ادوتویلت بلو شنل مردانه اورجینال

Bleu De Chanel Eau de Toilette For Men
5.00
از 14 رای

14دیدگاه

  • 100ML
  • 150ML
  • 5ML دستریز
پاک کردن
ویژگی های محصول
  • حجم : 100ML, 150ML, 5ML دستریز
  • غلظت عطر : ادوتویلت
  • رایحه عطر : تلخ
  • طبع عطر : خنک
  • گروه بویایی : معطر, چوبی
  • ماندگاری : خیلی‌زیاد
  • پخش بو : متوسط
  • مناسب فصل : فصول‌گرم
  • نت اولیه : فلفل صورتی, گریپ فروت, لیمو, نعناع
  • نت میانی : جوز هندی, زنجبیل, یاسمن
  • نت پایانی : چوب صندل, سدر, لابدانیوم, وتیور
+ اطلاعات بیشتر
گارانتی اصالت مادام العمر درین عطر
ضمانت اصالت کالا
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

ادکلن بلو شنل مردانه – Bleu de Chanel از برند شناخته شده شنل Chanel، در سال 2010 به بازار عرضه شد. اسقبال از ادکلن بلو شنل آنقدر زیاد بود که این عطر در همان ماه های ابتدایی آمدنش به بازار توانست جای خود را در دل مخاطبان پیدا کند.


ادکلن بلو شنل عطری خشن ولی جذب کننده!

ادکلن بلو شنل تمرکز زیادی بر خاص بودن کرده است. و شعار جالب آن «غیر قابل پیش بینی باشید!» است. محبوبیت این عطر به حدی بالا هست. که در خیلی از نظرسنجی های سایت ها و مجلات عطر و ادکلن جز پنج عطر مردانه برتر دنیا قرار می‌گیرد. رایحه ی ادکلن بلو چنل نیز جوری طراحی گردیده است. که کمتر کسی پیدا می‌شود که آن را نپسندد. اگر قصد خرید عطر و ادکلن مردانه اصل را دارید. پیشنهاد می‌کنیم که ادکلن بلو شنل را جز اولویت های بالای خود قرار دهید.

عطر ادکلن بلو شنل مردانه - بلو چنل - Bleu de Chanel


همه چیز راجع به ادکلن بلو شنل

ادکلن بلو شنل توسط  ژاک پولژ طراحی شده است. Jacques Polge  طراح  مطرح که از پرفیومرهای شناخته شده برند شنل هست. همینطور او در طراحی رایحه بعضی از بهترین عطرهای برند شنل نقش داشته است. عطر بلو شنل جز دسته عطرهای رسمی به حساب می آید. اما می توان از این عطردر تمام موقعیت‌ها استفاده نمود. بلو شنل رایحه قوی دارد که می تواند در هر زمان و یا هر مکان از این عطر استفاده نمود. کسانی که به دنبال جذابیت و اعتماد به نفس هستند، ادکلن بلو شنل بهترین انتخاب هست.

آندره دی آواک مدیریت بخش عطر و محصولات زیبایی برند شنل را بر عهده دارد، گفت: هدف ما برای بلو شنل، ورود به پنج محصول برتر عطرهای مردانه در سال 2011 بود. هدف این برند برای ایالت متحده بیشتر بوده. قرار گرفتن در سه عطر برتر مردانه. ما یک گروه بویایی جدید یعنی معطر چوبی را به سبد عطرهای مردانه خود اضافه کردیم. در یک بازار کاملا رقابتی، این یک رایحه ای است که عمدا روند بازار را نادیده می گیرد و برداشت متفاوتی را از عطرهای مردانه به ارمغان می آورد.


ویژگی های ظاهری ادکلن بلو شنل چیست؟

عطر بلو شنل آنقدر مورد استقبال عموم آقایان قرار گرفت. که کمپانی چنل تصمیم به تولید غلظت های دیگر آن نیز گرفت. چهار سال بعد از طراحی ادوتویلت بلو شنل، در سال 2014 نسخه ادوپرفیوم بلو شنل مردانه و در سال 2018 نسخه پرفیوم بلو شنل مردانه وارد بازار شد.

بطری ادکلن بلو چنل مردانه طراحی ساده اما در عین حال بسیار شیکی دارد. و همین موضوع باعث شده که خیلی ها طرفدار آن شوند. شیشه این محصول مستطیل شکل و با رنگ تیره است. ولی امکان مشاهده مایع درون شیشه وجود دارد. اما نکته جالب توجه در ادکلن بلو چنل مردانه طراحی خلاقانه درب بطری است. که به صورت آهنربایی است. در هنگام برداشتن درب بطری با نیروی مقاوتی جالبی مواجه می‌شوید. و هنگام بستن در آن در جهت نشان و لوگو شنل درب را از دستتان می‌رباید.


