عطر نوزاد – عطری دارای رایحه بدن نوزاد

Admisite 1400/01/14
عطر نوزاد

اکثر مردم دنیا عاشق بوی نوزادان هستند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بوی نوزادان بابوی کودکان متفاوت است. و نوزادان در چند ماه اول تولد بوی خاص تری می دهند. شاید دلیل این بو روغنی باشد که سرتاسر بدن نوزاد را در ابتدای تولد پوشانده است شرکت های زیادی از سال های گذشته تلاش کردند تا عطر ها بابوی نوزادان تولید کنند عطر با بوی نوزادان می تواند ترکیبی از بوی تازگی و تمیزی بدن نوزادان یا ترکیب بوی بدن نوزادان با پودر بچه و یا شامپوی بچه باشد شاید برایتان جالب باشد بدانید مادران می توانند توی نوزاد خود را تشخیص دهند. شاید این مطلب را نیز بپسندید: عطر دارای رايحه وانيل.


چه برندی عطری با رایحه نوزادان تولید میکند؟

یکی از برندهایی که عطرهای مختلفی با رایحه بوی بدن نوزادان تولید کرده است. برند دمتر است به طور کلی علاقه دارند عطرهایی با بو های خاص تولید کند کمپانی یک کمپانی کاملا آمریکایی است و عطر هایی با بوی طبیعی تولید می کند شعار آنها در تولید است زنده کردن خاطرات و باز پس گرفتن زمان است در واقع علاقه دارند خاطرات قدیمی شما که با بوی رایحه های قدیمی در ذهن شما مانده است را برایتان بازسازی کند و این بسیار جذاب است این کمپانی در کنار تولید عطر های خاص کلکسیون هایی برای مراقبت از بدن شامل لوسیون ها روغن های معطر لایه بردارهای پوست و انواع صابون و کرم دارد.

علت رایحه خوش بوی نوزادان چیست؟

یکی از دلایل بوی بدن نوزادان ترشح ماده شیمیایی است که از غدد عرق نوزاد ترشح می شود اما تنها بوی نوزاد نیست که افراد مختلف را شیفته خود می کند ظاهر نوزادان جلسه مینیاتوری چشمان نسبتاً درشت و پوست نرم و لطیف او او باعث شده است تا همگان عاشق این فرشته کوچک شوند یکی از دلایل بوی خوب نوزادان می تواند متابولیسم دستگاه گوارش آنها باشد زیرا با بزرگتر شدن این نوزادان بوی دلپذیر آنها پس از چند هفته از بین می رود و دلیل آن تغییر تغذیه آنها از جفت به شیر مادر است.

عطر با بوی نوزاد!!!!عطر کودک چی بخرم؟


چه عطر هایی برای شما بوی خاصی تداعی میکند؟

شاید مانند بوی خوش بدن نوزادان مو های جذاب دیگر را در اطراف خود تا به حال حس کرده باشید و برای شما خاطره به یاد ماندنی را به وجود آورده باشد در ادامه برای ما نام آن بوها را بنویسید تا بتوانیم در درین عطر نام برند و عطر تداعی کننده آن بورا برای شما به اشتراک بگذاریم منتظر نظرات شما هستیم.

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.