بهترین عطرهای زنانه 2022 کدام اند؟

پشتیبانی درین عطر 1401/08/11
بهترین عطرهای زنانه 2022 کدام اند؟ - درین عطر

هر ساله در اواخر سال میلادی بهترین های آن سال در طی نظر سنجی هایی از سوی کاربران و منتقدان انتخاب می شوند. در این مقاله از سری مقالات درین عطر قصد داریم بهترین عطرهای زنانه 2022 را به همراه شرح مختصری از هر یک به شما معرفی نماییم، پس تا انتها همراه ما باشید.


چه عطرهایی در سال 2022 مورد توجه قرار گرفتند؟!

اگر نگاه اجمالی به لیست بهترین عطرهای 2022 زنانه بیاندازیم، اکثر این عطرها، عطرهایی هستند که امتحان خود را پس داده اند و کمتر نام عطرهای جدید و ناشناخته در این لیست به چشم می خورد. همچنین روایح شیرین و گلدار در سال 2022 بیشتر از قبل مورد توجه بانوان بوده اند. حال بیایید با هم به سراغ معرفی بهترین ادکلن های زنانه 2022 برویم:

بهترین عطرهای 2022 زنانه کدام اند؟

پیش از اینکه به معرفی این عطرها بپردازیم لازم به ذکر است که این عطرها بر اساس نظر کابران و منتقدان حوزه عطر و ادکلن انتخاب شده اند و اینکه کدام بهتر است، کاملا به سلیقه شخصی شما برمی گردد؛ یعنی رتبه بندی عطرها به منزله برتری آن‌ها نیست و شما باید متناسب با سلیقه خودتان بهترین را انتخاب نمایید.

1) عطر لانکوم ایدول (Lancome Idole EDP)

تستر عطر ادکلن لانکوم آیدول - Lancome Idole Tester

عطر لانكوم ايدول از برند مشهور لانکوم یکی از جدیدترین عطرهای این کمپانی فرانسوی است که در سال 2019 طراحی و به بازار آمد. شعار تبلیغاتی این عطر «تو باید بُت خودت باشی» است! این شعار در واقع می خواهد به شما بگوید که ارزش شما بسیار بالاست و حتما لازم نیست برای موفق شدن دیگران را سرلوحه خود قرار دهید. کمپین تبلیغاتی این عطر با حضور زندیا بازیگر و خواننده مشهور هالیوودی برگزار شد که باعث رشد چشمگیر فروش لانکوم ایدول شد.

  • نت‌های اولیه: ترنج – گلابی
  • نت‌های میانی: گل یاسمن هندی – گل رز ترکی – گل رز دی مای
  • نت‌های پایانی: وانیل – مشک سفید

2) عطر کارولینا هررا گود گرل، همیشه پای عطر گود گرل در میان است!

عطر ادوپرفیوم گودگرل زنانه اورجینال

عطر گود گرل یکی از محبوب‌ترین عطرها در بین بانوان است و کمتر پیش می آید که صحبت از بهترین‌ها باشد و نام Good Girl به میان نیاید! همچون سال 2021، عطر گود گرل مجددا در بین برترین عطرهای زنانه سال قرار گرفته است. عطر گود گرل که به دلیل ظاهرش و برای متمایز کردن آن با نسخه‌های دیگرش به عطر گود گرل مشکی نیز شهرت دارد، نخستین بار در سال 2016 وارد بازار شد. پس از استقبال چشمگیری که از این عطر به میان آمد، کمپانی کارولینا هررا نسخه های دیگری از این عطر را با رنگ‌های دیگر و رایحه های متفاوت روانه بازار نمود، اما هیچکدام نتوانستند به خوبی گود گرل مشکی مورد توجه قرار بگیرند.

  • نت‌های اولیه: قهوه – بادام
  • نت‌های میانی: گل یاسمن – گل مریم
  • نت‌های پایانی: دانه تونکا – کاکائو

3) عطر بلک اوپیوم از برند ایو سن لورن (YSL Black Opium)

ادکلن بلک اوپیوم درین عطر - balck upiom 2

کمپانی ایو سن لورن که جز برترین برندها در زمینه مد و پوشاک است، در سال 2014 به بازار عرضه شد. این عطر پر رمز و راز به شایستگی توانسته است در میان بهترین عطرهای زنانه 2022 قرار گیرد چرا که علاوه بر رایحه جذاب، ظاهری شیک و دلربا نیز دارد و کمتر بانویی پیدا می شود که رایحه Black Opuim را نپسندد.

