برای کادو ولنتاین پسرها عطر چی خوبه؟

پشتیبانی درین عطر 1400/08/15
عطر مناسب ولنتاین پسرها

14 ام ماه فوریه هر سال که به عنوان روز ولنتاین در بین مردم شناخته می شود، روز عشق بین زن و مرد و دختر و پسر است. هدیه دادن و هدیه گرفتن قسمت هیجان انگیز روز ولنتاین است. دخترها قبل از رسیدن این روز مدام در فکر تهیه هدیه‌ای مناسب و سورپرایزی عاشقانه هستند. البته طبیعی است که هر فرد دوست دارد بهترین هدیه را برای شخص مورد علاقه خود انتخاب کند. حقیقت این است که پیدا کردن هدیه ای که مناسب روز ولنتاین پسرها باشد خیلی کار ساده ای نیست. اما اصلا نگران نباشید، اگر تا انتهای این نوشتار ما را همراهی کنید، از فروشگاه تخصصی درین عطر اطلاعات کاملی در رابطه با عطر مناسب برای ولنتاین پسرها در اختیار شما قرار خواهیم داد.

برای ولنتاین چی بخریم؟

کم کم به روز ولنتاین و حس و حال عاشقی نزدیک می‌شویم. اگر چه هر روز می‌تواند آغازی برای عاشق شدن و عشق ورزیدن باشد اما در روز ولنتاین شرایط کمی خاص و حساس‌‌تر است. مخصوصا که دخترها و خانم‌ها علاقه دارند برنامه‌ی غافلگیر و شگفت زده کردن هم داشته باشند. با انتخاب ادکلنی شیک و مردانه در سریع‌ترین زمان ممکن بهترین هدیه روز ولنتاین را برای عشقتان خریداری کنید. مردها همیشه سورپریز شدن را دوست دارند و ولنتاین بهترین فرصت برای نشان دادن محبت و ارزش قائل بودن برای کسی است که دوستش دارید. هدیه گرفتن ادکلن در روز ولنتاین واقعا بهترین ایده برای چنین روزی است. زیرا شریک زندگی‌تان با هر بار استفاده از آن تمام حس های شیرین و رمانتیکی را که با هم تجربه کرده‌اید به خاطر خواهد آورد. فقط به خوبی دقت و وسواس خود را به خرج دهید، تا رایحه ای که انتخاب می کنید مطابق با شخصیت و سلیقه شریک‌تان باشد.

عطر مناسب ولنتاین پسرها

انتخاب بهترین عطر برای پسران جوان

حال که تصمیم خود را گرفتید، حتما به یک نکته مهم برای خرید ادکلن مردانه توجه داشته باشید، تیپ شخصیتی طرف مقابل! بر بروی رایحه‌ای دست بگذارید که واقعا دوستش داشته باشد. برای مثال برخی مردها از عطرهای شیرین لذت می برند و دوست دارند از ادکلن هایی که با پایه گرم طراحی شده اند استفاده کنند. بعضی رایحه های چوبی و تلخ را شیک تر می دانند زیرا حس اعتماد به نفس را در آن ها تقویت می کند. درست متوجه شدید انتخاب عطر و ادکلن امری کاملا سلیقه ای بوده و دستورالعمل ثابتی برای همه افراد ندارد. پس شناخت شخصیت عشقتان و بعد توجه به نت‌های به کار رفته در عطرها می تواند تا حدودی زیادی به شما کمک کند تا انتخاب بهتری برای خرید عطر مناسب ولنتاین پسرها داشته باشید.

عطر مناسب ولنتاین پسرها

مراکز معتبر خرید عطر محصولات را با ضمانت اصل بودن ارائه می دهند

اولین قدم برای خرید عطر مناسب روز عشق مراجعه به فروشگاهی شناخته شده است. به خوبی می دانید که امروزه به شکل راحت تر و بدون نیاز به مراجعه حضوری می توان عطر و ادکلن مورد پسند را سفارش داد. اما مراقب ادکلن های تقلبی و افراد سودجویی که به شکل انبوه در بازار وجود دارند، باشید. بهتر است خریدتان را از فروشگاه عطر و ادکلن اصل و نمایندگی های معتبر تهیه کنید. تا علاوه بر تهیه محصولی خوش رایحه، سلامت خود و عزیزانتان را تضمین کرده باشید. همچنین مراکزی که عطرهای اصلی را عرضه می کنند مانند فروشگاه اینترنتی درین عطر محصولات خود را جهت اطمینان خاطر بیشتر مشتریان با کارت طلایی و ضمانت اصل بودن به فروش می رساند.

عطر مناسب ولنتاین پسرها

مردهایی که عطر تلخ دوست دارند جذاب‌ترند!

