معرفی بهترین عطرهای ویکتوریا سکرت

Admisite 1399/12/03
بهترین عطر ویکتوریا سکرت - بهترین ادکلن ویکتوریا سکرت - درین عطر

اگر به مد و فشن علاقه مند هستید حتما تا به حال نام برند عطر ویکتوریا سکرت را شنیده اید. این برند در زمینه های مختلفی از جمله پوشاک، لوازم آرایش، عطر و ادکلن و … فعالیت دارد. در این مطلب با عنوان بهترین عطر ویکتوریا سکرت از سایت درین عطر قصد داریم ابتدا نگاه مختصری به تاریخچه برند ویکتوریا سکرت بیندازیم و سپس به معرفی جذاب ترین عطر های برند ویکتوریا سکرت بپردازیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.


تاریخچه کوتاهی از برند ویکتوریا سکرت

تاریخچه کوتاهی از برند ویکتوریا سکرت - درین عطر

ویکتوریا سکرت در سال 1977 توسط روی ریموند در سن فرانسیسکو تاسیس شد. این برند کار خود را با طراحی لباس زیر و راحتی برای بانوان شروع کرد و رفته رفته حیطه کاری خود را گسترده تر کرد و امروزه علاوه بر پوشاک در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن نیز فعالیت دارد و جز برند های معروف و پر آوازه به حساب می آید. گفتنی است در حال حاضر بیش از 1000 شعبه از برند ویکتوریا سکرت در سراسر جهان وجود دارد!


جذاب ترین و بهترین عطر های ویکتوریا سکرت!

ویکتوریا سکرت از اواخر دهه 80 میلادی کار بر روی تولید عطر و ادکلن آغاز و توانست در سال 1989 اولین سری از عطر های ویکتوریا سکرت را با نام Victoria به بازار آمد. اکثر عطر و ادکلن های این برند زنانه است اما ادکلن های مردانه نیز طراحی کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین و جذاب ترین عطر های ویکتوریا سکرت بپردازیم.

1) ویکتوریا سکرت بامب شل، بهترین عطر ویکتوریا سکرت!عطر ادکلن ویکتوریا سکرت بامب شل - Victoria Secret Bombshell EDP

عطر ویکتوریا سکرت بامب شل Victoria Secret Bombshell در سال 2010 وارد بازار جهانی عطر شد و در حال حاضر نیز یکی از پرفروش ترین محصولات این برند آمریکایی به شمار می آید. این ادکلن دارای رایحه و طبع خنک و طعمی شیرین می باشد و یک گزینه ی فوق العاده برای روز های گرم بهاری و تابستانی می باشد. ماندگاری و پخش بوی این عطر در حد متوسط می باشد که پیشنهاد می کنیم اگر فاکتور مانگاری و پخش بو برایتان اهمیت بالایی دارد به گزینه های دیگر فکر کنید. نت های این عطر عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: نارنگی – گریپ فروت – میوه پشن – توت فرنگی
  • نت‌های میانی: گل صدتومانی – ارکیده – گل یاس – سوسن – توت قرمز
  • نت‌های پایانی: مشک – چوب صندل – گلسنگ

2) عطر ویکتوریا سیکرت تیس نویر | TEASE NOIR

ادکلن ویکتوریا سیکرت تیس نویر | TEASE NOIR

این ادکلن نیز در سال 2010 به بازار آمد و یکی از بهترین ادکلن های زنانه جهان نیز می‌باشد. طراحی شیک و جالب این عطر سبب شد تا خیلی زود به یکی از عطر های محبوب ویکتوریا سکرت تبدیل شود و به همین دلیل است که در این لیست قرار گرفته است. بسیاری از مصرف کنندگان ادکلن های ویکتوریا سکرت بر این باورند که هر کدام از عطر های ویکتوریا سکرت، یک چیز خاص و جذاب برای رونمایی دارد.

