بهترین عطرهای برند لانکوم را بشناسید!

Admisite 1399/06/19
بهترین عطرهای برند لانکوم - بهترین مدل عطر لانکوم - درین عطر

برند لانکوم یکی از معروف‌ترین برندهای عطر و ادکلن در دنیاست که در زمینه تولید و طراحی عطرهای متنوع و با کیفیت شناخته می‌شود. لانکوم با سابقه‌ی طولانی در صنعت عطرسازی و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، توانسته است تا محصولاتی را با بوی منحصر به فرد و طراحی زیبا به بازار عرضه کند. در این مقاله به بررسی بهترین عطرهای برند لانکوم خواهیم پرداخت و شما به عنوان یک عاشق عطر، می‌توانید با محصولات جذاب و شیک این برند آشنا شوید؛ پس تا انتها همراه ما باشید.


آشنایی با برند لانکوم

برند لانکوم یکی از برند های معروف و مطرح جهان در زمینه تولید انواع لوازم آرایشی-بهداشتی و عطر می باشد. لانکوم زیرمجموعه خانواده بزرگ لورآل (L’Oréal) به شمار می رود. برند لانکوم (Lancome) در سال 1935 توسط آرماند پتیتجین (Armand Petitjean) که کارمند سابق کمپانی Coty بود در فرانسه تاسیس شد. نام این برند از ویرانه های یک قلعه قدیمی فرانسوی به نام (Le Château de Lancosme) الهام گرفته شده است. گل های رز موجود در این قلعه بعد ها تبدیل به سمبل و نماد این شرکت شد. برند لانکوم برای جذب بیشتر مخاطب از چهره های معروفی همچون پنه لوپه کروز و اما واتسون در تیزر های تبلیغاتی خود استفاده کرده است. اگر به این دست از مقالات علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین عطر ویکتوریا سکرت را بخوانید.

شروع به کار برند عطر های لانکوم

در سال 1935 برند لانکوم 5 عطر اول خود را در نمایشگاه جهانی در بروکسل افتتاح کرد. در همان سال نیز خیلی افراد زیادی به این برند اعتماد کرده و محصولات آن را برای خود برخریدند که هرگز پشیمان نشدند. حال به سراغ معرفی پنج عطر معروف  و پر طرفدار از عطر های لانکوم خواهیم پرداخت.


معرفی بهترین عطرهای برند لانکوم

پس از معرفی که از برند لانکوم داشتید، در حال حاضر قصد داریم بهترین عطرهای برند لانکوم را به شما معرفی نماییم؛ در نظر داشته باشید که رتبه عطرهای زیر به معنای برتری آن‌ها نسبت به یکدیگر نیست و شما با توجه به سلیقه و ویژگی‌های شخصیتی خود می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

۱) ادکلن لانکوم زنانه لا ویه است بله، بهترین عطر برند لانکوم؟!

عطر ادکلن لانکوم لاویه بل - Lancome La Vie Est Belle

عطر La Vie Est Belle یکی از محصولات برجسته برند لانکوم است که با طراحی زیبا و بوی ماندگار، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. این عطر دارای رایحه‌ی گلی و شیرینی است که با ترکیبی از گل‌های معطر، وانیل و نت‌های چوبی ساخته شده است. بوی این عطر بسیار زنانه و دلنشین است و احساسات مثبت و شادی را در انسان برانگیزان می‌شود.

این ادکلن در سال 2012 به بازار آمد و مخاطبان زیادی را جذب خود کرد. لا ویه است بله در زبان فرانسوی به معنای «زندگی زیباست» می‌باشد. عطر لانکوم لاویه بل دارای رایحه ای گرم و شیرین است و بسیار مناسب مجالس و جلسات رسمی در فصول سرد سال همچون پاییز و زمستان می‌باشد. نت‌های بویایی تشکیل دهنده این عطر زنانه عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: شیره انگور سیاه – گلابی
  • نت‌های میانی: زنبق – گل یاس – شکوفه پرتقال
  • نت‌های پایانی: وانیل – بادم سوخته – نعنا هندی – دانه تونکا

۲) عطر لانکوم میراکل زنانه (Lancome Miracle)

عطر لانکوم میراکل - بهترین عطرهای لانکوم - درین عطر

عطر Miracle یکی دیگر از عطرهای محبوب لانکوم است که با بوی تازه و مرکباتی خود، تمامی احساسات را به سمت انرژی و شادابی می‌برد. این عطر با ترکیبی از رایحه‌های مرکباتی، گل‌ها و نت‌های چوبی ساخته شده است. بوی این عطر بسیار تازه و پرانرژی است و مناسب استفاده در روزهای گرم تابستان است. این عطر در سال 2000 به بازار جهانی عطر و ادکلن معرفی شد. رایحه این ادکلن ملایم و خنک و شیرین است و مناسب برای فصول گرم سال می‌باشد. نت‌های بویایی عطر لانکوم میراکل عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: فریزیا – سرخالو
  • نت‌های میانی: مگنولیا – گل یاسمن – زنجبیل – فلفل – پرتقال ماندارین
  • نت های پایانی: گل یاس – مشک – کهربا

