عطر دستریز یا دکانت چیست؟

Admisite 1399/10/21
دکانت عطر چیست - عطر دستریز - عطر دکانت - درین عطر

با سلام و درود فراوان خدمت شما همراهان درین عطر. با توجه به اینکه اخیرا در سایت محصولاتی با نام عطر دستریز قرار گرفته اند در این مطلب می خواهیم شما را با مفهوم عطر دکانت یا عطر دستریز آشنا نماییم، پس در ادامه با ما همراه باشید.


عطر دستریز یا دکانت چیست؟

دکانت عطر چیست - عطر دستریز - درین عطر

در واقع می توان گفت نمونه ای از عطر اصل است که در مقدار کمی از 1 میلی لیتر به بالا در بطری هایی ریخته می شود و به فروش می رسد. در واقع می توان گفت دستریزها نوعی سمپل عطر به حساب می آیند با این تفاوت که سمپل ها در حجم کمتر از 5 میلی لیتر و در بسته بندی خاصی توسط شرکت تولید کننده ساخته می شوند اما دستریز ها را خود فروشندگان عطر برای مشتریان آماده می شوند.

آیا کیفیت عطر دستریز و سمپل ها با هم متفاوت است؟

همانطور که بالاتر به آن اشاره نمودیم تنها تفاوت دکانت یا عطر دستریز با سمپل این است که سمپل توسط کمپانی سازنده عطر ساخته می شود. پس در پاسخ به این سوال باید گفت:«خیر» به این دلیل که دکانت یا عطر دستریز از همان عطر اصل پر می شود.

عطر دستریز ها، همگی بدون دخل و تصرف و بدون اضافه کردن هر گونه ماده دیگری، مستقیما از بطری عطر اصلی به داخل ظرف‌های مخصوص دکانت عطر اسپری می‌شوند. کیفیت، پخش بو و ماندگاری این عطرها،‌ با عطر پرحجم خود، هیچ تفاوتی ندارند.

حال شاید این سوال برایتان پیش بیاید که تستر چیست و چه تفاوتی با سمپل و دستریز دارد؟ در ادامه به طور کامل به این سوالات پاسخ داده شده است.


تستر چیست؟

تسترها همان عطرهای اصلی هستند که اغلب در کارتن خارجی بدون برچسب یا سلفون عرضه می‌شوند. تسترها معمولاً برای بزرگ‌ترین برندهای عطر تولید می‌شوند. معمول‌ترین اندازه مورد استفاده ۱۰۰ میلی‌لیتر است؛ اما ممکن است در در اندازه‌های ۵۰، ۷۵، ۹۰، ۱۲۵ یا هر مقدار دیگری هم باشند. هدف از این نوع محصول نشان دادن و ارائه بوی عطر اصلی قبل از خرید در مراکز خرید بزرگ است. تسترها معمولاً ً، برای فروش نیستند؛ اما اغلب فروخته می‌شوند و در شبکه توزیع و فروش دوباره فروخته می‌شوند. هر تستر حاوی ۱۰۰% مایع عطر اصلی است و با آن مو نمی‌زند.


نحوه قیمت گذاری عطر دستریز

نحوه قیمت گذاری عطر دستریز - عطر دستریز چیست - ادکلن دکانت چیست - درین عطر

فروشندگان معمولا از عطر اصلی، در شیشه‌های مخصوص اسپری و آن‌ها را با توجه به قیمت عطرهای با حجم بالا، قیمت‌گذاری می‌کنند. البته این قیمت گذاری با توجه به کیفیت بطری که عطر فروش از آن استفاده می نماید و همچنین حجم آن نیز ممکن است کمی متفاوت باشد.


کاربرد و دلیل استفاده از دکانت ها

اولین کاربردی که برای این محصولات می توان نام برد این است که با توجه به قیمت بالای عطر های 100 میلی لیتر و برند و اینکه این عطر ها معمولا در مهمونی ها و مجالس خاص مورد استفاده قرار می گیرند. پس خیلی اقتصادی به نظر نمی آید که پول هنگفتی به ازای یک عطر 100 میل بدهیم و بگذاریم گوشه ی اتاق خاک بخورد. پس با خرید عطر دستریز که تمام ویژگی های عطر اصل را دارد می توانیم کار خود را راه بیندازیم و همچنین در مهمانی ها و مجالس نیز بدرخشیم.