این ادکلن دارای رایحه و طبعی ملایم و طعمی شیرین می باشد و در تمام فصول سال مورد استفاده قرار می گیرد. ماندگاری و پخش بوی این عطر نیز بسیار خوب می باشد. اگر به دنبال یک هدیه خوب برای دوست یا یکی از اعضای خانواده خود هستید این عطر با توجه به ظاهر جذابی که دارد یکی از بهترین انتخاب ها می تواند باشد. نت های این محصول عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: گلابی – سیب سرخ – نارنگی ماندارین – سرخالو
  • نت‌های میانی: فریزیا – مگنولیا – گل نخود – یاس – گاردنیای یاسمنی
  • نت‌های پایانی: وانیل – پرالین – چوب صندل سفید – مشک – لوبان – کهربا

3) ادکلن ویکتوریا سکرت بامب شل فوراور | BOMBSHELL FOREVER

۱۵ عطر زنانه ویکتوریا سکرت | جذاب ترین های ۲۰۲۱

 

این ادکلن سه سال بعد از بامب شل و در سال 2013 به بازار عطر و ادکلن ورود کرد. عده ای می گویند که این عطر بسیار شبیه نسخه بامب شل می باشد و تفاوت زیادی با نسخه قبلی ندارد، اما کسانی که به طور حرفه ای از هر دوی آن ها استفاده کرده اند گفته اند که در برخی نت ها تفاوت هایی دارند که سبب دوست داشتنی تر شدن این عطر نسبت به نسخه قبلی آن شده است. نت های این ادکلن عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: تمشک بویسن
  • نت‌های میانی: لابدانیوم
  • نت‌های پایانی: روایح چوبی

4) عطر وری س..ی فور هیم | VERY SE..Y FOR HIM

عطر های ویکتوریا سکرت - عطر وری س..ی فور هیم

Victoria Secret Very S..y For Him در سال 2001 طراحی و فرمولاسیون گردید و وارد بازار شد. این عطر از معدود عطر های مردانه برند ویکتوریا سکرت است که طرفداران زیادی نیز دارد. رایحه و طبع این عطر خنک و طبع آن نیز تند می باشد که اکثر آقایان عاشق بوی تند آن هستند و سبب جذب اطرافین می شود. به دلیل طبع خنکی که این عطر دارد بسیار مناسب برای استفاده در فصول گرم سال همچون بهار و پاییز می باشد. ماندگاری و پخش بوی این عطر مردانه در حد متوسط می باشد . نت های این عطر عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: ترنج – زیره سیاه – لیموترش – نارنگی
  • نت‌های میانی: مریم گلی – دارچین – بامبو – فلفل سیچوان
  • نت‌های پایانی: خس‌خس – شکوفه پرتقال – درخت ماموت – مشک

5) ادکلن فیرلس ویکتوریا سکرت | VICTORIAS SECRET FEARLESS

عطر های ویکتوریا سکرت - ادکلن فیرلس ویکتوریا سکرت

عطر Victoria Secret Fearless در سال 2014 وارد بازار جهانی عطر و ادکلن شد و مورد استقبال بسیاری از طرفداران ویکتوریا سکرت قرار گرفت. این عطر رایحه و طبعی گرم و طعمی شیرین دارد. به همین خاطر بسیار مناسب استفاده در فصول سرد سال همچون پاییز و زمستان است. ماندگاری و پخش بوی این عطر زنانه در حد متوسط می باشد. نت های این ادکلن عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: انگور فرنگی سیاه
  • نت‌های میانی: زنبق
  • نت‌های پایانی: ریشه زنبق

6) ویکتوریا سکرت هونلی ادوپرفیوم | Heavenly Eau de Parfum

ویکتوریا سکرت هونلی - Victoria Secret Heavenly - عطر های ویکتوریا سکرت

رایحه ای گرم که ویکتوریا سیکرت آن را “مورد علاقه یک فرشته” توصیف می کند. ادوپرفیوم Heavenly رایحه هایی از مشک سفید، چوب صندل، وانیل و گل صد تومانی سفید را ترکیب می کند که آن را به برنده جایزه تبدیل می کند. برای خانم‌هایی که دوست دارند پرفروش‌ترین عطر ویکتوریا را که هیچ نشانه‌ای از گل یا میوه در آن نباشد، تجربه کنند، عطر Heavenly یک گزینه بسیار عالی است. این عطر که از زمان عرضه اش پرفروش است، در چند وقت اخیر دستخوش تغییراتی شده است تا آن را برای نسل جدید جذاب تر کند.

