بهترین عطر مردانه برای پاییز

پشتیبانی درین عطر 1400/07/18
بهترین عطر مردانه برای پاییز

بهترین زمان برای خرید ادکلن مردانه با رایحه گرم و تند، فصول سرد همچون پاییز و زمستان است. در ماه پاییز هیچ چیز نمی تواند جای یک عطر گرم را بگیرید، عطری با رایحه شیرین نزدیک به رایحه دسر، وانیل، شکلات و کارامل. عطرهای شیرین اگر چه در تابستان بسیار قوی و بیش از حد گرم هستند اما در هوای سرد بهترین انتخاب به نظر می رسند.

عطرهای تند یا همان رایحه های شرقی نیز گزینه های مناسبی برای استفاده در ماه های سرد سال هستند. عطرهای شرقی از نت هایی مانند دارچین، زنجبیل، زیره و جوز هندی ساخته شده اند. این رایحه ها حسی رمز آلود و پیچیده را تداعی می کنند که فوق العاده لذت بخش هستند. کمپانی های عطر سازی از رایحه چوب نیز برای تولید عطرهای پاییزی و زمستانی استفاده می کنند. ادکلن هایی با بوی چوب صندل، چدار، نعناع و بلوط، جزء رایحه های جذاب برای پاییز هزار رنگ به شمار می روند.

ترکیب چند رایحه و خلق نت هایی شگفت انگیز

در یک تقسیم بندی رایحه عطره به سه دسته نت تقسیم می شود: نت پایه یا اولیه، نت میانی یا قلب عطر و نت پایانی که بسته به دمای بدن، هوا و سرعت تبخیر مولکول های عطر به ترتیب وارد هوا شده و به مشام می رسند.

نت پایه : به محض اسپری عطر بر روی نبض یا پوست نخستین رایحه ای که احساس می شود همان نت پایه است. شرکت های عطر سازی عصاره هایی که سبک ترین مولکول ها را دارند، برای نت اولیه در نظر می گیرند. استشمام نت اولیه در انتخاب مشتری تاثیر بالایی دارد و بایستی به شکلی طراحی شود که بتواند گیرایی لازم را ایجاد کند.

نت میانی : بعد از اینکه نت اولیه به پایان می رسد به سرعت جای خود را به قلب رایحه می دهد. سرعت تبخیر نت میانی کمتر از نت اولیه است. اصلی ترین رایحه یک عطر در حقیقت همین نت میانی است که پخش بو و ماندگاری نسبتا بیشتری نیز دارد. نت میانی ابتدا جایگزین رایحه پایه می شود و در خاطر می ماند، تا نت پایانی شروع شود هر چقد عطر آن خوش آیند تر و روح نواز تر باشد در محبوبیت و موفقیت محصول تولید شده تاثیر گذار تر است.

نت پایانی : آخرین رایحه ای که وارد دستگاه بویایی می شود نت پایانی است. استحکام و پایداری هر عطر به نتی که در انتها منتشر می کند بستگی دارد. ترکیبات این گروه از نت غنی و مقاوم تر بوده و معمولا تا 30 دقیقه پس از استفاده احساس می شوند! به طور کلی تغییر نت های منظم و تازگی عطر مهمترین نشانه اصلی بودن رایحه به شمار می رود.

پرفروش ترین عطرهای مردانه در فصل پاییز

روز خود را با عطرهایی که شادی و سر زندگی را خلق می کنند آغاز کنید

ادکلن مونت بلنک لجند مردانه محصول کشور فرانسه، که در سال 2011 وارد بازار عطر و ادکلن شد. رایحه ای عمیقا دلنشین و معتدل که بسیار مورد استقبال آقایان جوان قرار گرفته است. نت اولیه مونت بلنک با خط بویی ترنج، اسطوخودوس، به لیمو و آناناس شروع می شود. حسی شیرین و در عین حال خنک که آرامشی لطیف را به همراه می آورد. در قلب مونت بلنک لجند فرانسوی، رایحه گل رز، کومارین، خزه درخت بلوط، شمعدانی، خشکبار و سیب سرخ می درخشد. رایحه ای غیرقابل تصور که حتما عاشقش خواهید شد. در انتها نت پایانی رایحه چوب صندل سفید و دانه تونکا شما را شگفت زده می کند. ادکلنی با عطری شاداب و میوه ای که برای فصول سرد سال طراحی شده است.

