بهترین عطر مردانه مناسب تابستان

پشتیبانی درین عطر 1400/07/11
عطر مردانه تابستانی

معروف است که عطرها مانند سبک لباس پوشیدن یا مدل مو نمایان گر شخصیت ما هستند. در واقع با رایحه ای که از خود بر جای می گذاریم بر روی دیگران تاثیر گذاشته و در ذهن آن ها باقی می مانیم.

بهتر است یک عطر متناسب با روحیه و سلیقه خود انتخاب کرده و همیشه از آن استفاده کنید. این همان امضاء شخصی شما است، و دیگران با استشمام آن رایحه ناخودآگاه شما را به خاطر می آورند. در ادامه بیشتر به ویژگی عطرهای تابستانه می پردازیم و چند ادکلن مردانه مشهور و پرطرفدار را معرفی خواهیم کرد.

چرا عطرها بر اساس فصل طبقه بندی می شوند؟

دنیای عطر و ادکلن ها بقدری وسیع است که چند دسته بندی مخصوص دارند. یکی از همین دسته بندی ها بر اساس فصل ها است. به دلیل ترکیباتی که در تولید عطرها استفاده می شود درجه تبخیر آن ها در هر دمایی متفاوت است. سرعت تبخیر مولکول های عطر بر پراکندگی بوی آن بسیار تاثیر دارد.

غالبا رایحه های خنک و ملایم برای عطرهای مناسب فصل گرم طراحی می شوند. استفاده از ادکلن هایی که رایحه های خنک کننده دارند، سبب انرژی و نشاط چندین برابر در طول روز می شوند. با هر بار استشمام این رایحه ها و به محض رسیدن نت های عطر به مغز حس تحرک و تازگی فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد. بهتر است در تابستان از عطرهایی که رایحه های گرم و شیرین دارند استفاده نکنید، زیرا ماندگاری بسیار پایینی دارند. همچنین ممکن است باعث آزار اطرافیان و حتی سرگیجه برای خودتان شود. نت عطرهای تابستانی به سبکی طراحی شده اند که با دمای بدن و گرمای هوا یکی پس از دیگری تبخیر می شوند و با پخش بوی قوی به مشام می رسند.

عطر مناسب فصل

رایحه های خوشایندی که می توانند روز شما را بسازند

گاهی استشمام یک رایحه عالی سبب می شود روز خوبی را شروع کنیم و با هیجان به فعالیت های روزانه ادامه دهیم. پیشنهاد درین عطر به شما ادکلن بلو شنل مردانه با رایحه ای خنک و تلخ است. این ادکلن محبوب و دوست داشتنی که در سال 2010 تولید شده همچنان طرفداران زیادی دارد. ترکیب این عطر بیانگر روح مردی است که سرنوشت خود را با استقلال انتخاب می کند. رایحه شرقی و چوبی بلو شنل برای فصل گرم تابستان بسیار مناسب است. نت های عطر، آمیزه ای از جوز هندی، چوب صندل، نعناع هندی، یاسمن، گریپ فروت، بخور، سدر و دیگر مواد معطر چوبی است و یکی از بهترین عطرهای مردانه مناسب تابستان محسوب می شود.

بلو شنل

تابستانی دل نشین با تجربه رایحه ای متفاوت

از آنجا که عطرهای تابستانه رایحه های خنک و ملایمی دارند بهتر است رایحه عطر بر پایه چوب درخت سدر، چوب کشمیر، صندل سفید، چوب بلوند، نعناع هندی، آویشن، شکوفه بهار نارنج، ترکیبات دریایی، گل های ملایم و مرکبات باشد. عطرهایی که رایحه ای با پایه خوراکی مانند دارچین، وانیل، زنجبیل، لیمو شیرین و پرتقال دارند نیز برای این فصل گزینه خوبی هستند.