  • نت‌های اولیه: گلابی – فلفل صورتی – شکوفه پرتقال
  • نت‌های میانی: گل یاسمن – قهوه – چوب شیرین بیان – بادام تلخ
  • نت‌های پایانی: وانیل – سدر – کشمیر – نعناع هندی

4) ادکلن شنل کوکو مادمازل (Coco Mademoiselle Chanel)

عطر کوکو شنل زنانه

شاید عطر کوکو مادمازل شنل را بتوان یکی از بهترین عطرهای تاریخ کمپانی شنل دانست! اگر به دنبال یک عطر امضای باشکوه برای خود هستید، عطر کوکو شنل می تواند تمامی انتظارات شما را برآورده کند! جالب است بدانید که این عطر پس از ورود به بازار در سه سال پی در پی به عنوان بهترین عطر زنانه قرار گرفت و جز بهترین عطرهای زنانه 2021 نیز قرار گرفته بود.

  • نت‌های اولیه: بوی پرتقال – پرتقال ماندارین – شکوفه‌ی درخت پرتقال – نارنج
  • نت‌های میانی: درخت گل ابریشم – گل یاسمین – گل رز – یلانگ‌یلانگ
  • نت‌های پایانی: دانه‌ی تونکا – گیاه پاتچولی – اپوپوناکس – وانیل – اوک‌موس – مشک

5) عطر آریانا گرانده کلود (Ariana Grande Cloud)

عطر آریانا گرانده کلود - Ariana Grande Cloud - درین عطر

آریانا گرانده نیز همچون سلبریتی های دیگری مثل ریحانا، جنیفر لوپز، بیلی ایلیش، بریتنی اسپیرز و … تصمیم به راه اندازی برندی با نام خود گرفت. عطر کلود در سال 2018 توسط برند آریانا گرانده طراحی و به بازار آمد. این عطر امسال مورد توجهی بانوان زیادی از جمله جوانان قرار گرفت و در بین بهترین های 2022 قرار گرفته است.

  • نت‌های اولیه: ترنج – اسطوخودوس – گلابی
  • نت‌های میانی: نارگیل – پرالین – ارکیده – خامه
  • نت‌های پایانی: مشک – روایح چوبی

6) ادوپرفیوم دیور جادور (Dior J’adore EDP)

عطر ادکلن دیور جادور - Dior J'adore

عطر دیور جادور در نسخه ادوپرفیوم در سال 1999 توسط برند دیور به بازار آمد. جالب است بدانید با گذشت بیش از 20 سال از تولید عطر جادو اما همچنان این عطر جز عطرهای محبوب زنانه در جهان است و بانوان زیادی با آن خاطره دارند. دیور جادور را می توان یک عطر نسبتا کلاسیک نیز دانست و به همین دلیل برای بانوان بالای 30 سال می تواند گزینه مناسب‌تری باشد.

  • نت‌های اولیه: هلو – ملون – ترنج – نیلوفرآبی – گلابی  – پرتقال ماندارین
  • نت‌های میانی: زنبق وحشی – یاسمن – فریزیا – ارکیده – آلو – رز – گل مریم – بنفشه
  • نت‌های پایانی: سدر – وانیل – مشک – بلوبری

7) عطر مونت بلنک سیگنیچر زنانه (Mont Blanc Signature)

عطر ادکلن مونت بلنک سیگنیچر - Mont Blanc Signature

عطر سیگنیچر مونت بلنک در سال 2020 طراحی و به بازار عرضه شد. شاید اگر کمی بیشتر به آن پرداخته شده بود در سال قبل هم جز بهترین ها قرار می گرفت اما نهایتا در سال 2022 در لیست بهترین عطرهای زنانه قرار گرفت. «نویسنده داستان زندگی‌تان» شعار تبلیغاتی این عطر است که به اثر این عطر در زندگی شما اشاره دارد.