به عنوان دلیل دوم می توان گفت که این عطر های دیزاینری و خاص به دلیل داشتن رایحه ای متفاوت و ویژه پس از مدتی خسته کننده شود و میل و رغبتی که روز های اول در استفاده از آن داشتیم را همیشه نداشته باشیم. همچنین این عطر ها برای کسانی که تا به حال آن عطر را امتحان نکرده اند و فقط می خواهند رایحه ی و ماندگاری عطر را بسجند و سپس تصمیم به خرید نسخه ی 100 میلی لیتری آن بگیریند نیز بسیار مفید می باشد.

کاربرد دیگری که برای این عطر دستریز می توان ذکر کرد برای افرادی می باشد که تنوع طلب هستند و دوست دارند به عنوان مثال هر ماه یک عطر جدید استفاده نمایند که این نوع عطر ها کارایی زیادی برای این افراد دارد.


هر یک میل عطر را چند بار می توان اسپری کرد؟

این نکته برای کسانی که قصد خرید عطر دستریز را داند بسیار می تواند حائز اهمیت باشد. با توجه به اینکه معمولا عطر ها افشانه هایشان با هم متفاوت است و دهانک عطر هایشان تفاوت دارند به طور دقیق نمی توان به پرسش پاسخ داد اما به طور میانگین و حدودی می توان گفت هر 1 میل عطر حدودا 15 پاف می شود . یعنی اگر شما یک عطر 1 میل تهیه نمایید و روزی 1 پاف از آن بزنید حدودا برای دو هفته می توان از آن استفاده نمود.


چگونه از عطر دستریز یا دکانت استفاده کنیم؟

اگر می‌خواهید بهترین و مطلوب‌ترین نتیجه را از دکانت عطر و دستریز خود بگیرید باید از آن به درستی استفاده کنید. برای اینکه نتیجه خوبی داشته باشد باید از عطرتان مقدار کمی را در هر دفعه استفاده کنید. با این کار هم در حجم دکانت عطر یا دستریزتان صرفه جویی کرده‌اید و هم میزان پخش بوی عطرتان را متوجه می‌شوید .

همچنین با این کار می‌توانید دکانت عطر و دستریزتان را برای مراسم‌های خاص و یا برای زمان‌هایی که می‌خواهید بوی عطر شما خاص باشد نگه دارید. این یک هدیه ایده آل است؛ از آنجا که بطری‌ها کوچکتر هستند، سختی کمتری برای به دست آوردن رایحه عالی برای گیرنده وجود دارد. بعضی از افراد از این عطرهای دکانت برای فروش به صورت آنلاین و یا پول در آوردن به صورت شغل دوم استفاده می‌کنند.


نکته مهم در هنگام خرید عطر دستریز یا دکانت

نکته بسیار مهم و قابل توجهی که باید در هنگام خرید این نوع عطر ها به آن توجه نمود این می باشد که حتما از یک فروشگاه معتبر و مورد اطمینان خریداری نمایید. زیرا دیده شده است که عده ای سود جو با استفاده از اسانس و افزودن آن به عطر حجم آن را بالا می برند تا پول بیشتری به جیب بزنند پس حتما این نکته را مورد توجه تان قرار دهید.

فروشگاه اینترنتی درین عطر دارای نماد اعتبار الکترونیک است و همچنین تمامی محصولات خود را به همراه کارت گارانتی مادام العمر اصالت به فروش می رساند. شما می توانید دستریز و یا همان دکانت عطرهای پرطرفدار و پرفروش را با بهترین قیمت از درین عطر خریداری نموده و در سریع‌‌ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

عطر دستریز یا دکانت چیست؟

در واقع می توان گفت عطر دستریز یا دکانت نمونه ای از عطر اصل است که در مقدار کمی از ۱ میلی لیتر به بالا در بطری هایی ریخته می شود و به فروش می رسد.

تفاوت سمپل و عطر دکانت چیست؟


دستریزها نوعی سمپل عطر به حساب می آیند با این تفاوت که سمپل ها در حجم کمتر از ۵ میلی لیتر و در بسته بندی خاصی توسط شرکت تولید کننده ساخته می شوند اما دستریز ها را خود فروشندگان عطر برای مشتریان آماده می شوند.

5/5 - (9 امتیاز)

2 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.