بهترین عطرهای زارا کدام اند؟

Admisite 1399/06/03
رایحه عطرهای زارا - کدام عطر زارا خوشبوتره؟ - پرفروش ترین عطر زنانه زارا - درین عطر

در دنیای امروزه، عطرها نه تنها یک جزء از روزمره ما شده‌اند بلکه باعث افزایش اعتماد به نفس و جذابیت هر فرد می‌شوند. برند‌های مختلف عطر ارائه داده‌اند، اما اگر به دنبال بهترین عطرهای زارا هستید، ما در این مقاله به بررسی عطرهای برتر این برند معروف می‌پردازیم.

درین عطر از سال 2021 توانسته واردات مستقیم محصولات زارا را از برند اسپانیایی دریافت کند و در حال حاضر تنها پخش کننده عطر های زارا در ایران است. لذا میتوانید تمام محصولات برند ZARA را از درین عطر با گارانتی مادام العمر اصالت و بهترین قیمت خرید کنید.


شرح مختصری از برند زارا، انقلابی در صنعت مد اسپانیا!

زارا یکی از پیشتازان صنعت عطر و ادکلن است. تاریخچه این برند به دهه‌ها پیش برمی‌گردد و به عنوان یک نماد از تعهد به کیفیت و استفاده از مواد اولیه برتر شناخته می‌شود. زارا همواره به کاهش اثرات منفی بر محیط زیست اکتفا نکرده و این موضوع نقطه قوت آن را تشکیل می‌دهد.

برند ادکلن زارا (Zara) یک برند اسپانیایی است که توسط Amancio Ortega و Rosala Mera در سال 1975 تاسیس شد و رفته به رفته شناخته تر شد و توانست به یکی از برند های معروف دنیا تبدیل شود. از سال 1998 این برند با همکاری شرکت عطر سازی اسپانیایی پوییگ وارد دنیای عطر و ادکلن نیز شد و توانست محبوبیت فراوانی پیدا کرد. عطر های زارا در بازه زمانی 1999 تا 2016 به بیش از 200 محصول می رسند که در ادامه قصد داریم بهترین آن ها را معرفی نماییم. شاید برند زارا را بتوان به عنوان تاثیرگذارترین و مشهورترین برند اسپانیایی دانست.


قیمت عطر زارا در ترکیه چقدر است؟

قیمت عطر زارا در ترکیه - زارا ترکیه - ادکلن زارا ترکیه - Zara Turkey - درین عطر

اگر شما به کشور ترکیه سفر کنید، می توانید عطرهای زارا را از نمایندگی رسمی برند زارا در این کشور خریداری نمایید. البته لازم به ذکر است که قیمت عطر زارا در ترکیه چندان تفاوتی با قیمت آن در ایران ندارد و شما صرفا از نمایندگی رسمی برند Zara خرید کرده اید و دیگر دغدغه‌ای برای اصل و یا تقلبی بودن عطر خود نخواهید داشت؛ البته درین عطر این مشکل را نیز با ارائه کارت گارانتی مادام العمر اصالت بر روی تمامی محصولات خود از جمله عطرهای زارا، برطرف نموده است.


معرفی بهترین عطر زارا!

عطر های زارا دارای رایحه‌های خاصی هستند و کمتر عطری پیدا می‌شود که رایحه‌اش شبیه به زارا باشد. همچنین اکثر ایرانیانی که به ترکیه سفر می‌کنند، یک عطر زارا از ترکیه به واسطه وجود داشتن تعداد زیادی شعبه این برند در کشور ترکیه خریداری می‌کنند تا سال‌ها آن عطر به عنوان عطر امضایشان باشد؛ ولی خبر خوب اینکه اینبار عطرهای زارا در ایران و با پخش و توزیع مستقیم درین عطر صورت میپذیرد. با ما همراه باشید تا برخی از عطر های زارا موجود در فروشگاه درین عطر را باهم بررسی کنیم.

