تشخیص اصل بودن ادکلن کوکو مادمازل شنل

پشتیبانی درین عطر 1400/10/04
تشخیص اصل بودن ادکلن کوکو مادمازل شنل - مقایسه عطر کوکو شنل اورجینال و فیک - درین عطر

با توجه به افزایش نجومی قیمت ارز و مشکلات به وجود آمده در زمینه واردات عطر و ادکلن‌ها، به خصوص در عطر و ادکلن های گران قیمت‌تر، سبب شده است که عده‌ای کلاهبردار و سودجو از این موقعیت سواستفاده نموده و عطر و ادکلن های تقلبی را به عنوان اورجینال به فروش برسانند. در ادامه ی سری مقالات در مورد نحوه تشخیص اصل بودن عطر و ادکلن ها، امروز قصد داریم به طور اختصاصی تشخیص اصل بودن عطر کوکو مادمازل شنل با هم بررسی نماییم، پس تا انتها با ما همراه باشید.


به نظر شما کدام یک از عطرهای کوکو مادمازل زیر اصل می باشند؟!

تشخیص اصل بودن ادکلن کوکو مادمازل شنل - Coco Mademoiselle Chanel Fake VS Original

شاید در نگاه اول تفاوت زیادی بین این دو تصویر پیدا نکنید و یا حتی اگر جواب را ندانید به اشتباه تشخیص دهید، اما باید بگوییم که یکی از این دو عطر تقلبی و دیگری اورجینال است. اما چگونه باید تشخیص اصل بودن ادکلن کوکو مادمازل شنل را بررسی نمود؟

متاسفانه با پیشرفت تکنولوژی و ظهور دستگاه‌های جدید، شاهد ورود عطر و ادکلن هایی به بازار هستیم که بسیار مشابه نسخه اصلی طراحی شده اند و تفاوت بسیار اندکی بین نسخه اورجینال و تقلبی وجود دارد که تشخیص این مورد برای افراد غیر متخصص کار چندان ساده‌ای نمی باشد و نیاز به کمی آموزش و بالا بردن دانش دارد که ما در ادامه این آموزش را به شما داده ایم.


تشخیص اصل بودن ادکلن کوکو مادمازل شنل

حال به سراغ راهکارهایی می رویم که با کمک آن می توانید عطر کوکو مادمازل اصل را از عطر کوکو مادمازل تقلبی تشخیص دهید:

1) توجه به بسته بندی و سلفون روی جعبه

سلفون و بسته بندی در نمونه اورجینال عطر کوکو مادمازل بسیار تمیزتر و با کیفیت‌تر از نمونه تقلبی می باشد. اگر سلفون روی عطرها را با هم مقایسه نمایید، متوجه خواهید شد که سلفون روی نسخه اصلی کاملا اندازه و به اصطلاح فیت است، در حالی که در نمونه تقلبی اینگونه نیست.

2) توجه به نوشته ها و فونت روی جعبه

تشخیص اصل بودن ادکلن کوکو مادمازل شنل - توجه نوشته ها و فونت روی جعبه - Coco Mademoiselle Chanel Fake VS Original

با دقت و وسواس زیاد متوجه خواهید شد که کیفیت چاپ، موقعیت نوشته و همچنین سایز فونت ها تفاوت بسیار ریزی با هم دارند که البته بدون مقایسه با نسخه اصلی، این مورد امکان پذیر نخواهد بود.

3) توجه به نوشته های و پشت جعبه

تشخیص اصل بودن ادکلن کوکو مادمازل شنل - توجه به نوشته های و پشت جعبه - Coco Mademoiselle Chanel Fake VS Original

علاوه بر موقعیت نوشته ها که با هم تفاوت دارند، یکسری غلط‌های نوشتاری و املایی بر روی جعبه وجود دارد که مقایسه آن‌ها نیز می تواند یکی از راهکارهای تشخیص اصل بودن ادکلن کوکو مادمازل شنل باشد. در تصویر زیر غلط‌های املایی و نوشتاری را به خوبی می توانید مشاهده کنید.