نت‌های مشک سفید، چوب صندل، وانیل و گل صد تومانی سفید، جوه‌ای گرم و قابل‌توجه به آن می‌بخشد که از نظر من ظرافت و حسی بودن را نشان می‌دهد. در واقع، چوب صندل و مشک، علاوه بر اینکه به Hevenly طعم مشک‌آمیزی می‌دهد، به ماندگاری آن نیز کمک می‌کند که Bombshell فاقد آن است، بنابراین آن را برای پوشیدن طولانی‌مدت عالی می‌کند. به عنوان زنی که تلاش می کند تاثیری ظریف و در عین حال تعیین کننده ایجاد کند، به سختی می توان رایحه ای بهتر از این وجود داشت. البته به خاطر داشته باشید که این عطر ممکن است برای زنان بزرگسال مناسب تر از نوجوانان باشد.


7) عطر ویکتوریا سکرت لاو اسپل | Love Spell Eau de Toillet

ویکتوریا سکرت لاو اسل - Victoria Secret Love Spell - عطر های ویکتوریا سکرت

از مجموعه باغ مخفی، لاو اسپل (طلسم عشق) به شما این احساس را می دهد که در تمام طول روز گل‌های جذاب بهاری در اطراف شما قرار گرفته است. این عطر مناسب برای افرادی که دوست ندارند از عطرهای قوی استفاده کنند. Love Spell یک عطر به معنای سنتی نیست. با روایحی از هلو، شکوفه های گیلاس و یاس سفید، طلسم عشق ویکتوریا سیکرت بیشتر یک ادو تویلت است تا یک ادو پرفیوم. این امر Love Spell را ملایم و با طراوت می کند و برای افرادی که عطرهای معمولی را برای استفاده روزانه بیش از حد قدرتمند می دانند، انتخابی عالی است. نظر یکی از مشتریان درباره این عطر را با هم بررسی می کنیم:

من متوجه شدم که طلسم عشق ویکتوریا سیکرت یک EDT فوق‌العاده است که باعث می‌شود تا بوی گل را حس کنید. با توجه به تابستان های این کشور، بویژه Love Spell یک عطر تابستانی عالی از VS است. اخیراً آن را برای تعطیلات خانوادگی به کنار دریا حمل کردم، و باید بطری بدون سر و صدا آن را که از ریختن بچه‌ها جلوگیری می‌کند و یک نازل اسپری آسان برای استفاده که بسته‌بندی عالی برای مسافرت را ایجاد می‌کند، تحسین کنم.


8) عطر Wicked از برند ویکتوریا سکرت

عطر ویکد ویکتوریا سکرت

در محصولات برند عطر ویکتوریا سکرت عطرهای زنانه بیشتری نسبت به عطرهای مردانه تولید شده است. عطر ادو پرفیم ویکد با رایحه گرم و شیرین با گروه بویایی ضرقی و وانیل  در سال 2017 تولید و به بازار عرضه شده است. در طراحی این عطر، دقت و ظرافت بالایی به کار رفته است. این عطر دارای رایحه شیرین و گرم می باشد. گروه بویایی عطر Wicked  وانیلی شرقی هست. رایحه به کار رفته در این عطر می توان به فریزیا ، شکر سیاه و وانیل اشاره نمود. 99 درصد از فرشته‌های ویکتوریا سکرت از این عطر استفاده می کنند.

از ماندگاری بالایی برخوردار هست. زمانی که Wicked را به دستتان اسپری می کنید ابتدا رایحه خوش گل به مشام می رسد. رایچه گل فریزیا که موجب نشاط و شادابی فرد خواهد شد. بعد از مدت کوتاهی زمان جابجایی نت‌ها هست. نت میانی با رایحه تند شکر قهوه ای حس شجاعت و جسارت را در بانوان ایجاد می کند. نت پایانی این عطر با رایحه شیرین وانیل به اتمام می رسد. حس آرامش و سبکی را منتقل می کند. بطری عطر ویکد به شکل مکعب هست که با شکوفه وانیل طراحی شده است.