عطر پرفروش مونت بلک در فصل پاییز

اسانسی کمیاب در عطری شورانگیز و دلنشین

ورساچه کریستال نویر با رایحه ای گرم گلی و میوه ای در سال 2004 توسط عطار ایتالیایی وارد عرصه عطر و ادکلن شد. عطری با عصاره گل یاسمن، نارگیل و فلفل سیاه که بهترین انتخاب برای شب های سرد پاییز و زمستان یا مهمانی های رسمی و شبانه است. ادکلن ورساچه کریستال نویر از همان اولین روزهای ورودش به ایران هواداران بسیاری به خود اختصاص داد. طراحی بطری بنفش تیره این محصول با رایحه کهربا و مشک بسیار مرموز  متمایز جلوه کرد.

ادوپرفیوم ورساچه با ماندگاری و میزان پراکندگی بسیار عالی در دسته رایحه های قوی قرار دارد که انتخابی جذاب برای خانم های شیک پوش محسوب می شود. به محض اسپری ورساچه نویر بر روی پوست و نبض رایحه انگور سیاه، انجیر و گل بنفشه استشمام می شود. این ترکیب خاص و دلنشین در شما حس شادی و هیجان را ایجاد می کند. بعد از مدتی متوجه رایحه گل یاسمین خواهید شد که در نت میانی از شما استقبال می کند. با گذشت زمان نسبتا طولانی نت های چوب کشمیر، صندل سفید، وانیل و گل آفتاب گردان جایگزین نت میانی می شوند. این ترکیب حس آرامش و تعادل روحی را در شما افزایش می دهد.

بهترین عطر مردانه برای پاییز

تجربه رایحه ای شیک، خنک و لیمو نعنایی

در سال 2014 زمانی که کمپانی شنا ادکلن بلو شنل مردانه را تولید و وارد بازار کرد که با استقبال بسیار بی نظیری روبرو شد. طراحی و فرمولاسیون این عطر خنک و تلخ برای روزهای گرم و معتدل سال قابل استفاده است. اما حال و هوای شرقی و چوبی بلو شنل باعث شده که برای فصول سرد هم کاملا رضایت بخش باشد. ماندگاری و پراکندگی این عطر فرانسوی طولانی و فوق العاده عمیق است. رایحه های گریپ فروت، لیمو، پرتقال، نعناع، جوز هندی و فلفل قرمز اولین نت ها هستند که از شما استقبال می کنند. در نت میانی رایحه گل یاس، زنجبیل، درخت سدر و درخت خس خس خاص بودن این عطر را بیشتر جلوه می دهد. در انتها با رایحه رزین لبدانوم، رزین کندر هندی، درخت پچولی و چوب صندل حسابی سرحال خواهید شد. همچنین کرید اونتوس مردانه از عطرهای بسیار محبوب و پرفروش است که همچون بلو شنل رایحه ای خنک و تلخ دارد. به گفته طرفداران کرید اونتوس شادابی و نشاط جادویی در قلب آن وجود دارد. تستر کرید اونتوس رایحه ای همه پسند و شیک دارد. بوی چرم این ادکلن خاص می تواند همه را عاشق خودش کند.

بهترین عطر مردانه برای پاییز

نتیجه گیری

امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و اطلاعات مفیدی را در رابطه با عطرهای مردانه پاییزی آموخته باشید. به بانوان مطالعه مقاله عطر زنانه محبوب مخصوص فصل پاییز را توصیه می‌کنیم.

Rate this post

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.