بهترین عطرها با رایحه قهوه را بشناسید!

پشتیبانی درین عطر 1400/08/22
بهترین عطرها با رایحه قهوه - ادکلن با بوی قهوه - عطر با بوی شکلات و قهوه - اسانس عطر قهوه - درین عطر

قهوه به عنوان یکی از محبوب‌ترین و مصرفی‌ترین نوشیدنی‌ها در سراسر جهان، رایحه‌ای دلنشین و گرم دارد که اغلب افراد را به سمت خود جذب می‌کند. اما آیا تا به حال به انتخاب یک عطر با رایحه قهوه فکر کرده‌اید؟ عطرهای با رایحه قهوه، ترکیبی از اشتیاق و زندگی را با خود به همراه دارند و در تنوع گسترده‌ای ارائه می‌شوند. در این مقاله به بهترین عطرها با رایحه قهوه خواهیم پرداخت و توصیه‌هایی برای انتخاب آن‌ها ارائه خواهیم داد. همچنین شما می‌توانید مقاله بهترین عطرها با رایحه چرمی کدام اند؟! را نیز مطالعه نمایید.


عطر قهوه با مغز ما چه می‌کند؟ چرا حتی رایحه قهوه هم می‌تواند به ما نشاط دهد؟

عطر قهوه با مغز ما چه می‌کند؟ - بهترین عطرها با رایحه قهوه - درین عطر

هنگامی که بوی قهوه وارد مشام کسانی که قهوه را می نوشند، می شود مغز تحریک شده و سیگنال “کافئین در راه است” را صادر می کند! در حقیقت گاهی حتی بوی قهوه می‌تواند لذتی برابر با نوشیدن آن را داشته باشد؛ مخصوصا اگر رایحه قهوه را در هوای بارانی پاییز یا سرد زمستان به طرز ناخودآگاه استشمام کنید، گیرنده‌های بویایی به سرعت واکنش نشان داده و شما حسی لطیف از گرما و هیجان را در همان لحظه تجربه خواهید کرد. زیرا بوی قهوه و طعم آن عمیقا با مرکز لذت مغز و هیجان ما گره خورده است. شرکت‌های عطرسازی از این فرصت خوب، بهترین استفاده را کرده اند. از تلفیق نت‌های مناسب با بوی قهوه ادکلن‌هایی بی نظیر را خلق شده‌اند که بسیار پر طرفدار هم هستند.


معجزه‌ای در صنعت عطرسازی با دانه‌های خوش بوی قهوه!

قطعا زمانی که برای خرید عطر یا ادکلن به فروشگاه و عطر فروشی‌ها سر زده باشید، واژه‌هایی چون عطر گرم، خنک، تند، ملایم، شیرین و تلخ به گوش‌تان خورده است؛ به طور کلی هر عطر از سه نت بویایی مختلف تشکیل شده است که پس از اسپری شدن بر روی لباس یا نبض و با گذشت زمان در هوا تبخیر شده و به مشمام می‌رسند. عطرسازان برای دسترسی به بهترین طراحی در نت عطرها از اسانس هایی که بیشترین هارمونی و کنتراست را با یکدیگر داشته باشند استفاده می‌کنند. یکی از جدیدترین طراحی‌های بسیار محبوب، ادکلن با بوی قهوه است. ترکیبی خلاقانه از عصاره‌هایی مانند نعناع هندی، دارچین، میخک و جوز هندی با رایحه قهوه! از درآمیخته شدن این نت‌ها با اسانس قهوه یک خط بویایی فوق العاده متولد شد به نام” ادکلن تلخ” که طرفداران بسیاری نیز دارد.


معرفی بهترین عطرها با رایحه قهوه!

حال بیایید به سراغ معرفی بهترین عطرها با رایحه قهوه برویم. در این قسمت بهترین عطرها با رایحه قهوه به همراه شرح مختصری از هر کدام برای شما آورده شده است تا در صورت نیاز بتوانید بهترین عطر متناسب با سلیقه و شخصیت خود را انتخاب نمایید. البته توجه داشته باشید که ترتیب قرارگیری عطرها به معنی برتری آن‌ها نیست.

1) عطر ایو سن لورن بلک اوپیوم زنانه، بهترین عطر زنانه با رایحه قهوه!؟

ادکلن بلک اوپیوم درین عطر - balck upiom 2

در سال 2014 یکی از بهترین عطرهای زنانه با بوی قهوه توسط کمپانی YSL به بازار آمد! این عطر، ایو سن لورن بلک اوپیوم نام داشت و به قدری مورد توجه قرار گرفت که کمپانی ایوسن لورن در اقدامی هوشمندانه تصمیم به ساخت نسخه‌های دیگری از این خانواده گرفت. از مشخصه های ممتاز این رایحه زنانه می توان به ماندگاری بسیار بالا و میزان پراکندگی عالی آن اشاره کرد. نت‌های بویایی تشکیل دهنده عطر YSL Black Opium عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: گلابی – فلفل صورتی – شکوفه پرتقال
  • نت‌های میانی: گل یاسمن – قهوه – چوب شیرین بیان – بادام تلخ
  • نت‌های پایانی: وانیل – سدر – کشمیر – نعنا هندی

2) ادکلن هالووین من ایکس، بهترین ادکلن مردانه با رایحه قهوه؟!