9) عطر ویکتوریا سکرت نایت ادو پرفیوم زنانه | Victoria secret night

Victoria secret night

عطر ادو پرفیوم نایت زنانه  توسط لوکاس سیزاک طراحی و در سال 2013 به بازار عرضه شد. رایحه خاص این عطر نظر اکثر بانوان را به خود جلب کرد. عطر نایت یکی از پرفروش ترین محصول کمپانی ویکتوریا سکرت بود. این عطر توانست جز 10 عطر برتر زنانه  محرک و پر طرفدار ویکتوریا سکرت به حساب آید. نایت رایحه شیرین و طبع گرمی دارد که  زمستان و پاییز بهترین فصل برای استفاده از این عطر هست. رایحه‌ای که با اسپری کردن ابتدا احساس می کنیم، ترکیب نت های کل ارکیده، رایحه چوبی، رایحه آب دریا، سیب، گل یاسمن و لیمو ترش هست.

حس نشاط را به وجود شما می بخشد. بعد از مدت کوتاهی نت میانی با رایحه‌ ترکیبی میوه‌ای و گلی جای آن را می گیرد. رایحه‌های به کار رفته، گل بنفشه، گل زنبق، گل صدتومانی، گل سوسن، آلو و پرتقال هست. با استشمام این عطر انرژی‌های مثبت وحس خوب آرامش در وجود شما ایجاد خواهد شد. نت پایانی این عطر دارای مشک، تمشک، دانه تونکا، نعنا هندی، چوب صندل، وانیل و عنبر هست. این ترکیب موجب ماندگاری بالا آن کمک می کند. برای طراحی بطری این عطر از جواهرات و رنگ تیره شب الهام گرفنه شد.


10) عطر ویکتوریا سکرت وری سکسی Victoria secret very sexy

عطر very sexy ویکتوریا سکرت - عطر ویکتوریا سکرت وری سکسی - بهترین عطر ویکتوریا سکرت

عطر Very Sexy ویکتوریا سکرت در سال 2014 به بازار عرضه شد که حاوی رایحه گلدار و میوه ای می باشد. این عطر مناسب فصول سرد مانند پاییز و زمستان هست. از رایحه‌های شاه توت، گل ارکیده، یافا و وانیل تولید شده است. که موجب جذابیت این عطر شد. با عطرهای ویکتوریا سکرت می توانید جذابیتتان را چند برابر نمایید. این عطر بسیار خوش بود هست که توانسته طرفداران بسیاری جذب خود کند. این عطر جز بهترین عطر ویکتوریا سکرت است و نت‌های بویایی تشکیل دهنده آن عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: فلفل – کاکتوس – کاپوچینو – توت سیاه – نارنگی یافا
  • نت‌های میانی: گل ابریشم – گل ادریسی – ارکیده – گل کاملیا
  • نت‌های پایانی: مشک – توت سیاه – کهربا – روایح چوبی

11) عطر ویکتوریا سکرت اسکندلوس زنانه | Victoria Secret Scandalous

عطر  ویکتوریا سکرت اسکاندالوس - Victoria Secret Scandalous - بهترین عطر ویکتوریا سکرت - درین عطر

عطر اسکندلوس ویکتوریا در پاییز سال 2014 توسط سرکت ویکتوریا سکرت به دنیا معرفی شده است. تولید شد. حاوی رایحه معتدل و شیرین هست که جز گروه بویایی گلدار و میوه‌ای شناخته شده است. به گفته بسیاری از استفاده کنندگان از این عطر، اسکندلوس بهترین عطر ویکتوریا سکرت است!

  • نت‌ اولیه: تمشک 
  • نت میانی: گل صد تومنی
  • نت پایانی: بادام

12) عطر ویکتوریا سکرت لاو استار، بهترین عطر ویکتوریا سکرت!

عطر ویکتوریا سکرت لاو استار - Victoria Secret Love Star - بهترین ادکلن ویکتوریا سکرت - بهترین عطر ویکتوریا سکرت - درین عطر

عطر لاو استار ادوپرفیوم در سال 2017 تولید و به بازار عرضه شده است. شرکت عطر و ادکلن ویکتوریا سکرت رایحه عشق را تولید نمود تا شما عاشق شدن را با این رایحه تجربه نمایید. این رایحه موجب شکوفا شدن احساسات می شود. عطر لاو استار یادآور خاطرات خوش و عاشقی هست. 