شناخت رایحه عطرها به شما کمک می کند قبل از بوییدن تمام عطرها ابتدا رایحه و اسانس مورد علاقه خود را پیدا کنید و سپس با کمک فروشنده بهترین انتخاب را داشته باشید. ادکلن ساواج دیور با رایحه ای مردانه و سلطنتی برای فصل تابستان طراحی شده است که در سال 2015 با حضور بازیگر مشهور هالیودی، جانی دپ رونمایی شد. به محض اولین اسپری از ساواج روی پوست و در محل نبض یا لباستان، بوی فلفل سیچوان، نارنج، و عنبر را احساس خواهید کرد. فلفل سیچوان با تندی خوبش انرژی زیادی را به شما و بقیه همراهانتان منتقل می کند. رایحه نارنج که از خانواده مرکبات است شادی و نشاط را با خود به ارمغان می آورد. بوی عنبر هم با عطر گرم و تندش در کنار سایر رایحه ها به زیبایی خودنمایی می کند. طراحی به خصوص رایحه و شیشه ادکلن ساواج دیور به قدری متفاوت و خاص است که پس از 5 سال همچنان مورد استقبال آقایان قرار دارد.

ساواج دیور

 ادکلن های مردانه مناسب تابستان با عطری به یاد ماندنی

دمای هوا در تابستان اولین فاکتوری است که قبل از خرید عطر و ادکلن باید به آن توجه کرد. عطری انتخاب کنید که باعث کاهش حس گرمای هوا در شما و اطرافیانتان شود. بهتر است روی عطرهایی که رایحه شیرین و خیلی گرم دارند دست نگذارید. عطرهای ملایم با رایحه ای سرد و خنک، ترش، تلخ، جنگلی و وحشی بهترین گزینه ها برای خوش بو شدن آقایان در این فصل هستند.

با آگاهی از نت ادکلن ها می توانید عطری مناسب با سلیقه و روحیه خود داشته باشید. اگر در زمان انتخاب ادکلن مورد نظر باز هم مطمئن نیستید و با توجه به قیمت نسبتا بالای عطرها، بهتر است ابتدا با خرید تستر ادکلن اورجینال، حس خود را در مورد ادکلن تجربه کرده و مطمئن خرید کنید. کمپانی های عطرسازی به ازای هر جعبه عطر یک نمونه تستر هم ارسال می کنند. تسترها غالبا فروشی نیستند اما در ایران به دلیل قیمت بالای ادکلن ها گاها به فروش می رسند و چنانچه از مراکز معتبر تهیه شوند، هیچ تفاوتی با ادکلن های بسته بندی شده اصلی ندارند. ترکیبات تسترها دقیقا مشابه با بقیه محصولات بوده و همان ماندگاری و پخش بو را دارند.

ایفوریا مردانه

ادکلن ایفوریا مردانه یکی دیگر از عطرهای خوش نام و معروف با رایحه ای تلخ و خنک است. این ادکلن خاص بر مبنای حس آزادی خواهی مردانه طراحی و تولید شده است. هارمونی رایحه ادکلن ایفوریا از ادویه ها و چوب های معطر است. به همین دلیل آن را دسته عطرهای شرقی و تند قرار می دهند.

به محض اسپری شدن ایفوریا بر روی نبض یا لباستان بوی تند ناشی از فلفل و زنجبیل شما و هر آدم خسته ای را سرحال می آورد. پس از اینکه نت اولیه به پایان می رسد سریعا نت میانی با رایحه گیاه ریحان، گل مریم و چوب درخت سرو شما را شگفت زده خواهد کرد. تلخی به کار رفته در نت پایانی این ترکیب سه تایی، برای روحیه آقایان بسیار مناسب بوده و شخصیت جدی آن ها را برجسته تر می کند. در انتها و پس از مدتی طولانی رایحه عنبر، چوب قرمز برزیلی، نعناع هندی و جیر تندی و گرمای لذت بخشی را در تمام طول روز به مشام شما و اطرافیانتان هدیه می کند.

شاید این مطلب را نیز بپسندید: عطر زنانه خوشبو مناسب تابستان

5/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.