عطر زنانه خوشبو مناسب زمستان

پشتیبانی درین عطر 1400/07/12
عطر زنانه خوشبو مناسب زمستان

زمستان هم با برف بازی ها و سفیدی یکدستی که همه جا رو فرا می گیرد زیبایی های خود را دارد و گاها دوست داریم زودتر هوا سرد شود تا لباس های زمستانی خود را از چمدان ها بیرون بیاوریم و روی برف ها قدم بزنیم. هرچقدر ضخامت لباس ها بیشتر و مناسب تر باشد بدن گرمای کمتری از دست می دهد و بیشتر می توانیم در محیط بیرون باشیم و لذت ببریم. خانم های شیک پوش برای تکمیل کردن استایل زمستانه شان نیاز به یک ادکلن فوق العاده با رایحه ای گرم نیز دارند.

در هوای سرد کمتر عرق می کنیم در نتیجه پوست رطوبت و چربی کمتری دارد. همچنین لباس های بافتی که به تن می کنیم مانع از این می شود که رایحه عطر قبلی مان به خوبی از این لایه ها عبور کرده و استشمام شود. عطرهای مخصوص زمستان دقیقا متناسب با این شرایط طراحی شده اند با رایحه خاصی که دارند به خوبی با دمای بدن ترکیب شده و پخش بوی بسیار خوبی دارند. انتخاب ادکلن برای فصل زمستان کار خیلی سختی نیست، تنها نیاز به مشورت با افراد متخصص و توجه به چند نکته ساده در هنگام خرید دارد. فروشگاه درین عطر با سابقه و تجربه بالا در زمینه عطر، ادکلن و همچنین امکان خرید اینترنتی عطر، در خدمت مشتریان محترم است.

عطرهای زمستانی با رایحه هایی شگفت انگیز و خوش طعم

در فصل زمستان به دلیل تابش کمتر نور خورشید افسردگی و بی حالی بیشتر شایع است. کمپانی های عطر سازی با ترکیب رایحه های مشخص ادکلن هایی تولید کرده اند که استشمام رایحه آن ها حسابی شما را سرحال می کنند. به محض ورود این رایحه ها به سیستم بویایی و مغز گرمای دلنشینی را از درون احساس می کنید. عطرهای فصل سرد غالبا رایحه های گرم، شیرین و خوشمزه ای دارند، بله خوشمزه! بهتر است بیشتر با رایحه عطرهای زمستانی آشنا شویم. بوی شکلات داغ، عطر زنجبیل و دارچین، دسرهای وانیلی، قهوه دم کشیده، عطر تنباکو، جوانه میخک، بوی مشک و عنبر از نت های به کار رفته در عطرهای فصل زمستان است. زمانی که از رایحه مورد علاقه تان اطلاع داشته باشید به راحتی می توانید ادکلن مناسب روحیه و سلیقه خود را انتخاب کنید. قدم بعدی مراجعه به فروشگاه های معتبر و خرید ادکلن زنانه اورجینال است. در ادامه به معرفی برند چند ادکلن زنانه که جزء مشهورترین و پرطرفدارترین محصولات هستند می پردازیم:

معرفی بهترین عطرهای زنانه مناسب فصول سرد سال

 ادکلنی لاکچری با رایحه ای جذاب و دل فریب

ادکلن گود گرل قرمز، عطری پر قدرت با رایحه ای گرم و شیرین که مناسب فصل سرد طراحی شده است. این عطر بیانگر شور، عشق و احساسات بوده و با رایحه پر قدرت و تحریک آمیزش مخصوص بانوان مدرن و شیک پوش طراحی شده است. رایحه اولیه این ادکلن اغواگر از ترکیب بوی لیموترش، ترنج، بادام شیرین و قهوه به دست آماده است. رایحه میانی و قلب گودگرل قرمز زنانه اصل از عصاره گل های رز، مریم، یاس، شکوفه های پرتقال و ریشه زنبق بوجود ساخته شده است. در انتها با رایحه های وانیل، دانه تونکا، پرالین، کاکائو، چوب صندل سفید، مشک، کهربا، سدر، نعناع هندی و چوب کشمیر شگفت زده خواهید شد.

