10 عطر مردانه مناسب زمستان | معرفی بهترین عطر های مردانه مناسب زمستان

پشتیبانی درین عطر 1400/07/12
بهترین عطر مردانه برای زمستان

به دنبال بهترین عطر مردانه برای پاییز و زمستان هستید؟ برای پیدا کردن بهترین عطر گرم مردانه در روز های سرد سال به مشکل خورده اید؟ نگران نباشید ما در این مقاله، بهترین عطر های مناسب پاییز و زمستان مردانه را به شما معرفی میکنیم. آقایان شیک پوش، همانطور که با رسیدن فصل سرما و یخبندان در حال آماده کردن بوت، شال گردن، دست کش و لباس های گرم خود هستید، دقت کنید نکته مهمی از چشم شما دور نماند. چه نکته ای؟

یک عطر مردانه مناسب فصل زمستان که در حقیقت تکمیل کننده استایل شما برای فصل برف بازی است. به این معنا که هر چقدر هم لباس و لوازم زمستانی شما با هم هارمونی داشته باشند، رایحه یک ادکلن خاص را کم دارد. شاید بگویید که همان ادکلن قبلی را استفاده می کنم چه نیازی به عطر جدید دارم؟
اما با توجه به اینکه عطرهای تابستانی و مخصوص فصل گرم رایحه هایی خنک و ملایم دارند قطعا در فصل سرد دیگر کارایی لازم را نخواهند داشت. همچنین با پایین آمدن دمای هوا دیگر عطر تابستانی شما پخش بو و ماندگاری مناسبی ندارند. به رایحه هایی با نت گرم تر مانند چرم، کهربا و تنباکو احتیاج دارید. اما انتخاب ادکلنی مناسب بین این حجم از تنوع عطر کار ساده ای نیست و می تواند قدری گیج کننده باشد. اگر تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید با معرفی چند رایحه مناسب فصل زمستان و ادلکن های پرطرفدار مخصوص فصل سرما به شما کمک خواهیم کرد که بهترین انتخاب را داشته باشید.


عطرهای تابستانی چه تفاوتی با عطرهای زمستانی دارند؟

عطرهای تابستانی چه تفاوتی با عطرهای زمستانی دارند؟ - بهترین عطر مردانه برای زمستان

احتمالا برای یک بار هم که شده این سوال برایتان پیش آمده، که چرا برای زمستان ادکلن خاصی نیاز است. در حقیقت رایحه های سبک تر و تابستانی در هوای سرد به خوبی عمل نمی کنند. با کاهش دما، سطح رطوبت پوست نیز کاهش می یابد که باعث خشک شدن آن می شود. ذرات ریز عطر و ادکلن به اندازه پوست مرطوب، به پوست خشک نمی چسبند. در نتیجه رایحه سبک و تابستانی در هوای سرد به سادگی از بین می رود، بنابراین شما به یک ادکلن قوی تر با نت های سنگین احتیاج دارید. به دنبال رایحه هایی باشید که پخش بو و ماندگاری بالایی دارند.


رایحه های گرم و دل نشین برای فصلی سرد و زمستانی

ادکلن های زمستانی که دارای نت های گرم، تند و سنگین مانند: مشک، عنبر، چرم، تنباکو، قهوه، هل، زنجبیل، فلفل، دارچین، شکلات، چوب و نت های مشابه را دارند بهترین گزینه برای آب و هوای سرد محسوب می شوند. رایحه هایی که حس گرما و شیرینی را با خود به ارمغان می آورند بهترین عطر برای زمستان هستند. اگر ترکیبات رایحه عطرهای مخصوص فصول سرد را با رایحه ادکلن هایی که برای فصل تابستان و هوای گرم طراحی شده اند مقایسه کنید خواهید دید که نت های به کار رفته در ساختار آن ها چقدر متناسب با فصل و دمای هوا در نظر گرفته شده است.

