بهترین عطر مردانه برای بهار

پشتیبانی درین عطر 1400/07/13
بهترین عطر مردانه برای بهار  

از زمستان و لباس های گرم خداحافظی می کنیم زیرا بهار در راه است. وقتی به بهار فکر می کنیم بوی شکوفه های رنگارنگ، آب های تازه ای که دوباره به جریان افتاده اند و سبزه های تازه در خاطرمان نقش می بندد. در فصل بهار سیستم بویایی قوی تر است و رایحه ها را بیشتر احساس می کنیم.

رایحه تند ادکلن های زمستانی که حس گرما را  تقویت می کردند جای خود را به عطرهایی که رایحه خنک و ملایمی دارند می دهند. همراه غنچه های بهاری عطری انتخاب می کنیم که با رایحه ای دلنشین، تازگی و طراوت را مهمان مشام ما کند. در ادامه به معرفی چند عطر مردانه عالی مناسب برای فصل بهار و شناخت بیشتر رایحه های بهاری می پردازیم:

تجربه حس تازگی از رایحه عطرهای بهاری

بیاید کمی تمرکز کنیم، چه بویی شما را یاد بهار می اندازد؟ بوی هوای تازه و خنک که به یک پنجره باز می پیچد. بوی لباس های شسته شده که برای خشک شدن زیر نور آفتاب آویزان شده اند که بهترین لحظات بهار است. یا بوی چمن تازه بریده شده پس از اولین چیدن سال، که یاد آور تعطیلات تابستانی است.

رایحه های بهاری رایحه های سبز هستند. نت های کلاسیک بهار شامل ترنج، لیمو، ماندارین ( نوعی پرتقال استوایی)، بهار نارنج و نت های عاشقانه گل زنبق، یاسمن، رز، رزماری، اسطوخودوس، آویشن است. هر کدام از این رایحه ها یاد آور بوی خوش بهار هستند. با شناخت رایحه های به کار رفته در عطرها می فهمید که کدام نت عطری برای شما جذاب تر است. حتی می توانید با خیال راحت و به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن خرید مطمئنی انجام دهید. برای خرید اینترنتی ادکلن به چند نکته توجه داشته باشید.

بهترین عطر مردانه برای بهار  

خرید اینترنتی عطر و ادکلن، خریدی آسان و لذت بخش   

اگر ادکلن خاصی مد نظرتان است سری به فروشگاه های معتبر اینترنتی عطر و ادکلن بزنید. تمام جزئیات عطرهایی که جدیدا وارد بازار شده اند و عطرهای پرطرفدار قدیمی با توصیف رایحه های آن ها به صورت دقیق شرح داده است. به بخش نظرات کاربران و افرادی که قبل از شا خریداری کرده اندهم نگاهی بیندازید، بازخوردی که افراد از رایحه عطرها گرفته اند برای خرید مطمئن تر بسیار کمک کننده است. هر چند بخش بزرگی از تصمیم گیری برای خرید ادکلن مردانه و زنانه مربوط به سلیقه و روحیات شخصی فرد است.

ترکیبات به کار رفته در نت عطرها نقش بسیار مهمی در محبوبیت یک عطر یا ادکلن دارند. از ترکیب رایحه های مختلف در یک شیشه عطر اصطلاحا هرم نت ها بوجود می آید. از راس هرم تا پایین بسته به سرعت تبخیر مولکول های عطر، رایحه ها شروع به خود نمایی می کنند. هرم از سه نت عطر: اولیه، میانی (قلب عطر) و نت پایانی تشکیل شده است. به محض اسپری عطر بر روی نبض یا لباس نت ها به ترتیب تبخیر شده و وارد دستگاه بویایی می شوند. نت اولیه با سرعت بیشتری وارد هوا می شود و اولین رایحه ای است که استشمام می کنید.

