عطر زنانه خوشبو مناسب تابستان

پشتیبانی درین عطر 1400/07/11
عطر زنانه خوشبو مناسب تابستان

چرا باید با تغییر فصل عطر و ادکلن مان را متناسب با همان فصل تغییر دهیم؟ یکی از عواملی که در هنگام خرید عطر و ادکلن مطرح می شود، فصلی بودن آن است. این عوامل مانند نوع لباس و ضخامت آن، رایحه و مدت زمان ماندگاری عطر، رطوبت یا خشکی پوست و دمای هوا برای دسته بندی عطرها بر اساس فصل تعیین کننده هستند. زمانی که هوا سردتر باشد طبیعتا لباس بیشتری پوشیده می شود، پس باید از ادکلنی قوی استفاده کرد که قدرت پخش بو و ماندگاری خوبی داشته باشد. در فصول گرم سال لباس کمتری استفاده می شود، همچنین به دلیل دمای بالای هوا و تعریق زیاد، پوست مرطوبت تر است که در پخش بو و ماندگاری عطر اثر گذار است.

حالا که بیشتر در مورد کاربرد عطرها می دانیم بهتر است با رایحه های مناسب فصل تابستان برای خانم ها و بهترین ادکلن های این فصل آشنا شویم. این اطلاعات کمک می کند فقط با سر زدن به یک فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن، به راحتی رایحه ای که بیشترین همخوانی را با سلیقه و روحیات شما دارد را انتخاب کنید.


رایحه هایی خوشبو برای فصل تعطیلات

تابستان فرصت فوق العاده ای است برای استقبال از عطرهایی که سرگرمی های مورد علاقه مان را برایمان تداعی می کنند. حس پیک نیک شبانه کنار ساحل یا وقت گذرانی شبانه در پارک ها،عطر تازه و خنک بهترین کنتراست را با هوای گرم به شما می دهد. بهترین رایحه ها برای عطر زنانه که می توان در فصل تابستان استفاده کرد عبارتند از:

بوی: انگور سیاه، شکوفه هلو، گل یاسمن، گلابی آسیایی، نارگیل و هلو. بویایی شبیه به : نت های کنار دریا، نمک دریا، خزه و جلبک و سایر رایحه های دریایی. بوهایی مانند: نارنگی ، پوست لیمو، ترنج، سبزیجات برگ دار، و زرد چوبه

عطر زنانه خوشبو مناسب تابستان

چگونه برای تابستان بهترین عطر را انتخاب کنیم؟

بیشتر رایحه های تابستانی از اسانس های مرکباتی مانند پرتقال، گلابی، لیمو و هندوانه ساخته می شوند. همچنین نت های خوش بو، سبک و شیرین گل های یاسمن، صد تومانی، آفتابگردان و نیلوفر آبی در ساخت عطرهای تابستانی بیشترین کاربرد را دارند. برای مثال ادکلن ایفوریا زنانه اصل یکی از محصولات پرطرفدار و دوست داشتنی از همین سبک است که با بوی انار شروع می شود. این ادکلن جذاب در ایران بیشترین فروش را از آن خود کرده است زیرا پخش بو و ماندگاری بلند مدتی دارد. البته با قیمت مناسبی هم وارد بازار شد. رایحه میانی و قلب ایفوریا از بوی درخت کنار و گل ارکیده است که پس از آن با رایحه گل بنفشه و عنبر وارد نت پایانی می شود. این رایحه شما را به لذت بردن از شادی ها در زندگی دعوت می نماید و از همین رو این محصول را با نام شادی و سرخوشی نام گذاری  کرده اند. فروشگاه اینترنتی درین عطر با توجه به تجربه و سابقه بالا در زمینه عطر و ادکلن با چند راهکار ساده به شما کمک می کند بهترین ادکلن تابستانی را انتخاب کنید.

عطر زنانه خوشبو مناسب تابستان

از ادکلن های تک نت استفاده کنید

بهتر است برای شروع رایحه های تک نت را امتحان کنید. رایحه هایی که بیشتر از یک نت در آن ها استفاده شده است، در طول روز به مرور تبخیر می شوند و رایحه ای جدید را بوجود می آورند. ممکن است دمای بالای هوا به روند تبخیر نت عطر سرعت بیشتری بخشد و منجر به ترکیب نت ها و ایجاد بویی نا مطبوع شود.

عطر زنانه مناسب فصول گرم سال

به دنبال نت های مرکبات و پایه های سبز و چوبی باشید

هر چند ممکن است این رایحه ها برای همه جذابیت لازم را نداشته باشند اما غالب افراد رایحه های مرکباتی و چوبی را برای فصول گرم بیشتر می پسندند. زیرا عطرهایی با تناژ مثلا نارنگی، لیمو و نارنج معمولا سبک هستند و رایحه های دلنشینی دارند. این رایحه ها به نوعی با خود حس تازگی دارند و انرژی فوق العاده ای را منتقل می کنند و می توانند آغاز خوبی برای روز باشند.