در ادامه لیستی از پرفروش‌ترین و بهترین عطرهای زارا زنانه و مردانه و همچنین شرح مختصری از هر یک از عطرها آورده شده است تا شما با توجه به سلیقه و شخصیت‌تان بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید. با توجه به قیمت مناسب عطرهای زارا به نسبت عطرهای برند دیگر و همچنین شباهت عطرهای زارا به عطرهای معروف، اگر به دنبال یک عطر امضای جذاب و البته با قیمت مناسب هستید، برند زارا انتخاب مناسبی برای شما است.


1) عطر زارا واندر رز ۲۰۱۹ زنانه، پرفروش ترین عطر زارا زنانه!؟!

عطر زارا واندر رز زنانه که در سال 2019 وارد بازار شده است جز محصولات جدید برند زارا است که طرفداران زیادی پیدا کرده است. رایحه این عطر بوی میوه های معطر است یکی از خوش رایحه‌ترین عطرهای زارا لقب گرفته است. این موضوع باعث شده است که زارا واندر رز در لیست پرفروش ترین عطر زارا زنانه قرار بگیرد. طبع این ادکلن با توجه به خنک بودن مناسب استفاده در روزهای گرم تابستان و بهار است. نت های تشکیل دهنده عطر Zara Wonder Rose عبارتند از:

  • نت اولیه: گلابی
  • نت میانی: میوه‌های قرمز
  • نت پایانی: وانیل

ادکلن زارا واندر رز - کدام عطر زارا خوشبوتره - بهترین عطرهای زارا - درین عطر - Zara Wonder Rose


2) ادکلن زارا من بلو اسپریت مردانه (Zara Man Blue Spirit)

ادکلن زارا من بلو اسپریت با رایحه ای تند و خنک در سال ۲۰۱۷ وارد بازار شد و جز پر طرفدار ترین ادکلن های مردانه زارا به شمار می رود. با توجه به طبع خنک، این عطر نیز گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در فصول گرم همچون بهار و تابستان است. از لحاظ  ماندگاری و پخش بوی، این ادوتویلت مردانه نیز در حد بسیار خوبی است و برای روزهایی که می خواهید مدت زیادی در خارج از منزل باشید، گزینه خوبی به شمار می آید.

  • نت‌های اولیه: فلفل – نت‌های دریایی – پرتقال ماندارین
  • نت‌های میانی: جوز هندی – یلانگ‌یلانگ – اسطوخودوس
  • نت‌های پایانی: نت‌های چوبی – چرم

عطر ادکلن زارا من بلو اسپریت - Zara Man Blue Spirit


3) عطر ادکلن زارا ارکید ۲۰۱۶ (Zara Orchid 2016)

ادوپرفیوم زارا ارکید زنانه در سال 2016 به بازار آمد. رایحه ی گلی این عطر آن را نزد بانوان بسیار محبوب کرده است به طوری که از آن به عنوان یکی از بهترین عطرهای زارا نام برده می شود. این ادکلن به دلیل رایحه خنک و شیرینی که دارد مناسب فصول گرم مانند بهار و تابستان است. عطر زارا ارکید نیز جز پرفروش ترین عطر زنانه زارا می‌باشد. نت های تشکیل دهنده Zara Orchid 2016 عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: هلو – ترنج
  • نت‌های میانی: گل رز – انگور فرنگی قرمز
  • نت‌های پایانی: چوب سدر

عطر های زارا - زارا ارکید - Zara Orchid 2016


4) ادکلن زارا بلک آمبر، یکی از خوشبوترین عطرهای زارا!

ادکلن زارا بلک آمبر زنانه با رایحه ای تند و گرم در سال 2016 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. با توجه به طبع گرمی و تندی که دارد می تواند گزینه مناسبی برای فصول سرد سال همچون زمستان و پاییز باشد.

