با رایحه این عطرها در شب یلدا به استقبال زمستان بروید!

پشتیبانی درین عطر 1400/08/17
عطر مناسب برای شب یلدا

شب یلدا یکی از مراسم بسیار زیبا و کهن ایرانی ها است که در آن طولانی تر شب سال را با جمع شدن در کنار یکدیگر جشن می گیرند. اغلب در این شب با خواندن شاهنامه و اشعار حافظ حال و هوای متفاوت تری را برای جوان ترها و مخصوصا کودکان تداعی می کنند. همچنین با توجه به برخی رسم و رسومات فرهنگ ایرانی در این شب برای تازه عروس و داماد ها هدایایی به مناسبت شب یلدا خریداری می شود. البته هدیه دادن در شب یلدا تنها مختص به عروس و دامادها نیست و می توانیم برای هرکسی که دوستش داریم با خرید هدیه خاطره ای شیرین بسازیم. در این نوشتار قصد داریم با بررسی بیشتر عطرها و معرفی چند ادکلن مشهور از فروشگاه تخصصی درین عطر شما را در انتخاب عطر مناسب برای شب یلدا همراهی کنیم. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و تجربه خریدی موفق به وبسایت https://dorinatr.com مراجعه یا با شماره 22868978-021 تماس حاصل نمایید. کارشناسان درین عطر با معرفی انواع عطرهای اورجینال شما را تا آخرین لحظه همراهی خواهند کرد.

در مورد رایحه و غلظت عطرها چقدر می دانید؟

اولین دسته بندی که کمپانی های عطر سازی برای عطرها در نظر می گیرند مربوط به غلظت آن هاست. شاید خیلی از افراد در هنگام خرید و مراجعه به فروشگاه عطر و ادکلن اصل و اورجینال به تقسیم بندی انواع عطرها بر اساس غلظت شان توجه نداشته باشند. اما بایستی بدانید که این موضوع نقش مهمی در ماندگاری و پخش بوی عطرها دارد. بر اساس این طبقه بندی عطرها به پنج دسته کلی پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت، ادکلن و اوفرش ها تقسیم می شوند. که هر چه از پرفیوم به سمت اوفرش حرکت می کنیم رفته رفته غلظت ترکیبات عطرها و ماندگاری شان رقیق تر می شود.

عطر مناسب برای شب یلدا

پرفیوم ها، Perfume

پرفیوم که حاوی 20 تا 30 درصد عصاره خالص عطر است جزء گران ترین محصولات در این صنعت محسوب می شود. یک ترکیب کاملا غلیظ و روغنی که در بین تمام عطرها درجه خلوص با پخش بو و ماندگاری بیشتری دارد.

ادو پرفیوم ها،  Eau de Perfume

این دسته از عطرها به نسبت پرفیوم ها غلظت کمتری، تقریبا بین 15 تا 20 درصد دارند. از نظر غلظت در رتبه دوم محصولات عطری جای می گیرد. ادوپرفیوم ها که به اختصار EDP نوشته می شود دارای بوی سبک تر و قیمت ارزان تری نسبت به پرفیوم ها هستند. ادوپرفیوم ها بیشتر با الکل مخلوط می شوند تا رقیق تر باشند.

ادو تویلت ها، Eau de toilette

فروش ادو تویلت به دلیل سبک بودن آن به صورت اسپری است. نشان اختصاری ادو تویلت ها EDT است. اسپری ها حاوی تقریبا 4 تا 10 درصد از عصاره خالص هستند. این نوع عطرها به دلیل استفاده زیاد از الکل ماندگاری بالایی ندارند.

عطر مناسب برای شب یلدا

ادکلن ها، Eea de Cologne

در یک ادکلن زنانه اصل یا ادکلن مردانه اورجینال فقط 2 تا 5 درصد عصاره خالص به کار رفته است. غالبا در ادکلن ها از روغن های ترنج، پرتقال و لیمو و همین طور اسانس های اسطوخودوس و رزماری استفاده می شود. ادکلن ها معمولا رایحه های سبک تری نسبت به محصولات قبلی دارند.