نت های ادکلن بلو چنل مردانه از چه عناصری تشکیل شده اند؟

ادکلن شنل بلو توسط عطرساز مشهور ژاک پولژ (Jacques Polge) در کمپانی عطر ادکلن شنل فرمولاسیون و طراحی گردیده است.

  • نت‌های اولیه: ادکلن بلو شنل در نت ابتدایی با ترکیباتی مثل لیمو، گریپ فروت همراه با رایحه‌های فلفل صورتی و نعناع و ترکیبات آلدهیدی آغاز می‌شود. ترکیب این نت ها حس شادی و انرژی را برای شما به همراه می‌آورد.
  • نت‌های میانی: پس از گذشت مدت کوتاهی نت های میانی بلو شنل از راه می‌رسند. این نت ها با رایحه‌ی گرم ادویه هایی جوز هندی و زنجبیل ادامه می‌یابد. و به منظور رسیدن به تعادل از ملون و یاسمن نیز استفاده شده است. این نت ها حس هیجان را برای شما به ارمغان می‌آورند.
  • نت‌های پایانی: در پایان بعد از گذشت مدت زمان طولانی، نوبت به نت های پایانی عطر بلو شنل می‌رسند. این نت ها شامل چوب صندل سفید, وتیور، سدر ، مشک، گل لادن و نعناع هندی هستند. که حس تعادل روحی و تمرکز و همچنین اعتماد به نفس را در شما تقویت می‌کنند.

نت های عطر بلو د شنل


ادکلن بلو شنل مردانه اصل مناسب استفاده در کدام فصول است؟

ادکلن بلو شنل مردانه اصل با توجه به طبیعت خنک و رایحه شیرینی که دارد. گزینه‌ای مناسب برای استفاده در فصول گرم مثل بهار و تابستان هست. با توجه به ماندگاری نسبتا خوبی هم که دارد شما میتوانید آن را در مجالس و جلسات رسمی استفاده نمایید. البته اگر به دنبال رایحه سنگین تر و ماندگاری بیشتری می‌گردید، پیشنهاد می‌شود از غلظت ادوتویلت این عطر استفاده نمایید.

زمان استفاده عطر بلو شنل

ادکلن بلو شنل مناسب کدام دسته از آقایان هست؟

عطر بلو شنل مناسب آقایانی که مستقلانه زندگی خود را پیش می برند و از قانون خاص خود پیروی می کنند. این عطر رایحه چوبی و جسورانه ای دارد. رایحه چوبی  به کار رفته در بلو شنل تداعی گر مردانگی هست. این عطر حتما مورد پسند آقایون مدرن قرار می گیرد.


ماندگاری و پخش بو عطر بلو چنل

عطر بلو شنل مردانه در سه غلظت متفاوت به تولید می‌رسد. اولین عطر بلو چنل با غلظت ادوتویلت به تولید رسید. این عطر در گروه بویایی چوبی معطر قرار دارد. مدت زمان ماندگاری این عطر 3 الی 6 ساعت هست. پخش بو زیاد این این عطر باعث جلب توجه افراد به سمت شما می‌شود. پس از استقبال‌های بی‌شمار مردم از این عطر کمپانی شنل تصمیم به ساخت نسخه‌های دیگر این عطر گرفت. از همین رو نسخه های ادوپرفیوم و پرفیوم بلو چنل هم به بازار عرضه شد. که مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفت. غلظت و ماندگاری نسخه‌های جدید به نسبت نسخه‌های قبلی بیشتر است. زیرا پرفیوم از درصد اسانس بیشتری نسبت به نسخه ادوتویلت این عطر دارند. سایت اینترنتی درین عطر، ادکلن‌های متنوعی را به فروش می رساند. اگر می خواهید با همسرتان ست کنید ما به شما ادکلن گالوی را پیشنهاد می دهیم که یک عطرر زنانه و مردانه با ماندگاری بسیار بالا هست.


انواع غلظت های موجود عطر بلو شنل مردانه

قیمت ادکلن بلو شنل مردانه در سه نوع پرفیوم (Parfum) ادوپرفیوم (Eau de Parfum) و ادوتویلت (Eau de toilette) موجود است.
که تفاوت آن ها در زیر شرح داده شده است:
ادکلن بلو چنل در غلظت ادوتویلت به عطری گفته می‌شود. که حدودا 15-25 درصد حجم آن اسانس است. و مابقی فیکساتور هست. ادوپرفیوم بلو د شنل نیز عطری است که حدودا بین 35-25 درصد آن اسانس است. و مابقی آن فیکساتور است. پرفیوم آن نیز عطری است که حدودا بالای 35  درصد آن اسانس و ما بقی آن فیکساتور است. بنابرین پرفیوم نسبت به ادوپرفیوم و ادوپرفیوم نسبت به ادوتویلت اسانس بیشتری دارد. به همین دلیل ماندگاری و پخش بوی پرفیوم بلو د چنل از ادوپرفیوم آن بیشتر باشد. این موضوع در قیمت ادکلن بلو شنل مردانه هم تاثیر گذار بوده و شرکت چنل ( Chanel ) نسخه پرفیوم را در قیمت دلاری بالاتری به بازار عرضه کرده است.