  • نت اولیه: نارنگی
  • نت میانی: میوه گل ساعتی – یاسمن تاهیتی
  • نت پایانی: وانیل – کهربا

ادکلن زارا بلک آمبر درین عطر-Zara Black Amber


5) ادکلن زارا برایت رز (Zara Bright Rose)

ادکلن زارا برایت رز ZARA Bright Rose عطری مدرن و فوق العاده برای زنان است که سرشار از رایحه گل رز است. ادکلن زارا برایت رز با غلظت ادوپرفیوم، دارای رایحه ای لطیف و آرامش بخش و جز خوشبوترین عطر زارا زنانه محصوب می شود. این عطر برای بانوان با روحیه لطیف و حساس گزینه بسیار خوبی است. نت‌های تشکیل دهنده عطر Zara Bright Rose عبارتند:

  • نت‌های اولیه: زیره – دارچین
  • نت‌های میانی: زنبق دره – گل رز
  • نت‌های پایانی: خس‌خس – نعناع هندی

ادکلن زارا برایت رز درین عطر-ZARA Bright Rose


5) ادکلن زارا اپل جویس  (Zara Apple Juice)

عطر و ادکلن زارا اپل جویس عطری، فوق العاده و دوست داشتنی و جذاب برای بانوانی است که به دنبال محبوبیت هستند. عطر اپل جویس در گروه بویایی گلی و میوه ای قرار دارد و با طبعی خنک و ملایم طراوت را به عطر افزوده است. رایحه غالب عطر همانطور که از نامش پیداست از سیب های سبز تازه بوده که بسیار چشمگیر هستند. این عطر در یک روز مرطوب بهاری مانند یک نسیم خنک کامل کننده است. عطر و بوی سیب بسیار لطیف و دلپذیر است و برای مراسم غیر رسمی گزینه مناسبی‌تری است.

  • نت‌های اولیه: سیب – پرتقال – گریپ فروت
  • نت‌های میانی: گل بنفشه – گل رز – گل صد تومانی – یاسمن
  • نت‌های پایانی: سدر – مشک – چوب صندل

ادکلن زارا اپل جویس درین عطر-Zara Applejuice


6) ادکلن زارا توب رز (Zara Tuberose)

عطر و ادکلن زارا توب رز (Zara tuberose EDT For Women) یکی دیگر از بهترین مدل های برند زارا است که سال 2017 وارد بازار شد و استقبال نسبتا چشم گیری هم از این مدل به عمل آمد. عطر زارا توب رز به دلیل اندازه مناسب رایحه عالی و قیمت مناسب جایگاه خاص و ویژه ای را به خود اختصاص داده و بانوان می توانند با استفاده از این نوع عطر زارا همیشه بدرخشند و زیبایی خود را چند برابر کنند. نت های تشکیل دهنده این عطر عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: ماندارین – لیمو شیرازی – برگ مو
  • نت‌های میانی: وانیل – دارابی (پومیلو)
  • نت‌های پایانی: مشک – چوب صندل

ادکلن زارا توب رز درین عطر-Zara Tuberose


7) ادکلن زارا اورینتال (Zara Oriental)

عطر ادکلن زارا اورینتال (Zara Oriental) عطری است از برند زارا که در سال 2016 طراحی و به بازار آمد. این عطر دارای رایحه گلی و طبعی گرم که باعث شده مخصوص فصول سرد سال باشد. این عطر مخصوص مخاطبینی است که به دنبال یک عطر با رایحه گلی و ماندگار با هزینه معقول هستند. ماندگاری این عطر ۳ الی۶ ساعت است و پراکندگی این عطر بسیار خوب و قابل قبول است. با توجه به طبع گرم این عطر، بهترین زمان استفاده از آن فصول پاییز و زمستان است.

  • نت‌های اولیه: ترنج – فریزیا – رز
  • نت‌های میانی: وانیل – یاسمن
  • نت‌های پایانی: مشک – کارامل – نعناع هندی
ادکلن زارا اورینتال درین عطر-Zara Oriental

8) ادکلن زارا رد وانیلا مردانه و زنانه (Zara Red Vanila)

ادکلن زارا رد وانیلا محصول سال ۲۰۱۵ میلادی بوده و از ویژگی های این عطر رایحه بسیار دلنشین و گرم آن می باشد و در دسته عطر های گلی میوه ای قرار می گیرد. این عطر با توجه به اینکه یک عطر بدون محدویت است، هم بانوان و هم آقایان می توانند از آن استفاده نمایند و به همین دلیل جز پرفروش ترین عطر زارا است. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان عناصر زیر اشاره نمود.