  • نت‌ اولیه: سیب
  • نت میانی: گل صد تومنی
  • نت پایانی: رام (نوشیدنی)

13) عطر ویکتوریا سکرت سوپر مدل | Victoria Secret Super Model

 

عطر ویکتوریا سکرت سوپر مدل - Victoria Secret Supermodel - بهترین عطر ویکتوریا سکرت - درین عطر

عطر سوپر مدل ادو پرفیوم در سال 2007 توسط کمپانی ویکتوریا سکرت به بازار عرضه شد. این عطر برای بانوانی که همیشه به دنبال شیک و تک بودن هستند، انتخاب مناسبی هست. عطر ویکتوریا سکرت سوپر مدل رایحه ملایم و شیرین دارد. که در تمامی فصول می توان از این عطر خوش رایحه استفاده نمود. طری این عطر که از نامش پیداست با رنگ طلایی که دارد مانند یک سوپر مدل می درخشد.

  • نت‌ اولیه: توت قرمز
  • نت میانی: شکوفه هلو
  • نت پایانی: رایحه گلی

14) ادکلن ویکتوریا سکرت لاو می مور | Victoria Secret Love me more

عطر ویکتوریا سکرت لاو می مور - Victoria Secret Love me more - بهترین عطر ویکتوریا سکرت - درین عطر

عطر لاو می مور با طبع گرم که مناسب فصل سرد سال هست در سال 2017 وارد بازار شد. این عطر در گروه بویایی شرقی وانیل قرار دارد. رایحه  Love me more  از سه نت دلنشین تشکیل شده است. Love me more به معنی بیشتر عاشقم باش، هدف برند ویکتوریا سکرت از ساخت بطری با ظاهری عاشقانه با دو قلب کوچک و بزرگ، منتقل نمودن این جمله به مخاطبانش هست.

این عطر با ظاهری که دارد یک انتخاب خوب برای کادو دادن در مناسبت‌های سالگرد ازدواج و ولنتاین هست. برای جذابیت بیشتر عطر لاو می مور، افشانه این عطر را به شکل بادکنک ساختند که به پخش عالی رایحه کمک می کند. ایده طراحی بطری عطر لاو می مور از نام خود عطر گرفته شده است. 

  • نت‌ اولیه: گریپ فروت
  • نت میانی: کاپ کیک
  • نت پایانی: کهربا

15) عطر ویکتوریا سکرت وایلد پینک | Victoria Secret Wild Pink

عطر ویکتوریا سکرت وایلد پینک - Victoria Secret Wild Pink - بهترین عطر ویکتوریا سکرت - درین عطر

عطر ادو پرفیوم وایلد پینک در سال 2014 به بازار عطر ادکلن عرضه شد. این عطر بهترین انتخاب برای روزهای گرم تابستانی هست. عطر Wild Pink رایحه شیرین دارد که از میوه‌ پشن، بنفشه و مشک تشکیل شده است. بطری این عطر بسیار جالب هست. شیشه این بطری به شکل پوست پلنگ طراحی شده است، که حس خشم و وحشی بودن این عطر را نمایان می کند. جذابیت عطر وایلد پینک وصف نشدنی هست. حس جوانی و شادابی را به آدم منتقل می کند.

  • نت‌های اولیه: میوه پشن
  • نت‌های میانی: گل بنفشه
  • نت‌های پایانی: مشک

16) عطر ویکتوریا سکرت بادی بای ویکتوریا، بهترین عطر ویکتوریا سکرت!

عطر ویکتوریا سکرت بادی بای ویکتوریا - Victoria Secret Body By Victoria - بهترین عطر ویکتوریا سکرت - درین عطر

عطر بادی بای ویکتوریا یکی از عطرهای مشهور برند ویکتوریا سکرت است که در سال 2012 طراحی و به بازار عرضه شد. این عطر دارای رایحه ای بسیار دلپذیر و جذاب گلی میوه‌ای است و طراوت خاصی را به شما هدیه می دهد. استفاده از عطر Victoria Secret Body By Victoria در نیمه اول سال یعنی در فصول بهار و تابستان توصیه می شود. نت‌های بویایی تشکیل دهنده این عطر عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: پرتقال ماندارین – هلو – زنبق آبی – رزبری – برگ رزبری
  • نت‌های میانی: نیلوفر آبی – زنبق وحشی – ارکیده – شکوفه پرتقال
  • نت‌های پایانی: مشک – عنبر – نت‌های چوبی – ریشه زنبق زرد