ادکلن تلخ مردانه با ماندگاری بالا برای افرادی که در برابر تغییرات به سختی منعطف هستند و در زندگی روزمره جدیت خاصی دارند مناسب تر است. اینگونه مردها بسیار با انگیزه و قوی وارد کار شده و به خوبی تا پایان ادامه می دهند. در حقیقت شخصیتی کاریزماتیک و جذاب دارند. همچنین نت های تلخ را افراد فعال و با انرژی بیشتر می پسندند. روحیه شکست ناپذیری آن ها در انجام امور قابل احترام است زیرا به راحتی در مقابل مشکلات تسلیم نمی شوند. پس می تواند انتخاب خوبی برای هدیه روز ولنتاین پسرها باشد. شاید جالب باشد بدانید، عطرهای تلخ مردانه رایحه منحصر به فرد و متفاوت خود را از ترکیباتی چون قهوه، چوب و چرم می گیرند.

عطر مناسب ولنتاین پسرها

عطرهای شیرین مردانه معروف و شیک

عموما مردانی که روحیه شوخ طبعی، پرسش گر و اهل یادگیری دارند بیشتر رایحه های شیرین را می پسندند. خیال پردازی، اعتماد به دوستان ویژگی های شخصیتی این افراد محسوب می شود. انتخاب نت های شیرین باعث می شود جذاب تر و پر انرژی تر به نظر برسند. همچنین برخی خانم ها علاقه زیادی به رایحه شیرین عطرهای مردانه دارند. اگرشما هم جزء آن دسته هستید و برای هدیه ولنتاین عطر شیرین را انتخاب کرده اید با یک تیر دو نشان را زده اید! در ادامه معرفی دو ادکلن بسیار محبوب و پرفروش مردانه می پردازیم.

عطر مناسب ولنتاین پسرها

ادکلن بلو شنل مردانه رایحه ای مسحور کننده با ماندگاری بالا

بلو شنل یکی از محصولات محبوب مردانه است که در سال 2014 وارد بازار عطر و ادکلن شد. علارغم تغییر قیمت ادکلن بلو شنل مردانه تا اکنون همچنان طرفداران خود را حفظ کرده و جزء پرفروش ترین عطرهای مورد علاقه آقایان است. طراحی و فرمولاسیون این عطر خنک و تلخ برای روزهای گرم و معتدل سال قابل استفاده است. اما حال و هوای شرقی و چوبی بلو شنل باعث شده که برای فصول سرد هم کاملا رضایت بخش باشد. ماندگاری و پراکندگی این عطر فرانسوی طولانی و فوق العاده عمیق است. رایحه های گریپ فروت، لیمو، پرتقال، نعناع، جوز هندی و فلفل قرمز اولین نت ها هستند که از شما استقبال می کنند. در نت میانی رایحه گل یاس، زنجبیل، درخت سدر و درخت خس خس خاص بودن این عطر را بیشتر جلوه می دهد. در انتها با رایحه رزین لبدانوم، رزین کندر هندی، درخت پچولی و چوب صندل حسابی سرحال خواهید شد.

عطر مناسب ولنتاین پسرها

ادکلنی مردانه از برند مهران مدیری، هنرمند دوست داشتنی و محبوب

برند مهران مدیری فعالیت خود را از اواخر سال 1399 شروع کرده است. ادکلن مهران مدیری کلوز آپ مردانه در سال 2021 توسط برند ایرانی مهران مدیری وارد بازار عطر و ادکلن شد و طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. عطر کلوز آپ مردانه مهران مدیری با طبعی گرم و رایحه ای تلخ از جدیدترین سری عطرهای این برند بوده و مناسب فصول سرد همچون پاییز و زمستان است. با اولین اسپری از ادکلن کلوز آپ مهران مدیری بر روی لباس یا نبضتان به سرعت رایحه سدر، چوب گایاک و صمغ لادن مشمتان را پر کرده و باعث ایجاد انرژی مثبت در شما و اطرافیانتان می شود. پس از سپری شدن زمان کوتاهی رایحه های نعناع هندی، چوب صندل و چوب کشمیر شروع به خودنمایی کرده و شما را هیجان زده می کند. در نهایت و بعد از گذشت زمان نسبتا طولانی تر نت های کهربا، عود و مشک حس تمرکز و آرامش را در شما تقویت خواهد کرد.
همچنین می توانید با مراجعه به وبسایت https://dorinatr.com یا تماس با شماره 22868978-021 در زمینه انتخاب رایحه مورد نظر خود به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید تا گزینه های خوبی را در لیست خرید هدیه ولنتاین خود داشته باشید.

عطر مناسب ولنتاین پسرها

مطالب مشابه

برای هدیه ولنتاین دخترها چه عطری بخریم؟

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.