راهکارهایی برای تشخیص ادکلن گود گرل اصل از تقلبی! + ویدئو

پشتیبانی درین عطر 1401/11/23
نحوه تشخیص ادکلن گود گرل اصل - راهکارهایی برای تشخیص عطر گودگرل اورجینال از فیک - درین عطر

ادکلن گود گرل، یکی از پرطرفدارترین عطرهای زنانه در جهان است که با توجه به رایحه و ظاهر جذابی که دارد، در سراسر جهان توسط بانوان مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل قیمت نسبتا بالای نسخه اورجینال گود گرل، برخی از شرکت‌های اماراتی و چینی، نسخه تقلبی این عطر را نیز تولید کرده اند. متاسفانه عده‌ای سودجو برای اینکه پول بیشتری به جیب بزنند، این عطرها را به عنوان عطر اورجینال به فروش می رسانند! امروز در این مقاله از سری مقالات وب سایت درین عطر قصد داریم نحوه تشخیص ادکلن گود گرل اصل از تقلبی را با استفاده از ویدئو و تصاویر با هم بررسی کنیم. تا انتها همراه ما باشید.


آشنایی با عطر گود گرل، عطری جذاب به شکل کفش پاشنه بلند!

عطر گود گرل نخستین بار در سال 2016 توسط کمپانی مشهور آمریکایی کارولینا هررا (Carolina Herrera) و به دست عطرساز مشهور لویس ترنر (Louise Turner) طراحی و روانه بازار شد. استفاده از عطر جادویی ادکلن گود گرل یک تجربه فوق‌العاده است. اولین چیزی که توجه شما را در این عطر به خود جلب خواهد کرد، شکل ظاهری این عطر است که به شکل یک کفش پاشنه بلند زنانه طراحی شده است. اگر به دنبال یک عطر امضای شیک برای خود هستید و یا می خواهید یک عطر فوق العاده جذاب به دوستان و نزدیکان خود هدیه دهید، Carolina Herrera Good Girl یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود.


نحوه تشخیص عطر گود گرل اورجینال از تقلبی!

در ادامه قصد داریم راهکارهایی که برای تشخیص عطر گود گرل اورجینال از تقلبی می توانید استفاده کنید را به همراه عکس با هم بررسی خواهیم کرد که بتوانید به راحتی و بدون داشتن تخصص و تجربه‌ای در زمینه عطر و ادکلن، صرفا با دیدن آن را تشخیص دهید. همچنین به شما مطالعه مقاله نحوه تشخیص ادکلن ایفوریا زنانه اورجینال پیشنهاد می شود.

1) توجه به کیفیت جعبه عطر گود گرل اصل

توجه به جعبه عطر گود گرل اصل - تشخیص ادکلن گود گرل اصل - درین عطر

اولین نکته‌ای که حتی پیش از باز کردن عطر می توانید به آن دقت کنید، کیفیت جعبه عطر است. در نسخه اورجینال عطر گود گرل، کیفیت مقوای به کار رفته و همچنین استحکام آن بالاتر از نسخه تقلبی است.


2) توجه به فونت‌ها و لوگو

در نسخه اورجینال گود گرل، نوشته‌ها دارای فونت‌های مشخصی هستند. همچنین لوگو برند کارولینا هررا که به شکل CH است به صورت برجسته چاپ شده است و کیفیت بالایی دارد.

3) دقت به نوشته‌های کف جعبه

دقت به نوشته های کف جعبه گود گرل اصل - تشخیص ادکلن گود گرل اصل از تقلبی - نحوه شناسایی عطر گودگرل اورجینال - درین عطر

نوشته‌های کف جعبه عطر گود گرل اورجینال، دارای ساختار مشخصی است که در تصویر بالا مشاهده می کنید. البته ممکن است این ساختار در سال‌های مختلف تولید کمی تفاوت داشته باشد.


4) توجه به ساختار و رنگ داخل جعبه

توجه به رنگ داخل جعبه - نحوه تشخیص ادکلن گود گرل اصل از تقلبی - درین عطر

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید، رنگ داخلی کنارهای جعبه در نسخه اورجینال سفید و با حاشیه‌های طلایی است؛ در حالی که در نسخه تقلبی تمام آن به رنگ طلایی است. توجه به این نکات نسبتا کوچک در برخی از موارد می تواند کمک زیادی به تشخیص ادکلن اصل از تقلبی بکند.

5) توجه به کیفیت ساخت شیشه برای تشخیص ادکلن گود گرل اصل

توجه به کیفیت ساخت بطری - تشخیص ادکلن گود گرل اصل - درین عطر

کیفیت ساخت بطری عطر در نسخه تقلبی پایین‌تر است و به خصوص در قسمت لبه‌ها در نسخه اصلی ظرافت و تمیز بودن طراحی به چشم می خورد، در حالی که در نسخه تقلبی کیفیت طراحی و جنس شیشه استفاده شده پایین‌تر است.

6) دقت به والف و اسپری کننده عطر

دقت به والف و اسپری کننده عطر - تشخیص ادکلن گود گرل اصل - درین عطر

در نسخه اصلی گود گرل، والف عطر، هیچ بیرون زدگی ندارد و دقیقا هم اندازه نوار دور آن طراحی شده است. اما در نسخه های تقلبی بعضا دیده می شود که این والف دارای بیرون زدگی است. در تصویر بالا این موضوع به طور واضح قابل مشاهده است.