17) عطر ویکتوریا سکرت انجل گلد زنانه | Victoria Secret Angel Gold

عطر ویکتوریا سکرت آنجل گلد - Victoria Secret Angel Gold - بهترین عطر ویکتوریا سکرت - درین عطر

ویکتوریا سکرت آنجل گلد یکی از بهترین عطرهای برند ویکتوریا سکرت است و دقیقا با روحیات بانوان مهربان و عاطفی سازگار است؛ به عنوان مثال برای زنی با محبت و عاطفه مادرانه که برای شادمانی همسر و فرزندانش، ایثار می‌کند. این ادکلن زنانه دارای رایحه بسیار دوست داشتنی است و نت‌های تشکیل دهنده Victoria Secret Angel Gold عبارتند از:

  • نت‌ اولیه: ترنج
  • نت‌ میانی: گاردنیای یاسمنی
  • نت‌ پایانی: مشک

18) عطر ویکتوریا سکرت بامب شل پارادایس زنانه | Victoria Secret Bombshell Paradise

عطر ویکتوریا سکرت بامب شل پارادیس - Victoria Secret Bombshell Paradise - بهترین عطر ویکتوریا سکرت - درین عطر

عطر بامب شل پارادایس جز عطرهای نسبتا جدید برند ویکتوریا سکرت است که در سال 2019 طراحی و به بازار عرضه شد. این عطر در واقع نسخه جدیدتری از عطر پرطرفدار بامب شل است که تغییراتی در آن داده شده است. این عطر خنک و شیرین زنانه مناسب روزهای گرم تابستانی و بهاری است و به بانوان شیکپوش بسیار توصیه می شود.

  • نت‌های اولیه: گریپ فروت
  • نت‌های میانی: انگورفرنگی سیاه – گل برف
  • نت‌های پایانی: روایح چوبی

19) عطر ویکتوریا سکرت فابولوس | Victoria Secret Fabulous

عطر ویکتوریا سکرت فابولوس - فبیلس - Victoria Secret Fabulous - بهترین عطر ویکتوریا سکرت - درین عطر

ادوپرفیوم ویکتوریا سکرت فابولوس یا فبیولس در سال 2015 طراحی و به بازار آمد. این عطر دارای رایحه گلی است و بانوانی که علاقمند به روایح گلی هستند، این عطر را می پسندد. با توجه به کیفیت بالایی که عطر Fabulous دارد، شما می توانید آن را به عنوان عطر امضای خود انتخاب نموده و در مراسم ها و مهمانی ها و یا جلسات مهم خود از آن استفاده نمایید.

  • نت‌های اولیه: انگور فرنگی سرخ – برگ بنفشه – زردآلو – نارنگی ماندارین
  • نت‌های میانی: گل یاسمن – فریزیا – گل اوسمانتوس – گل برف
  • نت‌های پایانی: وانیل – خامه – چوب صندل سفید – مشک – لوبان

20) عطر ویکتوریا سکرت پینک | Victoria Secret Pink

عطر ویکتوریا سکرت صورتی یا همان پینک یکی از عطرهای نسبتا قدیمی برند ویکتوریا سکرت است که در سال 2001 طراحی و به بازار عرضه شد. این عطر به دلیل ظاهر ساده ای که دارد بیشتر مورد توجه بانوان ساده پسند قرار گرفته است. این عطر آرامشبخش و دلپذیر به دلیل رایحه شیرین و طبع خنکی که دارد، قابل استفاده در تابستان و بهار است.

