معرفی بهترین ادکلن مردانه با بوی چوب سوخته!

پشتیبانی درین عطر 1400/08/21
عطر با بوی چوب سوخته - ادکلن مردانه با بوی چوب سوخته - عطر با بوی چوب سوخته برای آقایان - درین عطر

عطر مردانه با بوی چوب یکی از محبوب ترین رایحه های موجود در بازار عطر و ادکلن است. تصور کنید زمانی که در حال قدم زدن و تفریح در جنگل هستید. نم نم بارانی شروع به باریدن می کند و از دور بوی چوب سوخته باران خورده احساس می شود؛ رایحه ای دودی و تلخ این بو فوق العاده است، اینطور نیست؟!! حال می توانید آن را همیشه همراه خود داشته باشید تا با هر بار اسپری کردن بر روی لباس یا نبضتان حال و هوای جنگل برایتان تداعی شود! امروز در این مقاله از سری مقالات وب سایت درین عطر قصد داریم بهترین عطرهای مردانه با رایحه چوب سوخته را به شما معرفی نماییم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

چرا استشمام رایحه چوبی دوست داشتنی است؟

معمولا اولین کلمه ای که پس از شنیدن چوب به ذهن اکثر افراد می رسد، درخت است! درخت نیز سمبل قدرت، اقتدار، استواری و تکیه گاه بودن است. این موارد دقیقا صفاتی هستند که خانوم‌ها از آقایان می خواهند و جذب این افراد می شود! امروزه عطرهای چوبی با رایحه‌های متنوعی تولید می شوند. اما همواره یکی از بزرگترین نگرانی های خریداران عطر و ادکلن، کیفیت و اصالت محصول بوده است. از طرفی تشخیص عطرهای تقلبی کار ساده ای نیست و نیاز به افراد متخصص دارد. در فروشگاه درین عطر بهترین برندهای عطر تلخ مردانه معروف را برای کاربران فراهم کرده ایم. علاوه بر این تمام محصولات با گارانتی مادام العمر تا آخرین قطره در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد. اگر تا پایان این نوشتار همراه ما باشید قصد داریم چند مورد از بهترین انواع عطرهای مردانه را مورد بررسی قرار دهیم.

عطر چوب سوخته، مناسب برای فصول سرد!

با رسیدن فصل سرما و سفید پوش شدن زمین آقایان لباس های گرم، شال گردن و دستکش های چرم خود را بیرون می آوردند. اما تهیه یک عطر مردانه برای زمستان می تواند بهترین تکمیل کننده استایلشان برای قدم زدن در هوای برفی باشد. عطرهایی با طبع خنک و ملایم در هوای سرد کارایی لازم را ندارند زیرا ضخامت لباس های بافت و دمای هوا اجازه پخش بو و ماندگاری مناسب را به عطرهای تابستانی نمی دهد. پس باید به سراغ یک عطر گرم بروید.

رایحه هایی با نت گرم و تند مانند چرم، قهوه، کهربا، چوب سوخته، تنباکو، کاج، عود، بلوط، شکلاتی و دودی می توانند بهترین انتخاب برای روزهای سرد پاییز و زمستان باشند. از طرفی کاهش دما رطوبت سطح پوست را پایین می آورد و باعث خشکی آن می‌شود. در نتیجه ذرات ریز عطر و ادکلن به اندازه پوست مرطوب به پوست خشک نمی چسبند و رایحه عطر در هوای سرد به راحتی از بین می رود. به همین دلیل نت‌های سنگین تر با طبع گرم و شرقی بهترین گزینه برای زمستان هستند.

عطر با بوی چوب سوخته - ادکلن مردانه با رایحه چوبی - درین عطر

کدام عطرها مناسب فصل پاییز هستند؟

برای خرید عطر مردانه پاییزی با رایحه گرم و تند، فصول سرد همچون پاییز زمان مناسبی است. در ماه پاییز هیچ چیز نمی تواند جای یک عطر گرم را بگیرید، عطری با رایحه شیرین نزدیک به رایحه دسر، وانیل، شکلات و کارامل. عطرهای سنگین اگر چه در تابستان بسیار قوی و بیش از حد گرم هستند اما در هوای سرد بهترین کار کرد خود را انجام می دهند. رایحه های شرقی یا همان عطرهای گرم و شیرین مانند دارچین، زنجبیل، زیره و جوز هندی برای فصل پاییز ساخته شده اند. حس گرمای لذت بخشی که در نت عطرهای پاییزی طراحی شده است در هوای سرد اعتماد به نفس و جذابیت را تقویت می کند.

عطر با بوی چوب سوخته

از این ادکلن برای هر چهار فصل استفاده کنید!