برای مثال ادکلن کرید اونتوس مردانه با رایحه ای خنک و تلخ مخصوص آقایان جوان و لوکس پسند تولید شده است. این ادکلن محبوب و پرفروش با ترکیبی از یک آکورد مرکباتی برجسته شروع می شود. رایحه اولیه از نت های ترنج، آناناس، انگور فرنگی سیاه، سیب تشکیل شده است. به سرعت بعد از این رایحه ها نت میانی با رایحه گل رز، یاس، چوب درخت قان و نعناع هندی شروع به خود نمایی می کند. در پایان با رایحه وانیل، خزه درخت بلوط، عنبر و مشک شگفت زده خواهید شد. کرید اونتوس محصولی استثنائی و خارق العاده با ماندگاری فوق العاده و پخش بوی منحصر بفرد توسط برند سلطنتی کرید و مناسب فصول گرم وارد بازار شد. همانطور که مشاهده می کنید نت های به کار رفته غالبا سبک و ملایم هستند و پخش بویی مناسب برای فصل تابستان!


معرفی 10 عطر مردانه مردانه برای زمستان و پاییز

در ادامه برای شما 10 مورد از بهترین عطر مردانه مناسب پاییز و زمستان را آورده ایم. تا بهترین عطر گرم مردانه را بشناسید. برای این منظور میتوانید تمام این محصولات را از فروشگاه درین عطر www.dorinatr.com  خریداری کنید.


1- دیور هوم اینتس مردانه | DIOR HOMME INTESE

ادکلن دیور هوم اینتنس درین عطر-Dior Homme Intense

عطر ادکلن دیور هوم اینتنس 2011 توسط دیور یک رایحه مشکی و گلی چوبی مردانه است. Dior Homme Intense 2011 در سال 2011 عرضه شد. رایحه اصلی این عطر فرانسوا دماشی است. نت بالایی اسطوخودوس است. نت‌های میانی زنبق، گلابی (مشک) و گلابی هستند. نت های پایه عبارتند از سدر ویرجینیا و وتیور.


2- مهران مدیری رماژور | MEHRAN MODIRI RE MAJOR

عطر ادکلن مهران مدیری ر ماژور مردانه - Mehran Modiri Re Major Pour Homme

عطر مردانه مهران مدیری با اینکه یک سالی است به بازار عطر و ادکلن راه پیدا کرده است. ولی در این مدت کم توانسته است. جای خود را در بین عطر های گرم مردانه باز کند. این عطر را میتوان اولین عطر مردانه گرم برای زمستان و پاییز دانست که از بین برند های ایرانی توانسته است به مقبولیت عمومی برسد. برای مشاهده رایحه این عطر و خرید عطر مهران مدیری میتوانید از سایت درین عطر اقدام کنید.


3- سوج الکسیر از دیور | SAUVAGE ELIXIR DIOR

ادکلن سوج الکسیر - ساواج الکسیر4 - SAUVAGE ELIXIR

عطر ادکلن Sauvage Elixir برند دیور عطری است مردانه و معطر. این یک عطر جدید است. Sauvage Elixir در سال 2021 روانه بازار شد. سازنده این عطر فرانسوا دماشی است. نت های ابتدایی عبارتند از: دارچین، جوز هندی، هل و گریپ فروت. نت میانی اسطوخودوس است. نت های پایه عبارتند از شیرین بیان، چوب صندل، عنبر، نعناع هندی و وتیور هائیتی.


4- بولگاری من این بلک | BVL MAN IN BLACK

عطر ادکلن بولگاری من این بلک - Bvlgari Man In Black

عطر ادکلن بولگاری من این بلک Bvlgari Man In Black توسط بولگاری یک رایحه گلی کهربایی مردانه است. بولگاری من این بلک در سال 2014 عرضه شد. رایحه اصلی این عطر آلبرتو موریلاس است. نت های ابتدایی ادویه، رام و تنباکو هستند. نت میانی چرم، زنبق و گل سرخ است. نت های پایه از دانه تونکا، چوب گوایاک و بنزوئین تشکیل شده است.