ادکلن هالوین من ایکس درین عطر - halloween man x

هطر هالووین من ایکس یکی از جدیدترین ساخته‌های کمپانی اسپانیایی خسوس دل پوزو است که در سال 2019 طراحی و به بازار عطر و ادکلن‌های مردانه عرضه شد. این عطر جز بهترین عطرها با رایحه قهوه است و آقایان زیادی در سراسر دنیا طرفدار آن هستند. این عطر دارای طبعی گرم و رایحه‌ای ملایم است که به همین دلیل دو فصل پاییز و زمستان بهترین زمان استفاده از این عطر مردانه است.

  • نت‌های اولیه: اسطوخودوس – لیمو – هل
  • نت‌های میانی: چرم – دارچین – ویسکی – نت های معدنی – قهوه
  • نت‌های پایانی: بخور خوشبو – دانه تونکا – عنبر

3) عطر دولچه گابانا د اونلی وان زنانه | Dolce & Gabbana The Only One

عطر دولچه گابانا د اونلی وان - بهترین عطرها با رایحه قهوه - درین عطر

عطر د اونلی وان زنانه از برند دولچه گابانا در سال 2018 طراحی و به بازار عرضه شد. این عطر زنانه جز بهترین عطرهای با بوی قهوه قرار گرفته است و اگر شما طرفدار رایحه قهوه هستید، می‌توانید این عطر را به عنوان عطر امضای خود انتخاب نمایید. عطر دلچه گابانا د اونلی وان زنانه نیز همانند اکثر عطرهای مشهور با رایحه قهوه، دارای طبعی گرم و رایحه‌ای شیرین است که دو فصل پاییز و زمستان بهترین زمان استفاده از آن است.

  • نت‌های اولیه: ترنج – پرتقال – گل بنفشه
  • نت‌های میانی: گلابی – قهوه – گل زنبق – رز – شکوفه پرتقال
  • نت‌های پایانی: نعنا هندی – وانیل – کارامل

4) ادکلن رالف لورن پولو رد اکستریم مردانه | Ralph Lauren Polo Red Extreme

ادکلن رالف لورن پولو رد اکستریم درین عطر- Ralph Lauren Polo Red Extreme

عطر پولو رد اکستریم از برند مشهور رالف لورن یکی از عطرهای پرطرفدار با اسانس قهوه است که نخستین بار در سال 2017 طراحی و به بازار عطر و ادکلن‌های مشهور مردانه عرضه شد. شما می‌توانید این عطر را به عنوان عطر امضای خود و در روزهای سرد پاییز و زمستان استفاده نمایید.

  • نت‌های اولیه: پرتقال خونی
  • نت‌های میانی: قهوه
  • نت‌های پایانی: چوب آبنوس

5) عطر گودگرل زنانه، عطر با بوی شکلات و قهوه!

عطر ادکلن کارولینا هررا گودگرل - Carolina Herrera Good Girl EDP

عطر گودگرل زنانه که با نام گود گرل مشکی نیز شهرت دارد، یکی از بهترین عطرها با بوی شکلات و قهوه است که توسط کمپانی آمریکایی Carolina Herrera طراحی شده است. این عطر در سال 2016 برای نخستین بار به بازار عرضه شد و طولی نکشید که به یکی از بهترین عطرهای زنانه جهان تبدیل شد. نت‌های بویایی تشکیل دهنده عطر Good Girl عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: قهوه – بادام
  • نت‌های میانی: گل یاسمن – گل مریم
  • نت‌های پایانی: دانه تونکا – کاکائو

6) عطر تیری موگلر ا من مردانه، یکی از بهترین عطرها با رایحه قهوه!

A Men Eau de Toilette For Men

عطر ا من مردانه از برند تیری موگلر در سال 1996 طراحی و روانه بازار شد. این عطر با استفاده از اسانس و نت قهوه ساخته شده است و اگر جز علاقه مندان به رایحه قهوه باشید، عطر Thierry Mugler A Man یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. فصول سرد سال همچون پاییز و زمستان بهترین زمان استفاده از این عطر است.

  • نت‌های اولیه: نعنا – گشنیز – ترکیبات سبز – ترنج – ترکیبات میوه‌ای – اسطوخودوس – ادویه
  • نت‌های میانی: نعناع هندی – کارامل – عسل – سدر – سیر – گل برف – گل یاس
  • نت‌های پایانی: چوب صندل سفید – قهوه – مشک – کهربا – نعنا هندی – دانه تونکا – وانیل

نتیجه گیری

عطرهای با بوی قهوه یکی از محبوب‌ترین عطرهای جهان هستند و سالانه توسط بسیاری از آقایان و بانوان مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر این مقاله برایتان جالب بوده است، پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی ادکلن‌ های زنانه دارای بوی شکلات را نیز مطالعه نمایید.

رایحه قهوه چه تاثیری بر روی ذهن افراد دارد؟

وقتی بوی قهوه به بینایی کسانی می‌رسد که قهوه دوست دارند، مغز آن‌ها فعال می‌شود و سیگنالی به نام “کافئین در راه است” فرستاده می‌شود. بوی قهوه به خوبی با مرکز لذت مغز و هیجان ارتباط دارد و ترکیب این عطر با نت‌های دیگر، ادکلن‌های بی‌نظیری را تولید کرده است که مورد پسند بسیاری از افراد قرار می‌گیرند.

بهترین عطرها با رایحه قهوه کدام اند؟

عطرهایی مثل گود گرل، تیری موگلر ا من، رالف لورن پولو رد اکستریم، دولچه گابانا د اونلی وان، هالووین من ایکس و … جز بهترین عطرهای با بوی قهوه هستند که شما می‌توانید تمامی آن‌ها را همراه با گارانتی مادام العمر اصالت از درین عطر خریداری نمایید.

5/5 - (4 امتیاز)

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.