اوفرش ها، Eau fraiche

اوفرش ها تنها حاوی 3 درصد از عصاره خالص هستند. این دسته از محصولات برای هر دو عطر مردانه و زنانه رایحه های بسیار سبک و ملایم دارند و برای افرادی که حساس هستند انتخاب مناسبی است. به طور کلی در مهمانی ها از پرفیوم استفاده می شود و برای روزمره ادوتویلت و اوفرش ها انتخاب بهتری هستند. حال که اطلاعات بیشتری در رابطه با عطرها کسب کردید بهتر است با چند ادکلن مشهور و پرطرفدار آشنا شوید.

عطر مناسب برای شب یلدا

 عطری تلخ و خنک، که مردها عاشقش هستند!

ادکلن کرید اونتوس مردانه در سال 2011 با رایحه ای خنک و تلخ وارد بازار شد. عطر کرید اونتوس مردانه پرطرفدارترین و پرفروش ترین محصول برند گران قیمت کرید است. در عین شادابی و نشاط برای فرد وقار و ابهت را نیز به همراه می آورد. عطر اونتوس مردانه بدون شک یکی از موفق ترین عطرهای همه دوران بوده و مخصوص آقایان جوان و میانسال لوکس پسند است. نت اولیه کرید با رایحه های سیب، آناناس، انگور سیاه و ترنج بوده که نمایانگر اوج هیجان و سرزندگی است. در نت میانی این عطر سلطنتی رایحه گل یاسمن، گل رز، نعناع هندی و توس علاوه بر شما اطرافیانتان را به وجد می آورد، مخصوصا بانوان! از آنجا که کرید ماندگاری خیلی خوبی دارد پس از گذشت زمان نسبتا طولانی تر نت پایانی با رایحه عنبر، وانیل، مشک و گل سنگ مشمام شما را نوازش می کند. کرید اونتوس با رایحه طولانی بهترین انتخاب برای برای طولانی ترین شب سال است.

ادکلن مردانه ارزان میخوام! چی بخرم؟

دنبال عطری چهار فصل با رایحه شرقی هستید؟

ادکلن سی کی ایفوریا مردانه با دسته بوی شرقی و تند در سال 2006 از برند محبوب کلوین کلین وارد بازار عطر و ادکلن شد. در ابتدا محو سادگی طراحی شیشه با مایع طلایی رنگ درون آن خواهید شد. رایحه این عطر مردانه خاص از ترکیب ادویه ها و چوب های معطر ساخته شده است. اینگونه عطرها برای روزهای سرد سال و مخصوصا شب یلدا بهترین گزینه هستند. با اولین اسپری از سی کی ایفوریا بر روی لباس یا نبضتان بوی زنجبیل و فلفل شما را سرحال و پر انرژی می کند. با سپری شدن زمان بوی گیاه ریحان، گل مریم و چوب درخت سرو جای نت های ابتدایی را می گیرد. رایحه عنبر، چوب قرمز برزیلی و جیر در نت پایانی تندی و گرمای لذت بخشی را برای شب یلدا به شما هدیه خواهد کرد. سی کی ایفوریا مردانه بر مبنای حس آزادگی و استقلال طراحی شده است. افرادی که خود را از قید و بند هر سلطه ای رها می دانند. این محصول با رایحه چهار فصل خود گزینه خوبی برای آقایان 20 تا 35 بوده و کنتراست مناسبی را در بین نت های خود دارد.

عطری که آقایان را به سمت خانم ها می کشاند!

عطر لانوین اکلت زنانه محصول کشور فرانسه که در سال 2002 به بازار عرضه شد. عطری ملایم و شیرین با رایحه ای میوه ای و گلی از بهترین عطرها برای روزهای بهار و تابستان که بسیار مورد استقبال قرار گرفت. این محصول با ترکیبی افسونگر از عطر گل یاس بنفش، چای و شکوفه های هلو همچنان با قدرت طرفداران خود را حفظ کرده است. نت های این عطر خاص به گونه ای است که پس از استفاده به سرعت در فضا پخش شده و توجه اطرافیان را به سمت خود جلب می کند. نت های میانی از ترکیب پونه، مشک و ویستریا است که پس از نت ابتدائی به سرعت شروع به خود نمایی می کند. با تغییر خط بویایی به سمت درخت سدر، گیاه اوسمانتوس و عنبر متوجه می شوید که نت پایانی جایگزین نت میانی شده است. این عطر جذاب با حجم 100 میلی لیتری، ماندگاری بالا، برند معتبر و قیمتی منطقی یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن به بانوان مخصوصا در شب یلدا است.

عطر مناسب برای شب یلدا

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.