7) نوشته های کف بطری عطر گود گرل

نوشته های کف بطری عطر - تشخیص ادکلن گود گرل اصل - درین عطر

در نسخه اصلی عطر گود گرل در گف بطری مشخصات عطر همچون کشور ساخت، بچ کد و موارد دیگر به شکل دوار قابل مشاهده است و اما در نسخه تقلبی با یک برچسب بی کیفیت به به صورت زیر هم نوشته شده است.

8) تطبیق کد کف جعبه و شیشه

تطبیق کد کف جعبه و شیشه عطر - نحوه تشخیص ادکلن گود گرل اصل از تقلبی - درین عطر

یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راه‌ها برای تشخیص ادکلن گود گرل اصل از تقلبی، تطبیق دادن کد حک شده در کف جعبه و شیشه عطر است. این کد باید به صورت یکتا (Unique) باشد و هم در کف جعبه و هم کف شیشه عطر درج شده باشد. در صورت عدم وجود این کد بر روی عطر شما، به اصالت آن شک نمایید. به عنوان مثال در تصویر فوق کد عطر گود گرل ما 82682 است که هم در کف بطری و هم کف جعبه قابل مشاهده است.

9) ساخت کشور اسپانیا (Made in Spain)

نسخه اصلی عطر گود گرل اورجینال در کشور اسپانیا انجام می شود و به همین دلیل بر روی جعبه عطر عبارت MADE IN SPAIN به چشم می خورد. این در حالی است برند Carolina Herrera یک برند آمریکایی است. به همین دلیل خیلی از افراد تصور می کنند که بر روی عطر نیز باید عبارت Made in USA حک شده باشد. این موضوع در برخی از عطرهای دیگر نیز مشاهده می شود که به معنای تقلبی بودن عطر نیست.

10) توجه به قیمت دلاری عطر

شما می توانید قیمت دلاری این عطر را از سایت‌های معتبر فروش عطر در جهان مشاهده نمایید و با تبدیل آن به قیمت ریال، قیمت حدودی عطر را به دست آورید. البته معمولا به این قیمت باید هزینه واردات و سود فروشنده هم اضافه کرد. اگر شما قیمت فروشگاه‌های مختلف را با هم مقایسه نمایید، می توانید قیمت حدودی این عطر را به دست آورید. اگر فروشگاهی قیمت بسیار کمتری به شما گفت، حتما در اصالت آن شک نمایید. به عنوان مثال قیمت عطر 4/600/000 تومان باشد، ممکن است در فروشگاه‌های مختلف قیمت متغیر بین 4/500/000 تا 5/000/000 تومان باشد اما اگر فروشگاهی با شما گفت 3/000/000 تومان، حتما یک جای کار ایراد دارد!


بهترین راهکار برای تشخیص ادکلن گود گرل اصل، خرید از یک فروشگاه معتبر!

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ماشین آلات، هر روز شاهد عرضه عطرهای جدیدی به بازار هستیم که شباهت فوق العاده زیادی به نسخه اورجینال دارند، اما تقلبی اند! به همین دلیل ممکن است راهکارهای ارائه شده در بالا نیز پس از گذشت مدت زمانی، دیگر کاربرد نداشته باشد. پیشنهاد ما به شما خرید از یک فروشگاه معتبر و مطمئن است.

شما می توانید تمامی عطرهای اورجینال موجود در بازار از جمله عطر گود گرل اصل را با گارانتی مادام العمر اصالت از درین عطر خریداری نموده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. شما می‌توانید مقاله نحوه تشخیص اصل از تقلبی عطر باکارات رژ قرمز را نیز مطالعه نمایید.


کلام پایانی

امیدواریم این مطلب در رابطه با نحوه تشخیص ادکلن گود گرل اصل از تقلبی مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد. اگر به این سبک از مقالات علاقه دارید، به شما خواندن مقاله تشخیص اصل بودن ادکلن کوکو مادمازل شنل را پیشنهاد می کنیم. اگر عطر گود گرل اصلی را داشته اید، حتما راهکارهای دیگری که برای نحوه شناسایی عطر گود گرل اورجینال می شناسید را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا تشخیص عطر گود گرل اصل از تقلبی امکان پذیر است؟

در حال حاضر با استفاده از مشخصات عطر گود گرل اصل همچون توجه به کیفیت جعبه و بطری، نوشته‌ها، کد کف جعبه و … می‌توان ادکلن گود گرل زنانه اصل از تقلبی را تشخیص داد.

بهترین راهکار برای خرید عطر گود گرل اصل چیست؟

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ماشین آلات ساخت، احتمال ساخت نسخه‌های تقلبی از عطر گود گرل که امکان تشخیص آن حتی برای افراد متخصص نیز سخت باشد، وجود دارد. بهترین راهکار خرید از یک فروشگاه مطمئن و معتبر است که به شما گارانتی اصالت بدهد. درین عطر تمامی عطرهای اورجینال خود از جمله گودگرل را با گارانتی مادام العمر اصالت به فروش می‌رساند.

4.3/5 - (7 امتیاز)

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.