017 درین عطر-Dior - Eau Sauvage Parfum 2017

عطر دیور او ساواج پرفیوم یکی از دیگر عطرهای خانواده Sauvage است که در سال 2017 توسط کمپانی دیور به بازار عرضه شد. این عطر به آقایان خوش تیپ و خوش سلیقه‌ای که اهمیت زیادی برای ظاهر خود قائل هستند و به دنبال یک عطر امضای شیک می‌گردند، به شدت توصیه می‌شود. نت‌های بویایی عطر Dior Eau Sauvage Parfum 2017 عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: اسطوخودوس – ترنج – سیتروس
  • نت‌های میانی: خس‌خس هاییتی
  • نت‌های پایانی: صمغ لامی فیلیپینی

قیمت بهترین ادکلن های مردانه فرانسوی

فرانسه از پیشروترین کشورها در صنعت عطر و ادکلن هست. از همین رو بهترین و محبوب‌ترین برندهای ادکلن و عطر در فرانسه به تولید می‌رسند. عطر فرانسوی از ماندگاری و پخش بوی بالایی برخوردار هست. قیمت ادکلن های معروف مردانه فرانسوی به نسبت غلظت، کیفیت و برندشان متفاوت می‌شود.  با وجود سودجویانی که در حوزه فروش عطر اورجینال وجود دارد. باید برای خرید عطر اصل و اورجینال به فروشگاه های معتبر مراجعه کنیم.

قیمت بالای عطرها در ایران! ازکجا عطر با قیمت مناسب بخریم؟

با توجه به افزایش شدید قیمت ارز در سال های گذشته، قیمت عطر و ادکلن های اورجینال نیز به صورت صعودی افزایش یافته است. همین موضوع سبب شده است که خیلی از افراد توان خرید این عطرها را نداشته باشند. به همین دلیل قصد داریم چند نمونه از عطر و ادکلن های اورجینال و با قیمت مناسب را نیز به شما معرفی نماییم.

شما می توانید تمامی عطر و ادکلن های فوق را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن درین، تهیه نمایید. امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد. شما تجربه استفاده از کدام یک از عطر های فوق را داشته اید؟ به نظرتان جای چه عطری در لیست بالا خالی می باشد؟ حتما تجربه های خود را با ما در میان بگذارید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله چرا ساخت بهترین عطرها در فرانسه انجام می‌گیرد؟ را نیز مطالعه نمایید.


نتیجه گیری

به عنوان حسن ختام گفتار، ادکلن‌های مردانه فرانسوی با ترکیب‌ها و بوهای منحصربه‌فرد خود، می‌توانند شخصیت و جذابیت شما را تا حد زیادی تعریف کنند. با انتخاب درست، می‌توانید به جایگاهی ویژه در ذهن اطرافیان خود دست یابید. شما می‌توانید با توجه به توضیحات داده شده و با در نظر داشتن سلیقه، بودجه و موارد دیگر بهترین ادکلن اصل فرانسوی مردانه را برای خود خریداری نمایید. به نظر شما جای چه عطرهایی در این لیت خالی است، حتما نام آن‌ها را با ما به اشتراک بگذارید تا در بروزرسانی‌های آینده این مطلب اضافه شوند.


بهترین برندهای فرانسوی کدام اند؟

فرانسه مهد تولید عطر و ادکلن در جهان است و بهترین برندهای دنیا در این کشور هستند. برندهایی مثل دیور (Dior)، شنل (Chanel)، لالیک(Lalique)، کرید (Creed)، لانوین (Lanvin) و … .

بهترین ادکلن های مردانه فرانسوی کدامند؟

از عطرهایی همچون کرید اونتوس (Creed Aventus)، لالیک مشکی (Lalique Encre Noire)، بلو شنل (Bleu Chanel)، سوج دیور (Sauvage Dior)، آرماف کلاب د نویت (Armaf Club de Nuit) و … .

4.6/5 - (20 امتیاز)

22 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.