  • نت‌های اولیه: ترنج – برگ بنفشه – پرتقال ماندارین – گیاه درمنه – دانه سرو کوهی – برگ بنفشه
  • نت‌های میانی: بهار نارنج – گل برف – فریزیا – گل صدتومانی
  • نت‌های پایانی: مشک – خس خس – وانیل – چوب صندل سفید

21) عطر ویکتوریا سکرت بامب شل اینتنس | Victoria Secret Bombshell Intense

بهترین ادکلن های ویکتوریا سکرت - بهترین عطر ویکتوریا سکرت - درین عطر

رایحه عطر ویکتوریا سکرت بامب شل اینتنس جز رایحه‌های محبوب این برند است و بانوانی که عطرهای شیرین و کمی قوی را می‌پسندند، می‌توانند به سراغ این عطر بیایند. این عطر زنانه در سال 2019 و یعنی نه سال پس از رونمایی از عطر بامب شل طراحی و بازار عرضه شد. نت‌های بویایی به کار رفته در عطر Victoria Secret Bombshell Intense عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: گیلاس
  • نت‌های میانی: گل صد تومانی قرمز
  • نت‌های پایانی: وانیل

22) عطر ویکتوریا سکرت تیز دریمر زنانه | Victoria Secret Tease Dreamer

Victoria Secret Tease Dreamer - بهترین ادکلن های ویکتوریا سکرت - بهترین عطر ویکتوریا سکرت - درین عطر

عطر تیز دریمر یکی از جذاب‌ترین و جدیدترین عطرهای برند ویکتوریا سکرت است که در سال 2019 طراحی و روانه بازار عطر و ادکلن‌های زنانه شد. این عطر زنانه نیز جز بهترین ادکلن های ویکتوریا سکرت است که بانوان زیادی در سراسر جهان طرافدار آن هستند. نت‌های بویایی به کار رفته در عطر Victoria Secret Tease Dreamer عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: نارگیل
  • نت‌های میانی: نمک دریا
  • نت‌های پایانی: نت‌های خورشیدی

خرید بهترین عطرهای ویکتوریا سکرت

امیدواریم این مطلب در ارتباط با بهترین عطر ویکتوریا سکرت مورد توجه تان قرار گرفته باشد. در نهایت تلاش کردیم 20 مورد از بهترین عطر های ویکتوریا سکرت به همراه شرح مختصری از هر یک را برای شما معرفی نماییم تا انتخاب برای شما ساده تر شود. به نظر شما جای کدام عطر از ویکتوریا سکرت در لیست بالا خالی است؟

اگر این مقاله مورد توجه‌تان قرار گرفته است به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله «بهترین عطرهای برند شنل» را نیز مطالعه نمایید. شما میتوانید، نظر خود را درباره ی بهترین عطر های ویکتوریا سکرت با ما به اشتراک بگذارید. میتوانید تمام این عطر ها را با گارانتی مادام العمر اصالت درین عطر تهیه کنید. درین عطر فروشگاه عطر و ادکلن اورجینال www.dorinatr.com و یا میتوانید با شماره های 02122868978 تماس بگیرید و از مشاوران ما به صورت رایگان مشاوره پیش از خرید بگیرید.


نتیجه گیری

ویکتوریا سکرت با تنوع و جذابیت عطرهای خود، همیشه توانسته است تمام سلیقه‌ها را جلب کند. از عطرهای ملایم و شیرین گرفته تا عطرهای تلخ و تند، این برند گزینه‌های بی‌پایانی برای شما فراهم کرده است. برای تجربه‌ی یکی از بهترین عطرهای دنیا، می‌توانید به ویکتوریا سکرت مراجعه کنید! لطفا اگر شما هم تجربه استفاده از عطرهای Victoria Secret را داشته اید، حتما در بخش دیدگاه‌ها، نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.


بهترین رایحه برند ویکتوریا سکرت کدام عطر هست؟

هر عطری با هر رایحه طرفداران خاص خود را دارد. سلیقه افراد متفاوت هست و انتخاب عطر کاملا سلیقه ای است. یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین عطرهای برند ویکتوریا سکرت بامب شل (BOMB SHELL) هست. عطر BOMB SHELL رایحه کلی میوه ای دارد.

بامب شل اورجینال از کجا بخریم؟

در سایت اینترنتی درین عطر می توانید بهترین عطرهای بامب شل را خریداری کنید. محصولات درین اصل و اورجینال بوده. در صورت رضایت نداشتن از محصول، امکان بازگرداندن محصول وجود دارد و این مجموعه هزینه پرداختی را به شما خواهد داد. شما می توانید با خیال راحت از سایت درین محصولات اورجینال را تهیه فرمایید.

4.3/5 - (12 امتیاز)

12 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.