عطر زنانه محبوب مخصوص فصل پاییز

پشتیبانی درین عطر 1400/08/25
عطر زنانه مخصوص پاییز

پاییز بهار عاشقان است، فصلی رنگارنگ و مملو از تجربه های به یاد ماندنی، قدم زدن زیر باران و عطرهایی که می توانند این خاطرات و لحظات را برای همیشه در ذهن‌مان ثبت کنند. فصل پاییز از راه رسیده است دیگر لباس های نازک و خنک تابستان کارایی لازم را ندارند. باید به سراغ لباس های گرم خود مثل بارانی، دستکش و شال گردنتان بروید. برای هوای سرد و پاییزی به لباس های ضخیم تر و گرم تری نیاز دارید. همانگونه که لباس های تن‌تان را برای هوای سرد تغییر می دهید به یک ادکلن پاییزی خوش‌بو هم نیاز دارید تا علاوه بر تکمیل استایل‌تان به گرم شدنتان هم کمک کند. در ادامه از فروشگاه اینترنتی درین عطر اطلاعات کاملی در رابطه با رایحه‌های پاییزی در اختیار شمار قرار می دهیم و بهترین ادکلن‌های زنانه مناسب فصل سرد را معرفی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

پاییز چه عطری بزنیم خوبه؟ رایحه مناسب فصل پاییز

عطرهایی که در تابستان استفاده می کنید با رایحه ادکلن های مناسب پاییز متفاوت هستند. اول یک فروشگاه عطر و ادکلن اصل پیدا کنید و بعد به صورت اینترنتی یا حضوری سری به آن بزنید. اگر به رایحه عطرهای پاییزی یا صحبت‌های فروشنده توجه کنید حتما به شما خواهند گفت که عطرهای پاییزی معمولا با نت‌های گرم ساخته می‌شوند. اما به چه دلیل؟ مولکول‌های عطر به محض اسپری شدن وارد سیستم بویایی شده و سپس به مغز می‌رسند. مغز اطلاعات دریافت شده را پردازش کرده و پیامی مخابره می‌کند. ترکیبات عطرهای پاییزی دقیقا بر همین مبنا طراحی شده‌اند. وقتی که در هوای سرد از عطری که پایه گرم و تند دارد استفاده می‌کنید به طور ناخودآگاه مغز دستور گرم شدن بدن هم صادر می‌کند! به همین دلیل کمپانی‌های عطر سازی تمام تلاش خود را می‌کنند تا متناسب با هر حال و هوایی عطری خاص تولید کنند.

عطر زنانه مخصوص پاییز

بهترین و پرطرفدارترین عطرهای پاییزی زنانه

تجربه نشان داده است که بهترین عطرهای پاییزی زنانه طبعی گرم و شیرین دارند. همچنین نت عطرهای گرم و سنگین با توجه به سردی هوا به آرامی با دمای بدن تبخیر می شوند و ماندگاری بیشتری از خود نشان می دهند. علاوه بر استفاده از عطرهای گرم خرید عطر شیرین زنانه معروف برای فصل پاییز می تواند جذابیت یک خانم را در محافل رسمی دو چندان کند. اساسا خانم هایی که از ادکلن با طبع گرم و شیرین استفاده می کنند بازخوردهای مثبت بیشتری را تجربه کرده اند. بهترین نت‌های گرم برای عطر زنانه مخصوص پاییز شامل رایحه‌هایی چون ادویه، شرقی، چوب، قهوه، شکلات، کارامل، وانیل، چرم، عنبر و عود هستند.

عطر زنانه مخصوص پاییز

ادکلن زنانه CK Euphoria رایحه‌ای شیرین برای روزهای سرد

ادکلن ایفوریا زنانه با رایحه ­ای گرم و طبعی شیرین بهترین انتخاب برای بانوان شیک پوش و جذاب در روزهای سرد سال است! در ابتدا نظر شما را به شیشه سی کی ایفوریا جلب می کنیم. ظرافت و زیبایی که در طراحی بطری ایفوریا به کار رفته از رایحه اصلی آن یعنی گل ارکیده الهام گرفته شده است. در ادکلن Euphoria مکعب مستطیلی عمودی شکل بوده که بر روی آن نام ایفوریا کلوین کلین قید شده است. استفاده از رنگ‌های صورتی، بنفش و نقره‌ای هم هارمونی خلاقانه‌ای را در طراحی بطری ایفوریا بوجود آورده است. ادکلن ایفوریا صورتی از برند خوش نام کلوین کلین در سال 2005 به بازار عرضه شد اما همچنان طرفداران خاص خود را دارد. با اولین اسپری از ایفوریا بوی انار، هلو و تمشک انرژی خیلی خوبی از تازگی را در فرد و اطرافیانش ایجاد می کند. در نت میانی رایحه گل ارکیده و گل نیلوفر که جایگزین نت آغازی هستند شما را به گلستانی مسحور کننده برده و طراوت را برایتان به ارمغان می ­آورد. از رایحه مشک سفید، چوب ماهون، گل بنفشه و عنبر در نت پایانی و با گذشت زمان نسبتا طولانی‌تری لذت خواهید برد. ادکلن CK Euphoria نخستین بار با برند کلوین کلین از کشور آمریکا ارائه شد اما کمی بعد کشورهای فرانسه و اسپانیا نیز دست به تولید ایفوریا زدند، اگر چه از نظر رایحه تفاوت هایی دارند اما کیفیت عطر ایفوریا برای هر سه کشور بسیار مناسب و دوست داشتنی است.

