ادکلن بلک افغان ساخت کجاست؟

Admisite 1399/06/10
ادکلن بلک افغان ساخت کجاست - عطر بلک افغان ساخت کدام کشور است - درین عطر

با سلام و درود فراوان خدمت شما کاربران عزیز درین عطر در این مطلب که «ادکلن بلک افغان ساخت کجاست؟» نام دارد قصد داریم: مطالبی در مورد ادکلن بلک افغان (Black Afgano)، کشور سازنده آن و اطلاعاتی از این قبیل به شما عزیزان بگوییم پس در ادامه با ما همراه باشید.


ادکلن بلک افغان، استفاده از جادوی سیاه برای جذابیت بیشتر!

عطر بلک افغان یکی از مرموزترین عطرهای ساخته شده در دنیای عطر و ادکلن‌هاست که در سال 2009 توسط برند ایتالیایی Nasomatto طراحی و روانه بازار شد. سازنده و طراح این عطر الساندرو گالتیری (Alessandro Gualtieri)، برای طراحی عطر بلک افغان 6 سال زمان گذشت و بی دلیل نیست که از این عطر به عنوان یک عطر فوق العاده یاد می شود. یکی دیگر از خصوصیات‌های عطر Black Afgano بدون محدویت جنسی یا همان یونیسکس بودن این عطر است؛ یعنی هم آقایان و هم بانوان می توانند از این عطر استفاده نمایند.

عطر بلک افغان از چی درست شده؟

ادکلن بلک افغان ساخت کجاست - عطر بلک افغان از چی درست شده؟

ادکلن بلک افغان (Black Afgano) دارای رایحه ای گرم، تند و تلخ می باشد و خاصیت یونیسکس دارد؛ یعنی هم برای آقایان و خانم ها مناسب می باشد. این ادکلن در کشور ما ایران نیز بسیار محبوب و پرطرفدار است هر شخصی را مجذوب خود می کند. نت‌های تشکیل دهنده عطر بلک افغان عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: شاهدانه – نت های سبز
  • نت‌های میانی: تنباکو – رزین – قهوه‌ای – نت های چوبی
  • نت‌های پایانی: عود – بخور خوشبو

عطر بلک افغان ساخت کدام کشور است؟

ادکلن بلک افغان اصل عطری است بسیار محبوب و با رایحه بی نظیر که ممکن است رایحه آن به مشامتان رسیده باشد. اما احتمالا در آن لحظه از خود نپرسیده اید و برایتان اهمیتی نداشته که ادکلن بلک افغان ساخت کجاست؟ شاید خیلی ها پس از شنیدن نام بلک افغان تصور کنند که این عطر ساخت کشور افغانستان است، اما این تصور کاملا اشتباه است! پس دلیل نامگذاری این عطر به بلک افغان چیست؟


کشور سازنده بلک افغان کجاست؟

این ادکلن توسط عطرساز معروف و مشهور «الساندرو گوالتیری» (Alessandro Gualtieri) ساخته و فرمولاسیون گردید و در سال 2009 توسط برند ناسوماتو راهی بازار عطر و ادکلن شد. برند ناسوماتو (Nasomatto) اصالتا یک برند هلندی است که در شهر آمستردام و در سال 2008 تاسیس شد و شروع به فعالیت کرد، اما در خط تولید عطر و ادکلن‌های این برندی در کشور ایتالیا است. برند ناسوماتو از شروع فعالیت خود تا سال 2020، موفق شد 13 محصول موفق و پرفروش را روانه بازار کند.

شما می توانید عطرهای ناسوماتو را به همراه گارانتی مادام العمر اصالت از درین عطر خریداری نمایید و در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.


ویژگی های عطر بلک افغان چیست؟

این ادکلن بسیار مناسب افرادی می باشد که در ماندگاری و پخش بوی برایشان اهمیت بالای دارد و ماندگاری آن در ذهن و روان افراد باقی می ماند. طراحی بطری آن بسیار ساده می باشد. بطری کریستالی با درب چوبی که در عین سادگی بسیار زیبا به نظر می رسد. اگربه دنبال عطری که به طور مشترک خودتان و همسرتان استفاده کنید این ادکلن گزینه بسیاری خوبی برای خرید می باشد.