۳) ادکلن لانکوم زنانه لانویت ترزور (La Nuit Tresor)

عطر Trésor یکی دیگر از محصولات معروف لانکوم است که با طراحی شیشه‌ی زیبا و بوی گلی و ملایم، به محبوبیت زیادی دست یافته است. این عطر دارای ترکیبی از رایحه‌های گل‌ها، میوه‌ها و نت‌های وانیل است که بویی تلخ و شیرین را به ارمغان می‌آورد. عطر Trésor مناسب برای استفاده در مجالس و میهمانی‌ها است و باعث افزایش اعتماد به نفس در افراد می‌شود. این ادکلن در سال 2015 میلادی راهی بازار عطر و ادکلن شد و جز ادکلن های شیک و لوکس برند لانکوم به شمار می رود. این ادکلن دارای رایحه ای گرم و شیرین می باشد و اغلب در فصول سرد سال مورد استفاده قرار می گیرد.

  • نت‌های اولیه: ترنج – نارنگی – گلابی
  • نت‌های میانی: توت فرنگی – گل رز – میوه گل ساعتی – گل ارکیده
  • نت های پایانی: وانیل – کارامل – لیچی (هسته میوه جات) – بخور خوشبو – پاپیروس – بادام سوخته – نعناع هندی – قهوه – شیرین بیان – کومارین

۴) عطر لانکوم هیپنوز هوم مردانه  (Lancome Hypnose Homme)

عطر لانکوم هیپنوز هوم مردانه - بهترین عطرهای لانکوم - درین عطر

عطر لانکوم هیپوز هوم مردانه که در سال 2007 به بازار آمد از آن دسته از عطرهای لانکوم است که طراحی و ظاهر جالب و منحصر به فردی دارند. این ادکلن دارای رایحه ای گرم و تند و مناسب استفاده در روز های سرد است. همچنین ماندگاری و پخش بوی این ادکلن نیز در حد خوبی است. نت‌های بویایی تشکیل دهنده این ادکلن عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: هل – نعناع – ماندارین – ترنج – سدر
  • نت‌های میانی: اسطوخودوس
  • نت‌های پایانی: عنبر – مشک – نعنا هندی

۵) ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز زنانه (LancomeTresor Midnight Rose)

عطر ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز - Lancome Tresor Midnight Rose

این ادکلن جز بهترین عطر های لانکوم می باشد که در سال 2011 به بازار آمد. شکل ظاهری این ادکلن بسیار زیبا ، ساده و شیک طراحی شده است. رایحه این ادکلن گرم و شیرین می باشد و مناسب مهمانی ها و یا جلسات رسمی در روز های سرد پاییز و زمستان می باشد. همچنین ماندگاری و پخش بوی آن نیز بسیار خوب و بالا می باشد و در طول روز نیاز به تجدید مجدد آن نخواهید داشت. نت‌های این ادکلن عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: گل سرخ بلغاری – رازبری
  • نت‌های میانی: برگ مو – یاس – فلفل قرمز – گل صدتومانی
  • نت‌های پایانی: وانیل – مشک – سدر

نتیجه‌گیری

برند لانکوم با محصولات متنوع و بوی منحصر به فرد خود، در صنعت عطرسازی جای خود را پیدا کرده است. در این مقاله به بررسی 6 عطر برتر این برند پرداختیم که شامل عطرهایی با بوی گلی، شیرین، تلخ و خنک است. هر یک از این عطرها با ترکیبات خاص خود، احساسات و ارزشیابی هر فرد را تحت تأثیر قرار می‌دهد. امیدواریم با مطالعه این مقاله، بتوانید عطری که بهترین مناسبت‌ها و سلیقه‌ی خود را برآورده می‌کند، انتخاب کنید. پینشهاد می‌کنیم مقاله معرفی برترین عطر و ادکلن‌های برند دیویدوف را نیز مشاهده نمایید. به نظر شما جای کدام عطر از برندهای لانکوم در بین بهترین‌ها خالی است؟! نام آن را در بخش نظرات بگویید تا در بروزرسانی‌های بعدی این مطلب قرار بگیرند.

آیا عطرهای لانکوم ماندگار هستند؟

بله، عطرهای برند لانکوم دارای ماندگاری بالا هستند و بر روی پوست شما به طور مداوم بوی خود را حفظ می‌کنند.

ویژگی بهترین عطرهای برند لانکوم چیست؟

کیفیت بالا، ماندگاری زیاد، پخش بوی بالا، ظاهر جذاب، رایحه دوست داشتنی و … از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین عطرهای لانکوم هستند.

بهترین عطر و ادکلن‌های لانکوم کدام اند؟

از مشهورترین و بهترین عطر و ادکلن‌های برند لانکوم می‌توان به عطر لاویه بل، ایدول، ترسور و … اشاره نمود. برای دیدن لیست کامل بهترین عطرهای برند Lancome همراه با شرح متخصری از هر یک، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را به طور کامل مطالعه نمایید.

5/5 - (3 امتیاز)

2 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.