عطر با بوی نوزاد!!!!عطر کودک چی بخرم؟

پشتیبانی درین عطر 1400/08/20
عطر کودک چی بخرم

برخی والدین علاقه مند هستند که کودکانشان همواره بوی خوش و رایحه دلپذیری داشته باشند. از طرف دیگر گاهی کودکان خردسال هم از روی کنجکاوی علاقه دارند عطر و ادکلن پدر و مادر خود را بررسی کنند و از این مایع شگفت انگیز و خوش بو سر در بیاورند. در هر دو حالت پدر و مادرها بایستی توجه داشته باشند که ادکلن و محصولات خوش بو کننده بزرگسالان بیشتر بر پایه مواد شیمیایی ساخته می شوند. به همین دلیل بهتر است والدین از استفاده عطرها برای کودکان خردسال پرهیز کنند مگر در صورتی که مطمئن باشند عطر مخصوص کودکان است. هر چند که اینگونه محصولات هم بایستی با احتیاط و به میزان کم مورد استفاده قرار گیرند. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه عطر مناسب کودکان با مراجعه به وبسایت https://dorinatr.com یا تماس با شماره 22868978-021 به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. کارشناسان فروشگاه اینترنتی درین عطر با پاسخگوئی به سوالات تا آخرین مرحله و انتخاب رایحه ای مناسب شما را همراهی خواهند کرد.

ادکلن های بدون الکل مخصوص کودکان خردسال

در سال های اخیر با گسترش برندهای مختلف در زمینه تولید عطر کودکان قوانین و مقررات سختی هم برای تولید کنندگان در نظر گرفته شده است. از همین رو کمپانی های عطر سازی از ترکیباتی برای تهیه عطر کودکان استفاده می کنند که اصلا الکل ندارند و تا حدودی برای پوست حساس کودکان مناسب هستند. مواد تشکیل دهنده عطر کودکان یک حلال مخلوط شده با کنسانتره معطر است که جایگزین الکل می شود. اما با این حال مواد طبیعی بسیار کمی در این عطرها استفاده می شوند. به عنوان مثال هیچ نت طبیعی از مرکبات در عطر بچه های کوچک قابل استفاده نیست. زیرا امکان ایجاد حساسیت را افزایش می دهند. عطرهای مخصوص خردسالان همیشه رایحه هایی هستند که بوی یک نوزاد را تداعی می کنند. بنابراین عطرهای آنان بهتر است از رایحه های بسیار تازه و شیرین، بر پایه مشک و حتی کمی گلی باشند. اما در حالت کلی به دلیل اینکه ممکن است مواد موجود در عطرها در بلند مدت یا بلافاصله برای کودکان بیماری های پوستی و آلرژی زا ایجاد کنند، استفاده از آن ها خیلی توصیه نمی شود.

عطر با بوی بدن نوزاد

toddler being scented by her mother

عطر مخصوص کودک را از کجا بخریم؟

در هنگام خرید عطر و ادکلن علاوه بر توجه به ترکیبات موجود در عطر لازم است که حتما به فروشگاه عطر و ادکلن اصل مراجعه کنید. خرید از فروشگاه های معتبر دغدغه دریافت محصول تقلبی و بی کیفیت را تا حدودی کاهش می دهد. از طرفی در ترکیبات عطرهای تقلبی مواد شیمیایی بسیار سمی استفاده می شود که علاوه بر کودکان برای سلامت بزرگسالان نیز خطرناک هستند. همچنین زمانی که شما مرکز خرید مناسبی را برای تهیه عطر و ادکلن خود در نظر داشته باشید حتی به صورت آنلاین و غیر حضوری هم می توانید با اطمینان کامل خرید خوبی را تجربه کنید.

عطرهای مناسب استفاده برای کودکان و نوزادان

Beautiful little girl in a blue jacket with perfume in her hands very sweet

از کجا بفهمیم ادکلنی که خریداری کرده ایم تقلبی نیست؟

اگر چه گاها تشخیص دقیق عطر مردانه یا ادکلن زنانه اصل کار خیلی آسانی نیست و نیاز به بررسی افراد متخصص دارد. اما عطرهای تقلبی چند ویژگی دارند که اگر از آن ها آگاه باشیم امکان خرید محصول غیر اورجینال را کاهش می دهد. نشانه های عطر تقلبی عبارتند از :

بسته بندی های بی کیفیت:

ادکلن اصل با سلفونی نسبتا ضخیم بسته بندی می شود. در حالی که یکی از علامت های ادکلن فیک استفاده از سلفون های نازک و نامناسب است و با اولین نگاه متوجه آن خواهید شد. همچنین در بسته بندی درون جعبه عطرهای اصل، از مقوای سفید رنگ و محکم برای محفوظ نگه داشتن شیشه از شکستن استفاده می شود.