راه شناسایی ادوتویلت و ادوپرفیوم و پرفیوم ادکلن شنل بلو از یکدیگر چیست؟

روی شیشه ی ادوتویلت بلو چنل عبارتی نوشته نشده است. اما روی شیشه ی ادوپرفیوم بلو چنل عبارت Eau de Parfum و روی شیشه پرفیوم عبارت Parfum درج شده است. همچنین رنگ نوشته روی در پرفیوم طلایی رنگ است. علاوه بر این روی جعبه عطرها نیز نوشته شده است. که از چه نوعی هست. همچنین کف بطری نیز عبارات های ادو تویلت یا ادوپرفیوم و  یا پرفیوم بر روی برچسبی که کف بطری ها حک شده است؛ که این هم راه شناختی بر نوع عطر است.

عطر ادکلن بلو شنل مردانه - Bleu de Chanel


تشخیص ادکلن بلو شنل اصل از تقلبی

متاسفانه امروزه عطرهایی که از محبوبیت بالایی برخوردارند، مورد توجه منفعت طلبان قرار می گیرند و نسخه تقلبی این عطرها را وارد بازار و به مشتریان می فروشند. یکی از عطرهایی که جز پر فروش ترین و محبوب ترین عطرها قرار دارد، عطر بلو شنل مردانه هست.

  • بررسی سلفون

هر دو نسخه سلفون کشیده شده است. طریقه سلفون کشی بر اساس 90 درجه هست یعنی خطوط بستن سلفون بالا و پایین جعبه باید زاویه 90 درجه رعایت شود. لوگو برند شنل در بالای جعبه بر روی سلفون حک شده است. در نسخه اصلی از سلفون با کیفیت و نقاط پلمپ با دقت بسیاری حرارت دیده شده اند. در عطر تقلبی با بی دقتی پلمپ می شود.

  • بررسی جعبه

یکی از ویژگی بارز تشخیص عطر اصل بلو شنل از تقلبی رنگ جعبه هست. رنگ جعبه عطر اورجینال پر رنگ تر و با کیفیت تر از جعبه عطر تقلبی است. برخی از عطرهای تقلی وزن عطر نسبت به عطر اصلی کمتر و پایین تر هست.

  • بررسی والف

والف یا افشانه یکی از ویژگی‌هایی که می توان راحت عطر اصل و فیک بلو شنل را تشخیص داد. افشانه نسخه اصلی از جنس فلز و رنگ نقره ای و با کیفیت ساخته شده است ولی در نمونه تقلبی این عطر افشانه از جنس پلاستیک هست و به راحتی رنگ آن می پرد. اندازه کلاهک والف در عطر اصلی کوچک تر از عطر تقلبی هست. نمونه اصلی دارای افشانه دو تکه فنر دار و زیر فلزی با کیفیت بالا هست.

  • بررسی بچ نامبر

توجه کنید که کد هم روی شیشه و هم جعبه  حک شده و با هم مطابقت داشته باشند.


نکات حیاتی لازم هنگام خرید ادکلن بلو چنل اورجینال!

با توجه به وجود نمونه‌های تقلبی عطر بلو شنل و تفاوت قیمت ادکلن بلو شنل اصل با قیمت ادکلن بلو شنل تقلبی، باید بسیار دقت کنید. تا به دام کلاهبرداران گرفتار نشوید. برای خرید عطر و ادکلن اصل، راحت ترین و ساده ترین راه خرید از یک فروشگاه معتبر و مطمئن است. فروشگاه درین عطر، ادکلن بلو شنل اورجینال و سایر عطر و ادکلن های اورجینال را با گارانتی مادام العمر اصالت به دست شما می‌رساند. تا با خیال کاملا آسوده خرید خود را به انجام برسانید.