بولگاری 130 سال تاسیس خود را جشن می گیرد و عطر جدید بولگاری Man In Black را به عنوان قسمتی از مرد اصلی بولگاری از سال 2010 روانه بازار می کند. ، به گونه ای تفسیر می شود که مناسب انسان امروزی باشد.
Bvlgari Man In Black ترکیبی شدید از کهربا، چرم، ادویه جات و چوب است. با آکوردهایی از رام طبیعی و ادویه های درخشان باز می شود. سل، زنبق ابسولوت و چرم هسته عطر را تشکیل می دهند که بر پایه بنزوئین، دانه تونکا و چوب گایاک قرار گرفته اند.


5- آمواج اپیک مردانه | Amouage Epic Man

عطر ادکلن آمواج اپیک - Amouage Epic Men

ادکلن آمواج اپیک مردانه یکی از بهترین عطرهای مردانه برند آمواج است که استفاده از آن در فصل زمستان به شدت توصیه می شود. ادکلن اپیک در واقع از افسانه‌های محلی جاده ابریشم از چین به عربستان الهام گرفته شده است. برخی از استفاده کنندگان از این عطر آن را به عنوان بهترین عطر مردانه برای زمستان در نظر گرفته اند. دلیل مناسب بودن این عطر برای زمستان، استفاده از نت‌هایی همچون زعفران، فلفل صورتی، هل، جوز هندی، کندر، زیره سیاه، گل تفلونی و گل و پوسته جوز و … است که عمدتا جز نت‌های گرم هستند.


6- عطر کرید گرین آیریش توید | Creed Green Irish Tweed

عطر ادکلن کرید گرین ایریش توید مردانه اورجینال - Creed Green Irish Tweed - درین عطر

ادکلن کرید گرین آیریش جز عطرهای مشهور برند سلطنتی کرید است که در فصل زمستان می توان از رایحه فوق العاده آن بهره مند شد. Creed Green Irish Tweed در سال 1985 طراحی و به بازار عرضه شد و با وجود گذشت بیش از 30 سال از تولید این عطر، اما هنوز هم طرفداران بسیاری در جهان دارد. کهربا، چوب صندل، زنبق و … از نت‌های بویایی به کار رفته در این عطر است که باعث شده این عطر یک گزینه بسیار مطلوب برای زمستانی سرد تبدیل شود.


عطرهای زمستانی مردانه و زنانه چه شباهت هایی دارند؟

عطرهای زمستانی مردانه و زنانه چه شباهت هایی دارند؟ - بهترین عطر مردانه برای زمستان

همانطور که هوا رو به سردی می رود و گرما جای خود را به سرما می دهد، احساسات و نیاز ما نسبت به عطر مناسب هم در کنار این تغییرات دمایی عوض می شوند. سردی هوا موجب می شود که مجبور شویم از لباس های بیشتری استفاده کنیم. در نتیجه بایستی از عطر و ادکلنی استفاده کنیم که علاوه بر رایحه قوی تر، ماندگاری بالاتری نیز داشته باشد. ادکلن تستر اماراتی نیز از نمونه هایی است که می توانید با خیالت راحت هر کدام از رایحه های آن را مورد استفاده قرار دهید زیرا پخش بوی بسیار خوب و ماندگاری بالایی دارند. رایحه های زمستانه تقریبا مشخص هستند با طبعی گرم و تند که برخی از آن ها مانند نت تنباکو و چرم بیشتر برای آقایان و نت های ملایم تر مثل وانیل، زنجبیل و بادام برای خانم ها جذابیت دارند. نت رایحه هایی که برای فصل زمستان مناسب هستند به سه دسته اصلی تقسیم می شوند.


