ادکلن مردانه ارزان میخوام! چی بخرم؟

Admisite 1399/09/12
ادکلن مردانه ارزان

متاسفانه با بالا رفتن قیمت دلار ، ادکلن مردانه ارزان دیگه وجود نداره !! ولی امروز سعی میکنم بهتون ، بهترین هارو معرفی کنم که بتونید با کمترین قیمت ، بهترین انتخاب رو از بین بازار متنوع عطر ها داشته باشید . درین عطر به عنوان بزرگترین مرکز اطلاع رسانی عطر و ادکلن ایران همراهتون هست تا با شناخت کامل بتونید ، یک خرید خوب و مطمئن رو تجربه کنید .

بهترین ادکلن مردانه ارزان ، با قیمت مناسب

خب قطعا رایحه یک چیز سلیقه ای است ، ولی من سعی کردم . اون عطر هایی که همه دوست دارند و خیلی پر فروش هست رو بهتون معرفی کنم . البته نگران نباشید !! اگه این محصولاتی که بهتون معرفی کردم رو دوست نداشتید با تلفن های دفتر فروش درین تماس بگیرید تا همکاران بخش مشاوره و فروش بهتون بازهم راهنمایی بیشتر کنند . تلفن واحد فروش و مشاوره : 22868978-021

جوپ هوم-قرمز | Joop Homme

ادکلن جوپ قرمز یکی از قدیمی های این بازاره . که از سال 1989 ( حدود 30 سال پیش ) وارد بازار شده و ممکنه برای خیلی از شما عزیزان ، خاطره انگیز باشه . رایحه این ادکلن مردانه ارزان ، گرم و تند هست که ممکنه خط بوی این عطر خیلی هارو به سمت شما جذب کنه . با این که جوپ قرمز نوعی ادوتویلت هست ، ولی ماندگاری و پخش بوی فوق العاده ای داره و یکی از بهترین انتخاب ها برای فصل زمستان و پاییز هست.

بوگارت سیلور سنت | Jacques Bogart Silver Scent

عطر بوگارت سیلور سنت از سال 2006 وارد بازار شده و بخاطر رایحه ی جذاب و خاصش در دهه 80 و 90 شمسی یکی از خاطره انگیز ها بود . رایحه این شاهکار گرم و شیرین هست و گروه بویایی ش هم چوبی شرقی هست . ماندگاری و پخش بو و خط بوی بالای این محصول ، شاید دلیل اصلی ماندن سیلور سنت در بازار بعد از این همه سال باشد.

ادکلن ماین پورهوم |Marc Joseph Mine pour homme

شاید خیلی دلتون بخواد ادکلن کرید اونتوس اورجینال بخرید ، ولی با دیدن قیمت وحشانتکش بیخیالش شدید . نگران نباشید ، این عطر اینقدر رایحه ش شبیه creed aventus هست . که تو بازار بهش میگن (( همون ماین که بوی اونتوس میده!! )) . پس این ادکلن ارزان مردانه براتون همون رایحه ی اونتوس رو به ارمغان میاره . رایحه ی این عطر ، ملایم و تند و چوبی هست . همچنین جعبه ی شکیل و هارد باکسش اینقدر جذابه که میتونه یک کادوی لاکچری هم باشه.

ادوتویلت مردانه داویدف مدل Cool Water

شاید بگید بیشتر این هایی که معرفی کردی رایحه ش گرم بود و من دنبال یک عطر مردانه ارزان خنک میگردم ، که تابستون ازش استفاده کنم . دیویدف کول واتر همونه که میخوای ، یک ادکلن اصل مردونه با رایحه خنک ، که طبع تلخ داره و رایحه چوبی دریایی داره . جالب تر از همه اینکه عطار های این مدل ، همگی جزء نامبروان های دنیای عطر بودن و این شاهکار رو سال 2017 به بازار معرفی کردند . cool water یک انتخاب مناسب برای فصل بهار و تابستونه.

با رایحه این عطرها در شب یلدا به استقبال زمستان بروید!

عطر لالیک مشکی | Lalique Encre Noire

خب لالیک مشکی که اصلا نیاز به معرفی نداره . بوی تلخ و تند این عطر نمادی شده برای هر ادکلنی که رایحه تلخ و تند داره . لالیک انکر نویر که به نوعی پرچم دار کل برند لالیک است ، برای فصل زمستون مناسبه و برای استفاده روزانه برای آقایان مغرور و جذاب که عاشق بوی تند و تلخ هستند مناسبه . راستی حواستون باشه این ادکلن نسخه های فیک زیادی داره و ممکنه هر لحظه فریب بخورید . پس لااقل این یکی رو از یه فروشگاه معتبر بخرید.

ادکلن مردانه ارزان فیک بخرم ؟؟

من به عنوان یه ریش سفید عرصه عطر و ادکلن میگم ، عطر مشهدی اورجینال بخر ، ولی فیک نخر . پیش خودتون میگید حتما چون خودش اورجینال فروشه اینو میگه ! ولی نه

ادکلن فیک فقط پول تو آب جوب ریخته ، شما پول میدی و در واقع یک شیشه ادکلن میخری ، چون هم اسانس داخلش بعد چند دقیقه میپره ، هم ممکنه به پوست و بدن و سلامتتتون آسیب برسونه .

وقتی این همه عطر و ادکلن اورجینال ارزان قیمت هست دیگه چرا فیک . اگه مدل های دیگه عطر و ادکلن مردانه ، درین عطر هم میخوای ببینی به این صفحه سر بزن . و در نهایت برامون کامنت بذارید . من مینویسم و دلم به کامنتای شما خوشه که میاید نظر قشنگتونو مینویسید . روزگارتان خوش

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.