عطر مناسب افراد میگرنی،اگر میگرن دارید فقط این عطرها را بزنید!!

پشتیبانی درین عطر 1400/08/19
عطر مناسب افراد میگرنی

همانطور که نورهای خیلی روشن یا چشمک زن و صداهای بلند می توانند باعث تشدید میگرن شوند. بوهای قوی مانند عطر، تینر رنگ، دود و خاک باران خورده نیز در برخی افراد باعث ایجاد سردرد میگرنی می شود. اگرچه عواملی چون کم خوابی و تغییرات هورمونی و ژنتیکی نیز در حملات میگرنی بی تاثیر نیست. در این نوشتار قصد داریم با بررسی عناصر تشکیل دهنده ادکلن های مردانه و زنانه، رایحه هایی که بیشتر باعث سردردهای میگرنی می شوند را بهتر بشناسیم. غالبا افراد مبتلا به میگرن از بوهای شدید یا غیرعادی گلایه دارند که سردرد آن ها را تحریک می کند. از طرفی شرکت های عطر سازی رایحه هایی تولید کرده اند که نت های به کار رفته در طراحی آن ها با خاصیت آرام بخشی که دارند از بروز حملات میگرنی نیز جلوگیری می کند. همراهان همیشگی می توانید با مراجعه به وبسایت https://dorinatr.com یا تماس با شماره 22868978-021 در زمینه انتخاب بهترین رایحه برای افراد میگرنی از فروشگاه اینترنتی درین عطر به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

مواد شیمیایی عطرها می‌تواند سردرد میگرنی را تشدید کند

برخی کارشناسان تخمین می زنند که 30 درصد از همه افراد ممکن است به بعضی بوها حساسیت داشته باشند. حتی یک بوی ساده از یک عطر یا ماده شیمیایی می تواند باعث سردرد و سایر علائم مشابه به آلرژی شود. استفاده از محصولات اورجینال که از ترکیبات استانداردی تهیه شده باشد یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید عطرها محسوب می شود. از این رو توجه داشته باشید حتما برای خرید عطر اصل در تهران یا شهرستان به مراکز معتبر و شناخته شده ای مراجعه کنید. زیرا افراد کلاه‌بردار از مواد بسیار سمی و خطرناکی در ترکیبات عطرهای تقلبی استفاده می کنند تا بتوانند محصولات مشابه اورجینال را با قیمت کمتری وارد بازار کنند. به طور کلی عطرها حاوی انواع مختلفی از مواد شیمیایی برای رسیدن به یک رایحه خاص هستند. هنگامی که استنشاق می شوند مواد شیمیایی سینوس های شما را تحریک می کند و می تواند باعث تورم سینوس ها نیز شوند. این تورم ایجاد شده امکان تخلیه صحیح سینوس ها را مختل می کند و افزایش فشار ناشی از آن باعث ایجاد سردرد می شود.

عطر مناسب افراد میگرنی

اگر میگرن دارید دور این عطرها را خط بکشید!

معمولا برخی عطرهای قوی و تند پس از ورود به سیستم بویایی می توانند محرکی برای شروع یک سردرد میگرنی و طولانی مدت باشند. پس اولین قدم در شناخت رایحه ها برای افراد میگرنی که بسیار مهم و تاثیر گذار است، پیشگیری و دوری از نت عطرهایی که محرک سردردهای میگرنی هستند. یک راه خوب برای اینکه بفهمید چه بوهایی باعث تشدید میگرن شما می شود این است که یک دفتر خاطرات میگرن داشته باشید. با یادداشت رایحه و عطرهایی که علائم و شرایط میگرنی را تشدید می کنند بهتر می توانید رایحه مطلوب خود را پیدا کنید. مثلا زمانی که قصد خرید عطر مردانه برای زمستان یا عطر زنانه مناسب پاییز را داشته باشید با مطالعه اسانس و نت های به کار رفته در عطر می توانید بهترین عطر مناسب شرایط خود را انتخاب کنید. به نوعی فرد مبتلا به میگرن بایستی ادکلن هایی که سبب ایجاد میگرن می شوند را شناسایی کرده و بیشتر از رایحه عطرهای ضد حساسیت استفاده کند.