ادکلن ایفوریا مردانه عطری آمریکایی از برند محبوب کلوین کلین است که در سال 2006 وارد بازار عطر و ادکلن شد. طراحی شیشه ایفوریا با مایع طلایی رنگ درون آن ابتدا نظر شما جلب می کند سپس از بوی شرقی و تند آن لذت خواهید برد. نت عطر مردانه سی کی ایفوریا از ترکیب ادویه ها و چوب های معطر تشکیل شده است. در نت اولیه Ck Euphoria بوی زنجبیل و فلفل طراحی شده است که شما را سرحال و پر انرژی می کند. با گذشت زمان بوی گیاه ریحان، گل مریم و چوب درخت سرو جایگزین نت های ابتدایی می شود. در پایان با رایحه عنبر، چوب قرمز برزیلی، جیر و پاتچولی گرمای لذت بخش ادکلن ایفوریا مردانه را تجربه خواهید کرد. سی کی ایفوریا مردانه بر مبنای حس آزادگی و استقلال طراحی شده است. افرادی که خود را از قید و بند هر سلطه ای رها می دانند. رایحه ایفوریا مردانه این برای چهار فصل سال مناسب است، همچنین پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی نیز دارد. آقایان 20 تا 35 سال طرفداران سی کی ایفوریا هستند زیرا کنتراست مناسبی را در بین نت های خود ایجاد کرده است.

عطر با بوی چوب سوخته


بهترین عطر مردانه با رایحه چوب سوخته، عطر كلايو كريستيان سی!

ادکلن بوی چوب سوخته - ادکلن مردانه با بوی چوب سوخته - درین عطر

عطر Clive Christian C، یکی از بهترین عطرهای مردانه با رایحه چوب سوخته است که طرفداران خاص خودش را دارد. این عطر کمیاب است و شاید یافتن آن به خصوص در بازار ایران کمی سخت باشد، اما اگر با صرف هزینه و وقت بیشتری نیز بتوانید آن را پیدا کنید، ارزشش را خواهد داشت. نت‌های بویایی تشکیل دهنده این عطر عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: عود چوب آگار – پرتقال ماندارین
  • نت‌های میانی: تنباکو – زعفران
  • نت‌های پایانی: نت‌های شرقی – چرم – نت‌های چوبی

عطری مردانه که از رایحه آن لذت خواهید برد

ادکلن لانوین اکلت مردانه پس از تجارب بسیار موفق اکلت زنانه به بازار عرضه شد و تا به امروز توانسته است محبوبیت و فروش فوق العاده ای را از آن خود کند. عطری خنک با رایحه مرکباتی و محصول کشور فرانسه که در سال 2015 به دنیای عطر و ادکلن وارد شد. عطاران لانوین اکلت مردانه به شکلی هنرمندانه رایحه های هم پایه را در کنار هم قرار داده اند که به زیبایی حس طراوت و تازگی را خلق می کند. رایحه اولیه Lanvin Eclat با بوی ترنج، لیمو ترش و نارنگی طراحی شده است که سبب شادی و انرژی مضاعف در فرد می شود. در قلب اکلت مردانه رایحه های نشاط آور برگ بنفشه، گل یاس و رزماری وجود دارد که جایگزین نت اولیه می شود. پس از گذشت مدت زمان بیشتری رایحه چوب صندل، گیاه سدر و مشک به مشمام می رسد که ماندگاری بسیار خوبی هم دارد. بهترین زمان استفاده از لانوین اکلت مردانه با توجه به طبع خنک آن روزهای گرم سال و در فصل تابستان و بهار است. امیدواریم تا بدین جا اطلاعات خوبی در زمینه عطرها کسب کرده باشید. همچنین می توانید با مراجعه به وبسایت https://dorinatr.com یا تماس با شماره 22868978-021 در زمینه انتخاب رایحه مورد نظر خود به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. حتما می توانید گزینه های خوبی را در لیست خرید ادکلن مردانه با بوی چوب سوخته داشته باشید.

عطر با بوی چوب سوخته


کلام پایانی

امیدواریم این مطلب در رابطه با ادکلن مردانه با بوی چوب سوخته مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد. شما چه عطری را با بوی چوب سوخته می پسندید؟! حتما نظرات خود را با ما در قسمت دیدگاه ها منتشر کنید تا با سایر کاربران به بحث و تبادل نظر بپردازیم.

چرا استشمام رایحه چوبی لذت بخش است؟

معمولا اولین کلمه ای که پس از شنیدن چوب به ذهن اکثر افراد می رسد، درخت است! درخت نیز سمبل قدرت، اقتدار، استواری و تکیه گاه بودن است. این موارد دقیقا صفاتی هستند که خانوم‌ها از آقایان می خواهند و جذب این افراد می شود! امروزه عطرهای چوبی با رایحه‌های متنوعی تولید می شوند.

بهترین ادکلن مردانه با بوی چوب سوخته کدام است؟

عطرهای زیادی با رایحه چوب سوخته در بازار هستند اما از مشهورترین آن‌ها می توان به عطر كلايو كريستيان سی، ادکلن لالیک مشکی، ادکلن لالیک انکر نویر ای ال اکستریم، عطر ایفوریا مردانه، تام فورد عود وود و … اشاره نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می شود که این مطلب از وب سایت درین عطر را مطالعه نمایید.

4.3/5 - (7 امتیاز)

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.