  • نت‌های اولیه: نارنگی کلمنتاین
  • نت‌های میانی: گل صد تومانی – یلانگ یلانگ – مگنولیا
  • نت‌های پایانی: مشک – وانیل – بنزوئین

8) عطر جورجیو آرمانی اس ای (Giorgio Armani Si)

عطر ادکلن جورجیو آرمانی سی - Giorgio Armani Si - بهترین ادکلن زنانه

ادکلن اس ای یا سی در سال 2013 توسط برند ایتالیایی جورجیو آرمانی طراحی شد. این عطر به دلیل رایحه جذاب و همچنین کیفیت بالایی که دارد توانست جز بهترین عطرهای زنانه 2022 قرار بگیرد. به بانوان طرفدار روایح گلی استفاده از عطر جورجیو آرمانی سی توصیه می شود. نت‌های تشکیل دهنده Giorgio Armani Si عبارتند از:

  • نت‌‌های اولیه: توت فرنگی
  • نت‌‌های میانی: روایح گل رز – فریزیا
  • نت‌‌های پایانی: آمبروکسان – چوبی – نعناع هندی – وانیل

9) عطر گوچی بلوم زنانه، رایحه دلپذیر گلی!

ادکلن گوچی بلوم درین عطر- gucci bloom 3

ادکلن گوچی بلوم یکی از عطرهای مشهور برند گوچی است که بانوان زیادی طرفدار آن هستند. گوچی بلوم نخستین بار در سال 2017 به بازار آمد و بسیاری از منتقدان و کارشناسان حوزه عطر و ادکلن آن را جز شاهکارهای دنیای عطرهای زنانه می دانند.

  • نت‌های اولیه: پرتقال – نت‌های سبز
  • نت‌های میانی: گل یاسمن – گل مریم – پیچ امین الدوله
  • نت‌های پایانی: چوب صندل – وانیل – ریشه زنبق زرد

10) عطر ویکتور اند رولف فلاوربمب زنانه (Viktor&Rolf Flowerbomb)

عطر ادکلن ویکتور اند رولف فلاور بمب - Viktor Rolf Flower Bomb

یکی از بهترین عطرهای زنانه 2022 که کمتر به آن پرداخته شده است عطر ویکتور اند رولف فلاوربمب است که در سال 2005 توسط برند هلندی ویکتور اند رولف طراحی و روانه بازار شد. این عطر به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس این برند طراحی شد و به همین دلیل دقت و ظرافت بسیار زیادی برای طراحی آن شد. نت‌های تشکیل دهنده این عطر زنانه عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: ترنج – اسمانتوس – چای
  • نت‌های میانی: گل رز – گل پرتقال آفریقایی – ارکیده – یاسمن – فریزیا
  • نت‌های پایانی: نعناع هندی – مشک

کلام پایانی

امیدواریم این مطلب در رابطه با بهترین عطرها زنانه 2022 مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و بتوانید عطر دلخواه خود را از میان این عطرها انتخاب نمایید. همچنین شما می توانید تمامی عطرهای معرفی شده در این مطلب را به همراه کارت گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی درین عطر خریداری نمایید. به نظر شما جای کدام عطرها در بین بهترین ادکلن های زنانه 2022 خالی است، نام آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید تا در بروزرسانی های بعدی قرار گیرد. اگر این مقاله را دوست داشتید، پیشنهاد می کنیم، مقاله بهترین عطرهای مردانه 2022 را نیز مطالعه نمایید.

بهترین عطرهای زنانه 2022 کدام اند؟

در این مقاله بهترین عطرهای زنانه سال 2022 از نظر کاربران و کارشناسان حوزه عطر و ادکلن به همراه شرح مختصری از هر یک آورده شده است تا شما با توجه به سلیقه و شخصیت خود بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. عطرهای همچون گود گرل، گوچی بلوم، لانکوم ایدول و … از جمله بهترین ادکلن‌های زنانه 2022 هستند.

بهترین ادکلن های زنانه 2022 چه ویژگی دارند؟

با توجه به اینکه اکثر بانوان به روایح شیرین و ملایم علاقه مند هستند، اکثر عطرهای زنانه برتر سال 2022 دارای این ویژگی هستند.

5/5 - (4 امتیاز)

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.