عطر زنانه خوشبو مناسب زمستانادکلن صورتی و منحصر به فرد با طراحی کریستال

ادکلن ورساچه صورتی یکی از عطرهای معروف از برند ایتالیایی VERSACE که در سال 2006 وارد بازار شد. رایحه این عطر زنانه از نت های گلی با بوی شیرین و ملایم است. ورساچه ترکیبی از حس تازگی و طراوت را برایتان به ارمغان می آورد و بیشتر برای فصول گرم سال کاربرد دارد. ادکلن ورساچه صورتی اصل از ترکیب رایحه انار و گل های مگنولیا، صد تومانی و نیلوفر آبی ساخته شده است که همراه با نت های مشک و عنبر هیجان و گرمی خاصی را خلق می کند. ادکلن ورساچه در نت های اولیه با رایحه میوه های یوزو، انار و گریپ فروت آغاز می شود. نت میانی با رایحه گل های مگنولیا، صدتومانی و نیلوفر آبی آراسته شده که آرامش بخش است. در انتها رایحه مشک، عنبر و چوب ماهون تکمیل کننده این ادکلن گرم و شیرین شده است. جذابیت این محصول در ایران به قدری است که همچنان جزء ادکلن های پرفروش محسوب می شود.

عطر زنانه خوشبو مناسب زمستان

بهترین هدیه برای بانوان، ادکلنی شیرین و نوازشگر

عطر لانوین اکلت با رایحه ای میوه ای و گل فام آمیزه ای ظریف، شکننده و آسمانی را خلق کرده است. نت های اولیه این ادکلن دوست داشتنی از رایحه یاس بنفش و لیمو ترش سیسیلی جان گرفته تا ما را به اولین روزهای بهاری ببرد. در نت میانی حس تابستان را بوجود می آورد زیرا رایحه هلو، گل صدتومانی و چای شروع به خود نمایی می کنند. رایحه های سدر سفید لبنانی، مشک و کهربا همچون پوششی مخملی  در نت پایانی پدیدار می شوند. ادکلن لانوین اکلت همچون تمی موزیکال روح آدمی را به نوازش در می آورد. این ادوپرفیوم خاص با بوی شیرین و خنکش بهترین گزینه برای روزهای بهاری و تابستانی سال است.

عطر زنانه خوشبو مناسب زمستان

رایحه ای جذاب و اعتیاد آور برای فصول سرد سال

ادکلن گودگرل در سال 2016 با شعار ” خوب بودن در بد بودن است” پا به عرصه وجود گذاشت. به محض اینکه گودگرل مشکی را با رایحه ای شیرین و گرم بر روی نبضتان اسپری می کنید، متوجه بوی بادام و قهوه آن خواهید شد. این ترکیب خلاقانه باعث افزایش انرژی و هیجان در شما می شود. پس از مدتی نت های گل مریم و یاسمن جای نت های اولیه را می گیرند و عطر خود را پراکنده می کنند. ترکیب این گل ها باعث تقویت انرژی مثبت در شما خواهد شد. در نت پایانی هم با رایحه دانه تونکا و کاکائو شگفت زده خواهید شد. گودگرل مشکی بهترین انتخاب برای فصول سرد بانوان متفاوت پسند است. طراحی بطری این عطر زیبا به شکل یک کفش پاشنه بلند است که بدون شک تا به حال مشابه به آن را ندیده اید، کفشی به رنگ مشکی، سرمه ای با پاشنه طلایی که وقتی در دستان خانم ها قرار می گیرد بیشتر و بیشتر می درخشد.

عطر زنانه خوشبو مناسب زمستان

سخن پایانی

امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و عطر زمستانی مورد علاقه خود را پیدا کرده باشید. آقایان نیز می‌توانند مقاله بهترین عطر های مردانه مناسب زمستان را مطالعه کنند.

Rate this post

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.