نت های بویایی عطر بلک افغان چه خاصیتی دارند؟

اگر ادکلن بلک افغان را در محیط اطراف خود اسپری کنید، در ابتدا و در نت های آغازین بوی نت های سبز و شاه دانه به مشام تان می رسد. این نت ها حس شادابی و سرزندگی را در شما به وجود می آورند. بعد گذشت مدتی نوبت به نت های میانی می رسد تا جای نت های آغازین را بگیرند. این نت ها شامل صمغ، نت های چوبی، قهوه و تنباکو می باشند. ترکیب این نت ها حس اعتماد به نفس و هیجان را به شما هدیه می دهند. در نهایت پس از مدت طولانی نوبت به نت های پایانی می رسد که جای نت های میانی را بگیرند. این نت ها شامل بخور خوشبو و چوب عود (آگار) می باشد. این نت ها حس تمرکز و تعادل روحی را در شما بالا می برند.


بلک افغان ساخت کجاست؟

اما در نهایت به سراغ سوال اصلی خودمان باز می گردیم یعنی اینکه که ادکلن بلک افغان ساخت کجاست؟ در ادامه این مورد کاملا توضیح می دهیم.

نخستین کشور ساخت ادکلن بلک افغان، هلند!

نسخه اصل این ادکلن برای اولین بار توسط برند ناسوماتو در کشور هلند ساخته شد. اما بعد از چند سال به کشورهای دیگر از جمله ایتالیا واگذار شد.

دیگر کشور های سازنده عطر بلک افغان

ادکلن بلک افغان ساخت کجاست - کشور سازنده عطر بلک افغان ایتالیا

جالب است بدانید ادکلن بلک افغان در کشور های اروپایی که مهد تولید عطر هستند همچون ایتالیا، سوئیس و فرانسه و … نیز ساخته شده است. جالب است بدانید افرادی که از این نوع ادکلن استفاده کرده است به آن لقب جادوی سیاه داده اند!


قیمت عطر بلک افغان اورجینال چقدر است؟

ادکلن ناسوماتو بلک افغان در زمره عطرهایی است که قیمت آن تقریبا بالا است و رایحه آن بسیار جذاب و فوق العاده است. قیمت ادکلن بلک افغان حدود 140 دلار است.


آیا خرید ادکلن بلک افغان ارزش دارد؟!

با توجه به قیمت عطر بلک افغان، ممکن است خرید این عطر برای همه از نظر اقتصادی به صرفه نباشد. اما اگر قیمت عطر برای تان مهم نیست و فقط به دنبال عطری با رایحه عالی و کیفیت و ماندگاری بسیار بالا می گردید، عطر Black Afgano می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. شما می توانید عطر بلک افغان اورجینال را با گارانتی مادام العمر اصالت از درین عطر تهیه نمایید. امیدواریم این مطلب برای تان مفید بوده باشد و جواب سوال ادکلن بلک افغان ساخت کجاست را یافته باشید.

ادکلن بلک افغان ساخت کجاست؟

احتمالا اولین باری که نام عطر بلک افغان را بشونید، تصور می کنید که این عطر برای کشور افغانستان است اما این تصور اشتباه است! برای اطلاع از کشور سازنده بلک افغان و دیگر جزئیات پیرامون آن حتما این مقاله را بخوانید

اولین کشور سازنده عطر بلک افغان کجاست؟

عطر بلک افغان در سال 2009 برای نخستین بار توسط برند ایتالیایی ناسوماتو طراحی شد. ناسوماتو اصالتا یک برند هلندی است که در آمستردام تاسیس شد اما خط تولید محصولات و عطر و ادکلن‌های این برند در کشور ایتالیا است.

4/5 - (12 امتیاز)

1 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.