بهترین عطر با رايحه وانيل چیست؟

Admisite 1399/02/14
عطر با رایحه وانیل - بهترین عطر و ادکلن‌ها با رایحه وانیل - The Best Vanilla Perfume - درین عطر

عطرها از زمان‌های قدیم جذابیت و طراوت خاصی را به افراد ارائه می‌دهند. بوی مطبوعاتی و دل‌پذیری که از عطرها منتشر می‌شود، می‌تواند حس‌های مختلفی را در افراد القا کند. امروزه، بازار عطر پر از انواع و اقسام عطرهاست و هر کسی سلیقه‌ای منحصر به فرد دارد. عطر با رايحه وانيل یکی از محبوب‌ترین رایحه‌های جهان است! امروز در این نوشته قصد داریم، تعدادی از بهترین عطرها با رايحه وانیل را به شما معرفی کنیم و شرح مختصری درباره هر کدام به شما بدهیم، پس تا پایان همراه ما باشید.


چرا عطر با رايحه وانيل بسیار پرطرفدار است؟

وانیل به دلیل به دلیل رایحه معتدل و ملایمی که دارد، برای اکثر افراد دلپذیر است. برخی از رایحه‌ها به شدت تند و یا به شدت شیرین اند که فقط برخی افراد آن‌ها را دوست دارند؛ اما رایحه وانیل در بسیاری از عطرها به کار می رود و کمتر کسی پیدا می شود که این رایحه دلپذیر را نپسندد. ادکلن با رایحه وانیل از پیر تا جوان طرفدار دارد و محدودیت سنی ندارد.

رایحه وانیل یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین روایح در دنیای عطرسازی است. وانیل احساس گرما، شیرینی و راحتی را در افراد القا می‌کند. این رایحه به صورت طبیعی از دانه‌های میوه وانیل به دست می‌آید ولی می‌توان آن را نیز مصنوعی تولید کرد. رایحه وانیل با شیرینی و دلپذیری خاص خود می‌تواند جذابیت و استقبال بیشتری از طرف افراد به همراه داشته باشد.


عطرهای دارای رایحه وانیل چه ویژگی‌هایی دارند؟

عطرهای دارای رایحه وانیل چه ویژگی‌هایی دارند؟ - عطر با رايحه وانيل

بیشتر عطرهای وانیلی یونیکس هستند؛ این یعنی هم آقایان و هم بانوان بدون هیچ محدودیت جنسیتی می توانند از آن استفاده نمایند. بنابراین همه می توانند از بوی شگفت انگیز وانیل برخوردار شوند! وانیل ادویه ای است که از میوه هایی تهیه می شود که روی ارکیده ي وانیل رشد می کند و در درجه اول گونه های مکزیکی وانیلی پلانسیفولیا است و به عنوان عطر و طعم و رایحه در مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، آرایشی و عطر استفاده می شود.

همه عطرهای وانیلی برابر نیستند آنها می توانند خوشبو باشند، می توانند شیرین باشند، می توانند دودی باشند، می توانند پودری باشند، گلدار باشند، میوه ای باشند، می توانند تند باشند و حتی ترکیبی از اینها هستند. پس حتما سایر نت‌های تشکیل دهنده عطر را نیز بررسی نمایید تا بتوانید با توجه به سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

تأثیر عطر وانیل بر مزاج و روحیه

عطر وانیل باعث آرامش و خوشحالی در افراد می‌شود. رایحه گرم و دلنشین وانیل می‌تواند مزاج و روحیه فرد را بهبود بخشد.


‏بهترین عطرها با رایحه وانیل کدام اند؟

در لیست زیر بهترین عطرها با رایحه وانیل قرار گرفته اند. البته ترتیب قرارگیری آن‌ها ارتباطی با بهتر بودن عطرها ندارد و این که شما کدام را بیشتر دوست داشته باشید کاملا متناسب با سلیقه‌تان است.

1) گرلن اسپیریتواز دابل وانیل (Guerlain Spiritueuse Double Vanille)

Guerlain Spiritueuse Double Vanille - عطر با رایحه وانیل

عطر گرلن اسپیریتواز دابل وانیل همانطور که از نامش پیداست، یکی از عناصر اصلی سازنده‌اش وانیل است. این عطر از برند فرانسوی Guerlain در سال 2016 طراحی و به بازار آمد. ماندگاری بالای عطر Guerlain Spiritueuse Double Vanille سبب شده تا این عطر با رایحه وانیل بسیار پرطرفدار باشد. با توجه به طبع گرمی که این عطر دارد دو فصل زمستان و پاییز بهترین زمان استفاده از این عطر محسوب می شود.

  • نت‌های اولیه: ترنج – بخور خوشبو – فلفل صورتی
  • نت‌های میانی: سدر – گل یاسمن – رز بلغاری – یلانگ یلانگ
  • نت‌های پایانی: بنزوئین – وانیل


2) عطر ایو سن لورن مانیفستو، عطری جذاب با رایحه وانیل

ادکلن ایو سن لورن مانیفستو درین عطر-Manifesto

طرفداران برند ایو سن لورن، عطر مانیفستو را یکی از بهترین عطرها با رایحه وانیل می دانند. عطر ایو سن لورن مانیفستو در سال 2012 به بازار آمد. این عطر پر از حس شور و اشتیاق است و به دلیل ظاهر جذابی که دارد، بسیار پرطرفدار شده است. با توجه به رایحه شیرین و طبع گرم عطر Yves Saint Laurent Manifesto شما می توانید از این عطر در فصول سرد همچون پاییز و زمستان استفاده کنید.