ادکلن کوکو مادمازل زنانه عطری رویایی و بسیار دوست داشتنی که هواداران بسیاری را به خود اختصاص داده و باعث درخشندگی بانوان در مجالس می شود. این عطر با قاطعیت کامل بهترین عطر زنانه از این برند و در ردیف چند عطر برتر جهان جا دارد. طرفداران این ادکلن آن را نمونه واقعی از یک عطر بسیار استثنائی و خوش بو با ماندگاری فوق العاده بالا برای یک خانم متشخص می دانند.

رایحه اولیه این ادکلن مشهور از پرتقال، ماندارین، شکوفه های پرتقال و ترنج است. پس از اتمام این رایحه ها به سرعت بوی گل یاس، گل رز، میموس و یالانگ یالانگ (نوعی گیاه زرد رنگ با رایحه تند و شیرین ) آرامش و راحتی را به شما هدیه می دهد. در نت پایانی با رایحه لوبیا تونکا، نعناع هندی، وانیل، گیاه خس خس و مشک شگفت زده خواهید شد.

عطر زنانه خوشبو مناسب تابستان

عطری را که انتخاب کرده اید بیرون و در فضا باز تست کنید

یکی بهترین راه های اینکه متوجه بشویم از رایحه عطری لذت می بریم این است که بیرون از مغازه آن را امتحان کنیم. زمانی که ادکلن یا عطری را در مغازه تست می کنید فضای بسته باعث می شود که رایحه در جای خود باقی بماند. مولکول های عطر با گرما تبخیر می شوند و سریعا رایحه خود را آزاد می کنند و متوجه رایحه واقعی عطر نمی شوید.

برای اینکه دقیق متوجه شوید عطر شما چه بویی می دهد بر روی دستتان اسپری کرده و سپس بیرون بروید. اگر بعد از یک روز ماندگاری بر روی دست یا لباستان باز هم بوی آن را دوست داشتید، پس انتخاب خوبی است حتما آن را خریداری کنید. حتی می توانید نظر اطرافیانتان هم بپرسید.

ادکلن ساکریفایس یکی از همین عطرهای دوست داشتنی زنانه است که شما را عاشق خود می کند. رایحه ای گرم و شیرین از نت های گل یاس، مشک و عنبر که شما را بسیار جذاب و شیک جلوه می دهد. به محض اسپری بر روی پوست و نبض رایحه گل یاسمین و نت های آبی اقیانوسی شروع به درخشش می کنند. این نت های دریایی و گلی هیجان و تازگی را در شما خلق می کنند. در نت میانی ساکریفایس از شکوفه های پرتقال و وانیل استفاده شده است. نت عنبر و مشک جز نت های پایانی این ادکلن رویایی می باشد که با خود تمرکز و انرژی مثبت را به همراه دارد. پخش بو و ماندگاری ساکریفایس فوق العاده است.

عطر زنانه خوشبو مناسب تابستان

ادوتویلت یا ادوپرفیوم مسئله این است

ادوپرفیوم به عطرهایی گفته می شود که بیشترین عصاره از اسانس عطر را در خود دارند و جزء محصولات لوکس و گران قیمت محسوب می شوند. پخش بو و ماندگاری ادوپرفیوم ها بسیار بالاست زیرا غلظت ترکیبات بیشتر است. ادوتولیت هم نوعی دیگر از عطرها هستند که غلظت کمتری نسبت به ادوپرفیوم ها دارند و با گاز پر شده اند که نهایتا به شکل اسپری وارد بازار می شوند. ادوتولیت ها قیمت نسبتا کمتری دارند ولی ماندگاری رایحه آن ها زیاد نیست. اگر ماندگاری عطر برای شما مهم تر است حتما ادوپرفیوم را برای خرید انتخاب کنید. در انتها شما را با یکی از ادکلن های مردانه فوق لاکچری آشنا می کنیم. ادکلن ساواج دیور با رایحه ای خاص از فلفل سیچوان، نارنج و عنبر که نت بویی آن می تواند به امضاء شما تبدیل شود. بوی نارنج شادی و نشاط را با خودش به ارمغان می آورد. رایحه ساواج سرشار از انرژی و هیجان است و برای آقایانی که در شهرهای بزرگ و پر ترافیک زندگی و کار می کنند بهترین انتخاب است.

 

عطر زنانه خوشبو مناسب تابستان

 شاید این مطلب را نیز بپسندید:

بهترین عطر مردانه مناسب تابستان

Rate this post

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.