  • نت‌های اولیه: گلابی – زنبق
  • نت‌های میانی: انگور فرنگی سیاه – وانیل
  • نت‌های پایانی: دانه تونکا – پرالین – نعناع هندی

ادکلن زارا رد وانیلا درین عطر-Zara Red Vanilla


9) ادکلن زارا روبی سیروپ زنانه (Zara Ruby Syrup)

ادکلن زارا سیروپ، نخستین بار در سال ۲۰۱۹ روانه بازار شد به عنوان عطری زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است. این عطر در دسته عطر های گلی میوه ای شیرین قرار می گیرد. رایحه عطرهای زارا معمولا بسیار لطیف و دوست داشتنی طراحی شده اند و عطر روبی سیروپ نیز از این قاعده مستثنی نیست. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نت اولیه: دارابی
  • نت میانی: ارکیده
  • نت پایانی: عسل

ادکلن زارا روبی سیروپ درین عطر-Zara Ruby Syrup


10) ادکلن زارا کاتن کیس – کوتون کیس  (ZARA Cotton Kiss)

عطر و ادکلن زارا کوتون کیس (Zara Cotton Kiss EDT For Women) در سال 2020 طراحی و به بازار آمد. این عطر یکی از جدیدترین عطرهای زارا به شمار می آید. گروه بویایی گل – میوه ای این عطر مورد پسند و علاقه بسیاری از بانوان قرار گرفته است.
رایحه ی غالب در عطر زنانه Cotton Kiss شامل گل ها و نت های پودری است و دارای طبیعت شیرین می باشد که بهترین زمان استفاده از آن روزهای گرم سال کرده است.

  • نت اولیه: گلابی
  • نت میانی: مشک
  • نت پایانی: زنبق

ادکلن زارا کاتن کیس درین عطر-ZARA Cotton Kiss


سخن پایانی

در این مطلب سعی بر این بود که بهترین عطر های زارا به علاوه شرح مختصری از هر یک آورده شود، تا شما بتوانید با توجه به سلیقه و روحیات خود، بهترین انتخاب را داشته باشید. آیا شما تا به حال تجربه استفاده از عطر و ادکلن های زارا را داشته اید؟ به نظر شما کدام عطر زارا جایش در لیست بالا خالی است؟ لطفا نظراتتون را برامون کامنت کنید. همچنین تمامی عطرهای معرفی شده در مطلب فوق را می توانید به همراه کارت گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی درین عطر خریداری نمایید. شاید این مطلب نیز مورد توجه‌تان قرار گیرد: عطر و ادکلن ویکتور هوگو.

با توجه به تاریخچه مفصل، تعهد به کیفیت، و تنوع گسترده در محصولات، عطرهای زارا به عنوان یک گزینه برتر در دنیای عطر و ادکلن شناخته می‌شوند. از روایح گلهای خاص تا تلفیق چوب و مشک، زارا هر ذوقی را پوشش می‌دهد.

کدام عطر زارا خوشبوتره؟

عطرهای زارا با توجه به کیفیت مناسب و قیمت خوبی که به نسبت عطرهای برندهای دیگر دارند، در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته و خیلی از افراد حتی از ترکیه و دبی این عطرها را خریداری می کنند. در این مقاله بهترین و خوشبوترین عطرهای زارا به شما معرفی شده اند تا اگر قصد خرید از این برند بزرگ اسپانیایی را دارید، بتوانید انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید.

رایحه عطر زارا چگونه است؟

رایحه عطرهای زارا با توجه به عناصر به کار رفته در آن عطر متفاوت است. به عنوان مثال اکثر عطرهای زنانه زارا دارای رایحه شیرین و گلی هستند و در مقابل عطرهای مردانه زارا دارای رایحه تند و تلخ هستند.

بهترین عطر زارا کدام است؟

از جمله مشهورترین عطرهای زارا می‌توان به عطر زارا واندر رز، زارا من بلو اسپریت مردانه (Zara Man Blue Spirit)، ادکلن زارا ارکید ۲۰۱۶ (Zara Orchid 2016)، زارا اپل جویس (Zara Apple Juice)، زارا توب رز (Zara Tuberose) و … اشاره نمود. در این مطلب به صورت کامل این موضوع بررسی شده است.

4/5 - (9 امتیاز)

2 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.