  • نت‌های اولیه: ترنج، نت‌های سبز و شکوفه انگور سیاه
  • نت‌های میانی: گل زنبق دره و گل یاسمن
  • نت‌های پایانی: سدر – چوب صندل – وانیل – دانه تونکا

‏3) عطر دولچه گابانا گاردن (Dolce Gabbana Garden)

ادکلن دولچه گابانا دولچه گاردن درین عطر-Dolce & Gabbana Dolce Garden

عطر دولچه گاردن از برند دلچه گابانا در سال 2018 وارد بازار شد. این عطر به دلیل طراحی جذاب و کیفیت بالایی که داشت مورد توجه بانوان بسیاری در سراسر جهان قرار گرفت. وانیل یکی از نت‌های تشکیل دهنده این عطر است و رایحه آن را بسیار لذت بخش کرده است. به دلیل داشتن رایحه شیرین و طبع خنک، این عطر مناسب استفاده در تابستان و بهار است.

  • نت‌های اولیه: گل نیلوفر آبی – پرتقال ماندارین – شکوفه نارنج
  • نت‌های میانی: نارگیل – یلانگ‌یلانگ – بوته یاسمن
  • نت‌های پایانی: بادام – وانیل – چوب صندل

4) عطر آریانا گراند کلود زنانه (Ariana Grande Cloud)

عطر آریانا گرانده کلود - Ariana Grande Cloud - درین عطر

آریا گراند یکی از خواننده‌های مشهور آمریکایی است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. عطر کلود از برند آریانا گراند در سال 2018 طراحی و به بازار عطر و ادکلن‌های زنانه عرضه شد. این عطر یکی از بهترین عطرها با رایحه وانیل است که شما می‌توانید داشته باشید. رایحه گرم این عطر آن را مناسب استفاده در روزهای سرد سال همچون فصول پاییز و زمستان کرده است.

  • نت‌های اولیه: ترنج – گلابی – اسطوخودوس
  • نت‌های میانی: خامه – بادام تلخ – ارکیده وانیلی – نارگیل
  • نت‌های پایانی: مشک – نت‌های چوبی

5) ادکلن پارفومز د مارلی هرود مردانه (Parfums de Marly Herod)

تستر عطر ادکلن هرود - Parfums de Marly Herod Royal Essence Tester

عطر هرود در سال 2012 توسط برند مشهور و سلطنتی Parfums de Marly طراحی و به بازار عطر و ادکلن‌های مردانه عرضه شد. این عطر جز بهترین ادکلن‌ها با رایحه وانیل برای آقایان است و با رایحه جذاب و ماندگاری و پخش بوی بالایی که دارد، مورد توجه بسیاری از آقایان در سراسر جهان قرار گرفته است. نت‌های بویایی عطر Herod عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: فلفل – دارچین
  • نت‌های میانی: برگ تنباکو – اسمانتوس – گل لادن – بخور خوشبو
  • نت‌های پایانی: وانیل – ناگارموتا – سدر – خس‌خس – مشک – ایزوای سوپر (ماده‌ای مصنوعی شبیه سدر و صندل)

کلام پایانی

وانیل خالص واقعی پیچیده و خوشمزه است که دارای شیرینی توتون و تنباکو خامه ای شیرین با نت های چوبی نرم و زمزمه های ادویه است. امروزه، کمتر از یک درصد از عطر و طعم وانیل جهان از ارکیده های وانیلی واقعی ناشی می شود. وانیل مصنوعی برای ساخت تقلید از وانیل استفاده می شود و در بیشتر عطر با رايحه وانيل و حتی برخی از گران قیمت ترین آنها در بازار انبوه استفاده می شود. اميدواريم اين مقاله مورد استفاده ي شما واقع شود عطرهای مورد علاقه شما در درين عطر آماده است، سفارش خود را ثبت كنيد ما در سريع ترين زمان و با بسته بندي دلخواه و گارانتی مادام العمر اصالت برای شما می‌فرستيم.

بهترین عطرها با رایحه وانیل چه ویژگی‌هایی دارند؟

عطرهای دارای نت وانیل به دلایل مختلفی که به طور کامل در مقاله بررسی شده است، حس آرامش و شادابی را به افراد منتقل می‌کنند و این ویژگی‌ها در بهترین عطرها دارای رایحه وانیل دیده می‌شود که موجب پرطرفدار شدن این عطرها شده است.

بهترین عطر و ادکلن‌ها با بوی وانیل کدام اند؟

عطرهای مثل گرلن اسپیریتواز دابل وانیل، دولچه گابانا گاردن، آریانا گراند کلود، د مارلی هرود و … جز بهترین عطرهای با بوی وانیل هستند. شما می‌توانید لیست کامل بهترین عطر و ادکلن با رایحه وانیل را به همراه شرح مختصری از هر کدام در این مطلب مشاهده نمایید و با توجه به شخصیت و ویژگی‌هایی که دارید، بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

5/5 - (7 امتیاز)

3 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.