منو

گارانتی و شرایط مرجوعی

گارانتی درین عطر

کالای اورجینال ← گارانتی مادام العمر اصالت و 7 روزه سلامت فیزیکی

تمام کالا های سایت از نوع اورجینال هستند. درین عطر با اطمینان به اصالت کالا های خود برای اطمینان خاطر شما عزیزان ، کالا های اورجینال را گارانتی مادام العمر اصالت کرده است (که توضیحات اولیه گارانتی در صفحه ی هر محصول ،موجود است ) . عطر شما را به همراه کارت گارانتی برای شما ارسال میشود . روی کارت گارانتی شما مانند شکل مقابل ، نام کالای خریداری شده به همراه کد کف جعبه آن حک شده است. این کارت گارانتی تضمین میکند که کالای خریداری شده شما اصلی است . و در صورت اثبات غیر اصل بودن ،(هر زمان که از خرید شما گذشته باشد)، درین عطر متعهد میشود کالای شما را با احترام از شما پس گرفته و مبلغ کامل سفارش را باز گرداند. بنابراین میتوانید با خیال راحت خرید کنید. همچنین در صورتی که کالای شما مشکل فیزیکی داشته باشد ( شامل خرابی والف و شکستگی و ..) در صورتی که حداکثر تا 24 ساعت پس از تحویل کالا، از طریق بخش گارانتی فرم پر کنید ، درین عطر آن را برای شما تعویض میکند.

کارت گارانتی درین عطر

شرایط و روش مرجوعی کالا

در صورتی که مایل به استفاده از گارانتی محصول خود هستید. فرم زیر را پرکنید.(برای اطمینان پس از پر کردن فرم با شماره دفترپخش 02122868978 تماس بگیرید) طی 48 ساعت کاری مسئولان واحد گارانتی طی نامه ای به ایمیل شما، جزئیات پاسخ را به شما ارائه میدهند. 

پس از تایید واحد گارانتی خدمتتان تماس میگیریم. و از شما شماره کارت میگیریم. پس از بازپس فرستادن کالا برای درین عطر و تحویل توسط ما، در کمتر از 48 ساعت کاری مبلغ شما به حسابتان بازپس داده میشود.

درخواست استفاده از گارانتی

کالاهایی که دیده اید
فیلتر بر اساس شهر محصول
عطر ادکلن درین عطر
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

عطر ادکلن درین عطر