در فصل زمستان با این نت های عطر جذاب تر شویدعکس عطر گودگرل بنفش

رایحه شیرین: در زمستان خوردن شیرینی و شکلات لذت دیگری دارد. استشمام بوی شکلات داغی که بخار از آن خارج می شود حسابی شما را سرحال می آورد. ادکلن هایی که با رایحه های شیرین مخصوصا شکلات و وانیل، طراحی می شوند بهترین کاربرد را در فصل زمستان دارند. پخش بوی قوی و ماندگاری نت های شیرین در فصول سرد حس لطیفی از گرمای مطبوع و دل پذیری را با خود به ارمغان می آورد.

برای بانوان

ادکلن گود گرل بنفش زنانه یکی از خوش رایحه ترین ادکلن های زنانه با طرفداران زیاد است. با رایحه ای شیرین و گرم که برای فصل پاییز و زمستان بهترین گزینه است. رایحه گودگرل بنفش به قدری خلاقانه و جذاب است که خانم های شیک پوش ترجیح می دهند آن را برای مهمانی ها خاص یا ملاقات های مهم استفاده کنند. رایحه اولیه این محصول پرطرفدار با نت بادام و قهوه طراحی شده است. در نت میانی از رایحه گل مریم، یاسمن و زنبق زرد بهره برده است که نشاط و انرژی فوق العاده ای را به شما و اطرافیانتان منتقل می کند. در نت پایانی با رایحه دانه تونکا، شکلات، وانیل و چوب صندل زیباتر دیده خواهید شد.

 

رایحه تند: طبع رایحه های تند گرم است و مناسب هوای سرد به شمار می رود. رایحه هایی مثل دارچین، هل، فلفل و جوز هندی که همگی از بوهای تند محبوب خانم ها محسوب می شوند. غالبا به رایحه های تند به دلیل قوی و پر رمز و راز بودنشان، رایحه شرقی گفته می شود.
رایحه چوب: عطرهایی که با رایحه چوب و خاک برای فصل سرما طراحی می شوند در زمره رایحه های قوی و سنگین محسوب می شوند. رایحه هایی مانند درختان کاج و چوب سوخته که بیشتر مورد پسند آقایان است.

برای آقایان

عطر مونت بلنک لجند - بهترین عطر مردانه برای زمستان

ادکلن مونت بلنک لجند مردانه یکی از عطرهای خاص زمستانه محسوب می شود که در طراحی آن از نوعی سرخس معطر استفاده شده است. مونت بلنک لجند با رایحه ای شیرین و دوست داشتنی آناناس آغاز می شود که در ترکیب با اسطوخدوس حس تمیزی و خنکی هم تجربه خواهید کرد. این ادلکلن مردانه خوش بو که با استقبال زیادی هم روبرو شد، در نت میانی خود رایحه گل رز و شمعدانی، سیب، خزه و میوه های خشک را دارد. پس از گذشت زمانی از اسپری کردن مونت بلانک لنجند رایحه دانه های تونکا و چوب صندل شروع به خود نمایی می کنند.


کلام پایانی

امیدواریم این مطلب در رابطه با بهترین عطر مردانه برای زمستان مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد. به نظر شما جای کدام عطر در لیست بهترین ادکلن‌های مردانه زمستانه خالی است؟! حتما نام آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید تا در بروزرسانی‌های بعدی اضافه شوند. پیشنهاد می‌کنیم مقاله عطر زنانه خوشبو مناسب زمستان را نیز مطالعه نمایید.

ویژگی عطرهای زمستانی چیست؟

عطرهای با طبع گرم که در ساخت آن‌ها از نت‌های بویایی با طبع گرم استفاده شده است، بهترین عطرها برای فصل زمستان هستند. جالب است بدانید که این نوع عطرها در مقایسه با عطرهای خنک دارای ماندگاری بیشتری نیز هستند. در این مطلب نام 10 عطر مردانه زمستانی به همراه شرح مختصری از هر یک آورده شده است.

بهترین ادکلن های مردانه برای زمستان کدام اند؟

عطرهایی همچون دیور هوم اینتنس، ساواج الکسیر، بولگاری من این بلک، آمواج اپیک و … جز بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان هستند. شما می توانید لیست کامل عطر زمستانی مردانه را در این مقاله مشاهده نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.