تشخیص اصل بودن ادکلن کوکو مادمازل شنل - توجه به نوشته های و پشت جعبه - Coco Mademoiselle Chanel Fake VS Original

4) وجود بارکد در کف جعبه

تشخیص اصل بودن ادکلن کوکو مادمازل شنل - وجود بارکد در کف جعبه - Coco Mademoiselle Chanel Fake VS Original

در زیر جعبه ادکلن کوکو مادمازل اورجینال باید یک کد منحصفر به فرد وجود داشته باشد که این کد در کف بطری ادکلن نیز قابل مشاهده است. اگر به تصویر فوق نگاه کنید، در عطر اصلی بارکد به صورت برجسته قابل مشاهده می باشد.

5) توجه به کیفیت چاپ لوگوهای چنل برای تشخیص اصل بودن ادکلن کوکو مادمازل شنل

تشخیص اصل بودن ادکلن کوکو مادمازل شنل - توجه به کیفیت چاپ لوگوهای چنل - Coco Mademoiselle Chanel Fake VS Original

کیفیت چاپ لوگو شنل باید در حد بسیار بالا و تمیز باشد. در تصویر فوق مشاهده می کنید که در عطر تقلبی، لوگو چنل از کیفیت پایینی برخوردار می باشد.

7) توجه به شیارها و خم ها در هنگام بازگشایی جعبه

تشخیص اصل بودن ادکلن کوکو مادمازل شنل - توجه به شیارها و خم ها در هنگام بازگشایی جعبه - Coco Mademoiselle Chanel Fake VS Original

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید، در هنگام باز کردن جعبه عطر، در کناره های آن یکسری شیارها و خط‌هایی وجود دارد که باعث راحت‌تر باز و بسته شدن جعبه می شود که در نسخه تقلبی این موضوع مشاهده نمی شود.

8) تفاوت در رنگ مایع درون عطر کوکو مادمازل

تشخیص اصل بودن ادکلن کوکو مادمازل شنل - تفاوت در رنگ مایع درون عطر کوکو مادمازل - Coco Mademoiselle Chanel Fake VS Original

اگر قبلا عطر شنل کوکو مادمازل اورجینال را داشته اید، می دانید که مایع درون عطر به رنگ صورتی ملایم و مایل به گلبهی است. اما در نسخه تقلبی، مایع درون عطر به رنگ زرد و طلایی می باشد که این نکته را در تصویر بالا به خوبی می توان دید.

9) کیفیت و ضخامت ساخت شیشه عطر

تشخیص اصل بودن ادکلن کوکو مادمازل شنل - کیفیت و ضخامت ساخت شیشه عطر - Coco Mademoiselle Chanel Fake VS Original

بطری ادکلن کوکو مادمازل اورجینال کیفیت بالاتری دارد و ضخامت آن کمتر است و به اصطلاح می توان گفت که عطر اورجینال دارای شیشه‌ای با ظرافت بیشتر است. این موضوع با دقت در تصویر بالا مشخص می شود.

10) توجه به کف بطری عطر کوکو مادمازل برای تشخیص اصل بودن ادکلن کوکو مادمازل شنل

تشخیص اصل بودن ادکلن کوکو مادمازل شنل - توجه به کف بطری عطر کوکو مادمازل - Coco Mademoiselle Chanel Fake VS Original

کیفیت نوشته ها و همچنین قالبگیری کف بطری عطر در نمونه اورجینال بسیار تمیز و با کیفیت‌تر می باشد و در نسخه فیک شاهد این موضوع هستیم که نوشته ها از ظرافت و کیفیت بالایی برخوردار نیستند که توجه به این مورد نیز میتواند شما را در تشخیص اصل بودن ادکلن کوکو مادمازل شنل یاری نمایند.