عطر زنانه مخصوص پاییز

بهترین ادکلن پاییزی زنانه، مون گرلن  Mon Guerlain  

کمپانی گرلن یکی از بهترین رایحه‌های شرقی چوبی خود را در سال 2017 به بازار معرفی کرد. عطری زنانه با رایحه‌ای فوق العاده با نام مون گرلن، که بسیار مورد استقبال قرار گرفت. Guerlain Mon عطری است جذاب و خوش‌بو که برای طراحی آن از شخصیت بازیگر محبوب و معروف آمریکایی، آنجلینا جولی الهام گرفته شده است. حضور آجلینا جولی برای مدل تبلیغاتی مون گرلن به فروش و شهرت هر چه بیشتر آن کمک کرد. کمپانی گرلن این اکسیر ارزشمند را از به هم آمیختن عناصری ناب و خاص پدید آورد. رایحه مون گرلن شما را همچون نگینی بر انگشتر در مجالس رسمی به درخشش در می آورد. عطر زنانه مون گرلن با رایحه ملایم، طبع شیرین و کمی تلخی که دارد برای استفاده در روزهای سرد سال توصیه می شود. خانم های جوان بیشترین علاقه را به سمت مون گرلن از خود نشان دادند. رایحه Mon Guerlain از مواد اولیه طبیعی و طراحی شده است. در نت اولیه مون گرلن ترکیبی آرامش بخش از اسطوخودوس و ترنج را تجربه می کنید. بعد از گذشت زمانی کوتاه رایحه گل زنبق، گل یاسمن سفید و گل رز شگفت زده‌تان خواهد کرد. تلخی چوب صندل با شیرینی و لطافت وانیل، کومارین، صمغ بنزوئین، شیرین بیان و نعناع هندی در نت پایانی رایحه ای ماندگار و سحر انگیز را برای بانوان می آفریند. مون گرلن نمادی از بانویی زیبا، پراحساس، عاشق و در عین حال جدی و جاه طلب است.

عطر زنانه مخصوص پاییز

رایحه‌ای فوق العاده از ادکلن زنانه ادیکت دیور

Addict Dior برای اولین بار با نسخه ادوپرفیوم و با شیشه‌ای سورمه ای رنگ در سال 2002 از کمپانی عطرسازی دیور معرفی شد. در سال 2012 این برند فرانسوی نسخه جدید ادیکت را با کمی تغییرات در ظاهر و رایحه جایگزین نسخه قبلی کرد. نهایتا در سال 2014 شرکت عطرسازی دیور مجددا نسخه به روزتری از عطر پرطرفدار دیور ادیکت را به بازار عرضه کرد. فرنسوا دماکی عطار مشهور و محبوب شرکت دیور رایحه ادیکت را طراحی کرده است. ادکلن ادیکت دیور با رایحه‌ای شیرین و گرم ماندگاری و پخش بوی مناسبی دارد. Addict Dior با بوی شرقی و گل دارش بهترین انتخاب برای مهمانی‌های شبانه و روزهای سرد سال است.

طرفداران ادیکت آن را رایحه‌ای دلنشین با گیرایی بالا می‌دانند که بر بوی تند سیگار غلبه می‌کند. با اولین اسپری از ادیکت دیور رایحه‌ای دل انگیز از ترکیب بوی تلخ و شیرین برگ نارنج و شکوفه پرتقال حس می‌کنید. بعد از چند لحظه قلب دیور با رایحه گل یاسمن سفید شادابی و آرامشی عمیق را تداعی می‌کند. در انتها با گذر زمان طولانی‌تری رایحه وانیل حس طراوت و زیبایی را برای بانوان شیک پوش و جوان خلق می‌کند.در انتها پیشنهاد می‌کنیم جهت داشتن خریدی مطمئن و مقرون به صرفه با مراجعه به وبسایت https://dorinatr.com با قیمتی مناسب عطر زنانه مخصوص پاییز خود را خریداری کنید. همچنین می‌توانید با شماره 22868978-021 تماس گرفته و از کارشناسان فروشگاه اینترنتی درین عطر در زمینه انتخاب بهترین رایحه مشاوره تخصصی دریافت نمایید. به آقایان توصیه می‌کنیم که خواندن مقاله بهترین عطر مردانه برای پاییز را از دست ندهند!

4/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.