بهترین عطر مردانه برای بهار  

شکوفه های تازه از راه رسیده و رایحه دلنشین گل ها

طبیعت همواره الهام بخش رایحه های زیادی بوده، از جمله در گل های شکوفه دار، میوه های تازه و آب های روان. با رسیدن فصل جدید و تنفس این عطرها احساس خوشبختی و شادی غیرمنتظره ای را تجربه خواهیم کرد. می خواهیم این رایحه همیشه همراه ما باشد تا هیجان و انرژی را علاوه بر خود برای اطرافیان نیز به ارمغان بیاوریم. ترکیبات ادکلن های بهاری حسی دوست داشتنی هستند که در دستان شما قرار دارند.

بهترین عطر مردانه برای بهار  

ادکلن ساکریفایس رایحه ای از گل یاس، مشک و عنبر مخصوص ضیافت های شبانه بانوان که درخششی بی نظیر را خلق می کند. ساکریفایس با پخش بوی عالی و ماندگاری طولانی به محض اسپری روی پوست و محل نبض شروع به خود نمایی می کند. رایحه ای از گل یاسمین و نت های آبی که هیجان و تازگی را در شما ایجاد می کند. نت میانی با رایحه شکوفه های پرتقال و و انیل آراسته شده است و در انتها با نت پایانی مشک و عنبر حس تمرکز و انرژی مثبت را به ما هدیه می دهد.

بهترین عطر مردانه برای بهار  

ادکلن بلک افغان یکی از عطرهای بسیار محبوب و خاص دنیا است که طرفداران بسیاری دارد.  نت های به کار رفته در تولید بلک افغان به شکلی است که هم برای آقایان و هم خانم ها جذاب بوده و استفاده می شود. مایعی تیره رنگ در شیشه ای مکعبی که کاملا با نام آن همخوانی دارد. وقتی که رایحه عطر از روی پوست و نبض وارد هوا می شود اولین بویی که استشمام می کنید بوی گیاه شاهدانه و نت های سبز خواهد بود. تجربه خلسه ای عمیق و عارفانه که از رایحه گیاه شاهدانه خلق می شود. نت میانی بلک افغان از صمغ، نت های چوبی، قهوه و تنباکو به اسقبال شما خواهد آمد. در پایان و با رسیدن به نت نهایی بوی بخور و چوب عود را
همراه با آرامش و امنیت تجربه خواهید کرد.

بهترین عطر مردانه برای بهار  

کرید اونتوس مردانه با رایحه ای خنک و تلخ یکی از پرفروش ترین محصولات برند کرید بوده که در سال 2011 عرضه شد. کرید اونتوس عطری است بسیار جذاب با قدرت پخش فوق العاده که سریعا مورد توجه خانم ها قرار می گیرد. کرید اونتوس مردانه با ترکیبی از نت های مرکباتی چون لیمو، پرتقال، طراحی شده است. اولین رایحه اونتوس مردانه از ترنج، آناناس، انگور فرنگی سیاه و سیب تهیه شده است. رایحه میانی با عطر گل رز، یاس، چوب درخت قان و نعناع هندی آمیخته شده است. رایحه نهایی شامل عطر وانیل و خزه درخت بلوط به پایان می رسد.

بهترین عطر مردانه برای بهار  

ادکلن کلاب د نایت عطری چوبی و تند مخصوص آقایان شیک پوش که از پخش بوی فوق العاده و ماندگاری طولانی این عطر شگفت زده خواهند شد. رایحه اولیه کلاب د نایت با بوی سیب آغاز می شود. در نت میانی  با رایحه گل یاس و رز ادامه پیدا می کند، و در انتها رایحه مشک، عنبر و نعناع هندی به مشمام می رسد. ادکلنی پرطرفدار که از سال 2014 وارد بازار عطر و ادکلن شد.

بهترین عطر مردانه برای بهار  

شاید این مطلب را نیز بپسندید:

عطر زنانه خوشبو مناسب بهار

Rate this post

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.