به نوشته های روی جعبه نگاهی کنید:

به مشخصات درج شده بر روی شیشه و جعبه عطر دقت کنید، نوشته ها بایستی واضح و قابل خوانا باشند. بهتر است در هنگام خرید به سایت تولید کننده عطر سری بزنید تا از صحت اطلاعات چاپ شده اطمینان کامل پیدا کنید. حتی کوچکترین مغایرت می تواند نشان از تقلبی بودن ادکلن باشد.

شیشه عطر اورجینال فاقد حباب و یکدست است:

شیشه عطر مردانه یا زنانه را از لحاظ ظاهر و کیفیت افشانه به خوبی بررسی کنید. شیشه های مات و بد فرم نمایانگر تقلبی بودن عطر هستند.

تفاوت شیشه اورجینال با شیشه تقلبی عطر

مایع عطرهای اصلی شفاف هستند:

برندهای معروف در محلول عطر و ادکلن خود رنگ زیادی استفاده نمی کنند و مایع بطری های اصلی مات و کدر نیستند.

روی جعبه و شیشه عطر بچ کد یکسانی حک شده است:

در قسمت انتهای شیشه عطر کد چهار رقمی درج شده است که باید با کد روی جعبه بسته بندی مطابقت داشته باشد. اما به طور کلی مطمئن ترین راه، خرید از فروشگاه های معتبر و انتخاب برندهای شناخته شده است.

عطر کودک و نوزاد

چند مورد از ادکلن‌های پرفروش برای کودکان

کمپانی های عطر سازی با دانش و اطلاعاتی که در رابطه با اسانس و رایحه عطرها دارند همواره در حال وارد کردن محصولی جدید به بازار هستند. هر چقدر ترکیبات یک عطر دقیق تر بررسی شود و با توجه به روحیات افراد تهیه شده باشد بازخورد بهتری را بعد از ورود به بازار دریافت خواهد کرد. در ادامه چند نمونه از عطرهای مناسب خردسالان را که از زمان تولیدشان همچنان در بین مشتریان محبوب و پرطرفدار هستند، معرفی خواهیم کرد.

عطر مناسب کودکان

عطر بی بی تاچ Baby Touch Edt

این ادوتویلت ملایم با رایحه‌ای خنک و شیرین برای لباس کودکان انتخاب خوبی است. زیرا در ترکیبات این رایحه الکل استفاده نشده است. بی بی تاچ محصول شرکت عطرسازی برند بربری است. در نت اولیه این ادکلن کودکانه رایحه پرتقال، به لیمو، نعناع، ریواس و نارنگی به کار رفته است که بوی تازگی و تمیزی فوق العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد. در نت میانی گل برف، گل پنجه مریم، یاس و شکوفه‌های پرتقال شروع به خود نمایی می‌کند. در انتها رایحه‌ای شیرین و ملایم از وانیل، خزه درخت بلوط و شیر به مشمام می‌رسد.

عطر مناسب کودکان

رایحه‌ای پرتقالی به نام توس بی بی

یکی دیگر از ادکلن‌های مناسب کودکان ادکلن ملایم و میوه‌ای توس بی بی است. عطری که از نت پرتقال، نارنگی ماندارین، شکوفه‌ای پرتقال، سیب، گلابی، ترنج و رز رایحه‌ای خنک خلق کرده است. همچنین طراحی زیبای شیشه عطر Tous Baby نیز برای کودکان بسیار جذاب و دوست داشتنی است. کودکان علاوه بر خوش‌بو شدن از چنین هدیه‌ای حتما خوشحال خواهند شد.

عطر مناسب کودکان و نوزادان

عطری کودکانه و مشهور به نام کوکو مومو Love Chic Baby Coco & Momo

در خوبی این عطر همین بس که مورد توجه مادران معروفی قرار گرفته است. از جمله آنجلینا جولی، مدونا و کلی پرستون که رایحه دخترانه این عطر را می‌پسندند. ترکیبات کوکو و مومو از نت‌های ترنج ایتالیایی، پینک ماندارین، گل صدتومانی، آناناس، خربزه و رز است. در رایحه پسرانه این عطر دوست داشتنی از رایحه‌های ماندارین، پرتقال، گریپ فروت، توت فرنگی وحشی و خربزه شیرین استفاد شده است. آزمایشات انجام شده نشان می‌دهد رایحه کودکانه Coco & Momo کمترین میزان حساسیت را برای کودکان ایجاد می‌کند.

 

عطر مناسب کودکان

مطال مشابه

عطر نوزاد – عطری دارای رایحه بدن نوزاد

3.5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.