عطر زنانه خوشبو مناسب بهار

پشتیبانی درین عطر 1400/07/13
عطر زنانه خوشبو مناسب بهار

بهار، فصلی که همه چیز در آن رشد می کند، شکوفا می شود و بوی فوق العاده ای به مشمام می رسد. با زمستان خداحافظی کنید و نفس عمیق بکشید به خودتان اجازه بدهید از شیرین ترین عطرها و رایحه های دلپذیر شگفت زده شوید. همچنین می توانید این حس خوب همراه با انرژی و هیجان را به اطرافیانتان نیز هدیه کنید.


چه رایحه ای برای فصل بهار خوب است؟

بهار بوی سبز و جدیدی می دهد مانند رایحه گردن نوزاد تازه متولد شده، بوی چیدن چمن سال گذشته، بوی آب های روان و خنک. حتی تصور این رایحه ها حس آرامش خاطر و یک نفس تازگی را تداعی می کند. شکوفه های بهاری رایحه ای بسیار لطیف، شیرین و گلی دارند. همان رایحه ای که گل ها قبل و بعد از باران در هوا پراکنده می کنند.

می خواهیم با انتخاب رایحه ای دلنشین و مناسب برای روزهای بهاری این حس های زیبا را در شیشه ای بلوری به اتاقمان ببریم. رایحه های مناسب فصل بهار شامل تناژ بویی مرکبات و گل ها هستند. مانند عطر ترنج، لیمو، نارنگی و پرتقال و نت های گل رز، یاسمن، زنبق، سنبل، مگنولیا و گل صد تومانی، رایحه این ترکیبات به شکلی است که یاد آور عطر خوش بهار هستند. در ضمن توجه داشته باشید که تنها با خرید عطر و ادکلن اصل می توانید از رایحه واقعی عطرها با ماندگاری مناسب بهره مند شوید. عطرهای فیک و تقلبی علاوه بر اینکه رایحه خوبی ندارند ممکن است برای سلامتی نیز مضر باشند و حساسیت ایجاد کنند.

عطر زنانه خوشبو مناسب بهار

خاطره ای شیرین از رایحه های به یاد ماندنی

خرید ادکلن زنانه در فصل های بهار و تابستان با فصل های پاییز و زمستان متفاوت است. عطرهای بهاری و تابستانه رایحه ای ملایم و خنک دارند و عطرهای فصول سرد با رایحه های گرم، تلخ و شیرین طراحی می شوند. به طور کلی عطرها بخشی از خاطرات ما هستند و ما با بویی که حس می کنیم، خاطرات گذشته مثل موقعیت یا مکانی که در آن قرار داشتیم یا ملاقاتی به یاد ماندنی، در ذهن مان زنده می شود. عطر و ادکلن خاصی که همواره استفاده می کنیم می تواند امضاء ما باشد، یعنی دیگران با رایحه آن عطر ناخودآگاه به یادمان خواهند افتاد. مثل بوی بهار که برای ما یاد آور عید نوروز و دید و بازدیدها است. پس رایحه ای شیک و متفاوت را برای خود انتخاب کنید که علاوه بر ایجاد حسی دلنشین و با نشاط برای خودتان، باعث درخشش بیشتر شما در بین اطرافیانتان شود. در ادامه با معرفی رایحه چند ادکلن مشهور و پرطرفدار زنانه می پردازیم.

عطر زنانه خوشبو مناسب بهار

رایحه ای دل انگیز که می تواند شما را تسخیر کند

ادکلن لالیک لامور زنانه اصل با رایحه ای شیرین و ملایم که در دسته بویایی گل ها و چوب های معطر قرار می گیرد. این عطر با الهامی از فرهنگ و هنر کشور ژاپن تولید شده و به رایحه شرقی مشهور است. نت اولیه لالیک لامور از ترکیب عصاره ی گل بهار نارنج، ترنج و گل رز ساخته شده است. در نت میانی یا همان قلب این ادکلن ماندگار با استشمام رایحه های روناسیان، گل یاسمن و گل مریم شگفت زده خواهید شد.

نت پایانی لامور از عطر مشک، چوب صندل سفید و سدر تولید شده است که رایحه ای روح بخش و نوازشگر را طراحی می کند. بهترین زمان استفاده از این رایحه فوق العاده فصول گرم سال است. طراحان لالیک لامور با هدف ایجاد حس سربلندی و ابدی بودن شخصیت دست به تولید این محصول زدند. جالب است که ادکلن لالیک لامور زنانه در سال 2013 وارد بازار شد اما همچنان در بین بانوان ایرانی جایگاه ویژه ای دارد و جزء پرفروش ترین محصولات به حساب می آید.

عطر زنانه خوشبو مناسب بهار

 

اکسیر جادویی با رایحه ای شگفت انگیز

ادکلن الین زنانه اصل با بطری بنفش پر رنگ و رایحه ای بسیار خاص و متفاوت شما را به بانویی جادویی و افسونگر تبدیل خواهد کرد. رایحه گل یاس و ترکیب هنرمندانه آن با نت های چوبی و کهربا اثری باور نکردنی و منحصر بفرد خلق کرده است که هر انسانی را جذب خود می کند. ادکلن الین با میزان پراکندگی عالی و ماندگاری بسیار بالا بهترین انتخاب برای فصول سرد و یا مهمانی های مهم و رسمی است. این عطر با بوی گل شروع شده و شما ار از میان جنگل ها عبور داده م به بوی گرم کهربا می رساند. رایحه این محصول بیشتر متمایل به گل های سفید است. نت اولیه گل یاس است که شادی و آرامش را برایتان به ارمغان خواهد آورد. نت میانی از رایحه های چوبی و نت پایانی با عصاره کهربا نقاشی شده است.

عطر زنانه خوشبو مناسب بهار

 

ادکلنی بسیار خوشبو برای فصول بهار، پاییز و زمستان

ادکلن گود گرل بنفش با الهام از شهر نیویورک با همان جسارت و شجاعت با قدرتی به وسعت در اختیار گرفتن یک شهر تولید شده است. اما فتح شهر نیاز به کفشی خارق العاده دارد که کارولینا هراا (خالق گودگرل) آن را برای شما به شکلی هنرمندانه طراحی کرده است. رایحه گودگرل با تناژ گرم و شیرین که در دسته عطرهای شرقی قرار می گیرد، بهترین انتخاب برای فصول خنک است. رایحه بادام و قهوه شروع کننده در نت اولیه گود گرل بوده که حسی لذت بخش از طعم بادام تازه را به ارمغان می آورد.

با استشمام رایحه میانی که از عطر گل مریم، گل یاس و ریشه زنبق تشکیل شده است، شگفت زده خواهید شد. با ورود به نت پایانی که رایحه وانیل، دانه تونکا، چوب صندل و کاکائو را در خود دارد رایحه ای مدرن را تجربه خواهید کرد. پاشنه کفش گودگرل اصل از جنس فلز بوده که در طراحی های فیک آن از پلاستیک استفاده شده است. با اسپری گود گرل بر روی لباس یا نبضتان اوقاتی راز آلود را پیش رو خواهید داشت، همانطور که خالق گودگرل می گوید: در زندگی باید کمی راز وجود داشته باشد.

عطر زنانه خوشبو مناسب بهار

شاید این مطلب را نیز بپسندید:

بهترین عطر مردانه برای بهار

 

Rate this post

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.