توضیحات تکمیلی

مشخصات عطر
حجم

100ML, 150ML, 5ML دستریز

غلظت عطر

ادوتویلت

رایحه عطر

تلخ

طبع عطر

خنک

گروه بویایی

معطر, چوبی

ماندگاری

خیلی‌زیاد

پخش بو

متوسط

مناسب فصل

فصول‌گرم

مشخصات دیگر
نت اولیه

فلفل صورتی, گریپ فروت, لیمو, نعناع

نت میانی

جوز هندی, زنجبیل, یاسمن

نت پایانی

چوب صندل, سدر, لابدانیوم, وتیور

جذابیت رایحه
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
پخش بو
0
ماندگاری
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران
  1. توسط رضا نیازی در تاریخ

    انقد ک خوبه آدم وقتی لباس هم ک میشوره باز این لامصب موندگاری داره

  2. توسط رضا جمالی در تاریخ

    رایحه ملایم و دلچسب برای تمام سلیقه ها و شیرین و خنک و بیشتر مناسب فصل گرم هست.

  3. توسط شاهین صدرا پور در تاریخ

    نقاط قوت
    • اورجینال
    • اصل
    • تحویل به موقع
    • رایحه عالی

    چند سال هست که مشتری ثابت بلو شنل هستم. بسیار خوش بو هست از نظر من. خوشبختانه سری آخری که این محصول را از درین خریدم بنظرم میاد که ماندگاریش خیلی بهتر شده نسبت به قبلی ها.

  4. توسط علیرضا رازی در تاریخ

    حتما پیشنهاد می کنم تو این رنج قیمت بهترین انتخابه

  5. توسط امید در تاریخ

    درود من این عطرو از دیجی کالا با ضمانت دریافت کردم و اصلا راضی نیستم

    • توسط پشتیبانی درین عطر در تاریخ

      درود اکثر مارکت پلیس ها به دلیل اینکه فروشنده های مختلفی دارند قابل اعتماد نیستند و کالا های فیک زیادی در آن ها به فروش میرسد

  6. توسط رسول دلیری در تاریخ

    نقاط قوت
    • کیفیت بالا
    • ماندگاری و پخش بو عالی
    • رایحه دلپذیر

    من عطر بلو شنل رو اولین بار از همسرم هدیه گرفتم و از اون موقع همیشه این عطر رو میزنم. بنظرم اگر با قیمت ادکلن بلو شنل مردانه مشکلی ندارید حتما استفاده کنید

  7. توسط صابر در تاریخ

    ادوتیلت بلو شنل مردانه از بهترین عطرهای برند شنل هست. رایحه چوبی و خنک این عطر می پسندم. با اینکه قیمت نسبتا بالایی داره اما به خاطر کیفیت و رایحه و ماندگاری فوق العادش ارزش هزینه کردن داره

  8. توسط عامر رجبی در تاریخ

    نسخه اورجینال ادوتویلت بلو شنل مردانه به خاطر رایحه خنک و تلخی که داره واسه فصل تابستون میتونه بهترین انتخاب باشه. من این عطرو از درین عطر با کارت گارانتی اصالت گرفتم. عالیه هر وقت ازش استفاده میکنم بوش کاملا تو فضا پخش میشه

    • توسط پشتیبانی درین عطر در تاریخ

      درود برشما. مبارکتون باشه

  9. توسط سعید در تاریخ

    به نظر من غلظت ادوتویلت بلو شنل مردانه به نسبت نسخه های ادوپرفیوم و پرفیوم ملایم ترو بهتره و پخش بوی بیشتری هم داره

  10. توسط شایان رضائیان در تاریخ

    من دو هفته پیش این عطرو از درین عطر تهیه کردم. واقعا راضی بودم. از لحاظ کیفیت نسبت به شیشه قبلی که از عطر بلو شنل مردانه داشتم خیلی بهتر بود. به نظر من همین که محصولات درین عطر کارت گارانتی مادام العمر داره این مجموعه رو خاص و مطمئن میکنه

  11. توسط احم مستوفی در تاریخ

    ممنون از درین عطر به خاطر بسته بندی شیک و ارسال به موقعشون
    دستتون درد نکنه واقعا عالیه

  12. توسط امیررضا در تاریخ

    نقاط قوت
    • بوی فوق العاده
    • همراه داشتن کارت گارانتی

    عالییی بود. ادوتویلت بلو شنل یکی از بهترین عطرهای مردانه هست که تا حالا داشتم. اصل بودن این عطر خیلی تو بوش تاثیر داره. از درین عطر ممنونم که این عطر رو با گارانتی اصالت کالا برام فرستادن.

  13. توسط سهیل جهانبخشی در تاریخ

    دستتون دردنکنه حرف نداره واقعاً ممنون
    به موقع بدستم رسید و هم خیلی باکیفیت و عالیه

  14. توسط سینا در تاریخ

    نقاط قوت
    • اورجینال بودن

    خوب بود

  15. توسط حسین اسلامی در تاریخ

    عالی بود عاللی

  16. توسط سینا رضوی در تاریخ

    معرکه بود ممنون از اورجینال بودنش و ارسال سریع

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…