عطر مناسب افراد میگرنی

بهترین رایحه عطر برای میگرنی‌ها

ظاهرا رایحه عطرهای ملایم حس بهتری را در افراد میگرنی ایجاد می کند هرچند که به صورت قطعی اثبات نشده است. ممکن است فردی میگرنی از رایحه عطر مردانه پاییزی با نت های گرم و قوی لذت ببرد ولی برای دیگری غیرقابل تحمل باشد. اما به شکل کلی وقتی از میگرن صحبت می کنیم می دانیم که صرفا عوامل بویایی محرک حملات میگرنی نیستند. چیزهایی مانند استرس، نداشتن خواب کافی یا برخی محرک های محیطی همانند صدا می توانند در تشدید میگرن اثر گذار باشند. عمده ترین قسمتی که در پیشگیری از میگرن کمک می کند، تلاش برای به حداقل رساندن این عوامل است. مواردی که استرس و اضطراب را به حداقل رسانده و می توانند به طور بالقوه سردرد را کاهش دهند. اسانس اسطوخودوس یکی از رایحه هایی است که معمولا برای تسکین استرس و آرامش استفاده می شود. همچنین شواهد قوی وجود دارد که نشان می دهد اسطوخودوس به درمان سردرد و میگرن کمک می کند. به همین دلیل استنشاق عطرهایی که با اسانس اسطوخودوس طراحی شده اند می تواند برای جلوگیری از حملات حاد میگرنی تاثیر گذار باشد و بهترین رایحه برای افراد مبتلا به میگرن است.

عطر مناسب افراد میگرنی

ادکلن با رایحه‌ای فوق العاده لاکچری، از نظر زنان !!

در سال 2017 کمپانی آمریکایی کارولینا هررا از ادکلن گود گرل بنفش، که یکی از بهترین سری های گودگرل است رونمایی کرد. رایحه ای گرم و شیرین که مناسب بانوان با سلیقه و جذاب است. طراحی بسیار شیک و خلاقانه گودگرل بنفش در استقبال بی نظیر این محصول تاثیر زیادی داشت. این عطر شرقی که بیشتر مناسب فصول سرد سال است با شروعی نیمه شیرین و کمی گرم از رایحه کاکائو و بادام شیرین حس نیمه شادابی را به عطر اضافه کرده است. با گذشت زمان رایحه دانه تونکا مشام را به گرمی نوازش کرده و نتی وانیلی پیدا می کند و همزمان عطر انرژی بخش کاکائو جای خود را به رایحه گل مریم می دهد. رایحه میانی و پایه این عطر جذاب گرم و نیمه شیرین از نت های کمی تلخ و بسیار دلپذیر چوب صندل طراحی شده است تا لطافتی زنانه و جذاب تری را به عطر اضافه کند. رایحه گل یاسمن و ریشه زنبق به کار رفته در طراحی گودگرل بنفش به خوبی حس شادی و انرژی مثبت را القا می کند. برای افراد میگرنی علاقه مند به عطر گودگرل پیشنهاد می کنیم ابتدا تستر این عطر را تهیه کنند و در صورت نبود حساسیت از رایحه منحصر به فرد این ادکلن شیک لذت ببرند.

عطر مناسب افراد میگرنی

مردان رایحه های تلخ و چوبی را بیشتر دوست دارند

ادکلن ایفوریا مردانه با رایحه ای شرقی و تند در سال 2006 در بطری های فوق العاده شیک با مایعی طلایی رنگ که هارمونی شگفت انگیزی را خلق می کند به بازار عرضه شد. با اولین اسپری از ایفوریا روی لباس یا نبض بوی زنجبیل و فلفل فضا را تحت تاثیر خود قرار می دهد. بوی تند ناشی از فلفل هر آدم خسته ای را سرحال و شاداب می کند، افراد میگرنی با احتیاط به این رایحه نزدیک شوند. با گذشت زمان بوی گیاه ریحان، گل مریم و چوب سرو جای نت های اولیه را می گیرد. تلخی این ترکیب سه تایی برای آقایان بسیار مناسب بوده و شخصیت جدی آن ها را برجسته تر می کند. در انتها و با سپری شدن مدت زمان طولانی تر بوی عنبر، چوب قرمز برزیلی و جیر جایگزین نت های اولیه می شوند. تندی و گرمای لذت بخش این نت های پایانی در تمام طول روز به مشمام می رسد. ادکلن ایفوریا کلوین کلاین بر مبنای حس آزادی خواهی طراحی شده است که شادی و سرخوشی را برای مردان به ارمغان می آورد. این ادکلن گزینه مناسبی برای فصول سرد سال بوده و دارای کنتراست مناسبی در بین نت های خود می باشد و همچنین از ماندگاری بالایی برخوردار است.

عطر مناسب افراد میگرنی

 

4.3/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.