11) مقایسه درپوش ادکلن کوکو مادمازل فیک و اصل

تشخیص اصل بودن ادکلن کوکو مادمازل شنل - مقایسه درپوش ادکلن کوکو مادمازل فیک و اصل - Coco Mademoiselle Chanel Fake VS Original

درپوش ادکلن در نسخه اصلی کوکو شنل مادمازل از جنس پلاستیک و با کیفیت و ظرافت بسیار بالایی طراحی شده است. اما در نسخه تقلبی درب ادکلن کیفیت نسبتا پایین تری دارد. همچنین اگر به تصویر فوق نگاه کنید، متوجه این موضوع خواهید شد که لوگو شنل در نسخه اصلی دقیقا در مرکز قرار دارد که در نسخه تقلبی اینگونه نیست. این موضوع در تصویر فوق به خوبی قابل مشاهده است.

12) مقایسه نازل یا افشانه عطر Chanel Coco Mademoiselle

تشخیص اصل بودن ادکلن کوکو مادمازل شنل - مقایسه نازل یا افشانه عطر Chanel Coco Mademoiselle - Coco Mademoiselle Chanel Fake VS Original

از دیگر مشخصات ادکلن کوکو چنل اصل به قسمت نازل یا افشانه عطر اشاره نمود. در نسخه اصلی عطر کوکو مادمازل، افشانه یا همان نازل عطر که به کمک آن عطر به بیرون اسپری می شود به رنگ سفید است. اما در نسخه های تقلبی به رنگ خاکستری و یا حتی مشکی می باشد. همچنین سایر متعلقات سیستم اسپری در نسخه اصلی بسیار جمع و جورتر است و با ظرافت و خوش سلیقگی ساخته شده است که در نمونه تقلبی این موارد رعایت نشده است.


نتیجه گیری

امیدواریم نکات گفته شده تا به اینجا مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد. با استفاده از این موارد شما قادر خواهید بود عطر اصلی را از تقلبی تشخیص دهید اما با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، امکان اصلاح و تغییر موارد فوق نیز وجود دارد. بهترین راهکار برای خرید عطر و ادکلن های اورجینال، خرید از یک فروشگاه مطمئن و مورد اعتماد می باشد. فروشگاه درین عطر به منظور جلب اعتماد و رضایت شما عزیزان، تمامی عطر و ادکلن های اورجینال موجود را به همراه کارت گارانتی مادام العمر اصالت عرضه می نماید تا نگرانی از بابت اصالت عطر خود نداشته باشید. همچنین می توانید مقاله نحوه تشخیص ادکلن لالیک مشکی اصل را مطالعه نمایید.

آیا تشخیص ادکلن کوکو مادمازل شنل اصل از تقلبی امکان پذیر است؟

با توجه به پیشرفت دستگاه‌ها و تکنولوژی شاهد عرضه عطرهایی از سوی کشورهایی همچون امارات و چین هستیم که از نظر ظاهری بسیار مشابه نسخه اصلی هستند و احتمالا یک فرد غیر متخصص نمی تواند به راحتی آن را از نسخه اصلی شناسایی نماید. عطر کوکو شنل مادمازل نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این مقاله راهکارهایی به شما آموزش داده شده است که به کمک آن تا حد زیادی می توانید ادکلن کوکو مادمازل اورجینال را از نسخه تقلبی تشخیص دهید.

ویژگی های عطر کوکو مادمازل اصل در مقایسه با ادکلن کوکو شنل مادمازل فیک چیست؟

شما می توانید با دقت و توجه به نکاتی همچون نوع بسته بندی، کیفیت جعبه و سلفون، علائم و نوشته‌ها، رنگ مایع عطر و … ادکلن کوکو شنل فیک را از اصل شناسایی نمایید. همچنین می توانید نسخه اصلی عطر Chanel Coco Mademoiselle را با گارانتی مادام العمر اصالت از درین عطر خریداری نمایید.

4.9/5 - (8 امتیاز)

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.