عطر روغنی چیست؟ نحوه استفاده از عطر روغنی

پشتیبانی درین عطر 1400/08/28
عطر روغنی چیست

در کنار انواع مختلف ادکلن، اسپری، ادوتویلت، ادوپرفیوم و عطر مردانه و زنانه محصولات دیگری به نام عطرهای روغنی تولید می‌شوند. عطرهای روغنی شامل عصاره خالص عطر به همراه روغنی مخصوص هستند که در ترکیبات آن‌ها الکل به کار نرفته است. از این عطرهای چرب به راحتی می‌توان برای هر نقطه از بدن استفاده کرد زیرا کمتر باعث حساسیت و التهاب در پوست می‌شوند. همچنین عطرهای روغنی با توجه به درصد چربی که در ترکیبات خود دارند غلیظ‌تر و ماندگارتر از عطرهای الکل دار هستند. در این نوشتار قصد داریم از فروشگاه اینترنتی درین عطر در رابطه با نحوه استفاده و مزایای عطرهای روغنی اطلاعاتی تخصصی بیشتری در اختیار شما قرار دهیم. همچنین اگر علاقه‌مند به استفاده از عطرهای روغنی هستید تا انتها همراه ما باشید.

عطر روغنی را پس از گرفتن دوش استفاده کنید و نتیجه را ببینید!

داشتن پوستی شاداب و تمیز به عطر شما کمک می‌کند تا به خوبی به پوست بچسبد و رایحه ماندگارتری داشته باشد. بعد از دوش گرفتن کمی با حوله خشک کنید و سپس از عطر روغنی استفاده کنید. اگر پوست شما به دلیل وجود عرق چسبناک یا چرب باشد، ترکیب عطر با بوی بدن رایحه خوشایندی را تولید نخواهد کرد. همچنین پوست چرب مانع چسبیدن مولکول های عطر روغنی به بدن می شود. اگر در هنگام استفاده پوستی پاکیزه داشته باشید نهایت ماندگاری و پخش بو را با عطرهای روغنی تجربه خواهید کرد.

عطر روغنی چیست

از یک مرطوب کننده بدون بو استفاده کنید

قبل استفاده از روغن عطر یک مرطوب کننده بدون اسانس بر روی پوست خود بزنید. مرطوب کننده را بر روی مچ دست، آرنج یا قسمتی دیگری که قرار است عطر روغنی بمالید استفاده کنید. اجازه دهید پوست کمی خشک شود، مهم است که مرطوب کننده فاقد رایحه باشد تا با عطر روغنی تداخل پیدا نکند.

عطر روغنی چیست

استفاده از عطرهای روغنی رولی راحت‌تر است 

اگر از عطر روغنی رول دار استفاده می کنید آن را مستقیما روی پوست خود بغلتانید. استفاده از عطرهای روغنی رول دار بسیار آسان است. همچنین اگر عطر روغنی را در بطری کوچک شیشه ای خریداری کرده اید با استفاده از انگشت پوست بدن خود را معطر کنید. توجه داشته باشید که استفاده چند قطره کوچک کافی است.

عطر روغنی چیست

عطر را به کدام نقطه بدن بزنیم؟

بهتر است از عطرهای روغنی بر روی نبض استفاده کنید، نقاطی از بدن که می توانید ضربان قلب خود را احساس کنید. فرقی ندارد از یک ادکلن زنانه اصل یا عطری روغنی بر روی نبض استفاده کنید در تمام طول روز از رایحه عطر خود لذت می برید. گرمای قسمت نبض دار بدن سبب می شود رایحه عطر ماندگاری و پخش بوی فوق العاده ای داشته باشد. برای استفاده سریع و آسان، عطر روغنی را روی مچ دست خود بمالید. محبوب ترین نقطه نبض دار برای استفاده از عطر، مچ دست است زیرا دستان شما بیشتر در اطراف حرکت دارند و به پخش بوی بیشتر رایحه کمک می کنند.

عطر روغنی چیست

مزایای خرید عطر روغنی چیست؟

تمایل به استفاده از عطرهای الکل دار و عطرهای روغنی با توجه به سلیقه افراد متفاوت است. اما آگاهی از تنوع محصولات این صنعت در کمک به انتخاب بهتر و مناسب، تاثیر گذار است. در نهایت افراد با توجه به نیاز خود تشخیص می دهند که بهتر است از ادکلن، ادوپرفیوم، ادوتویلت، عطر روغنی یا تستر عطر استفاده کنند. در ادامه چند مورد از مزایای عطرهای روغنی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

طولانی‌ترین ماندگاری رایحه را با عطرهای روغنی تجربه کنید

ترکیبات عطرهای روغنی از عطرهای غیر روغنی غلیظ‌تر و پیچیده‌تر است و بیشترین درصد عصاره عطر را در خود دارند. پس طبیعی است که ماندگاری بیشتری نیز داشته باشند. از طرف دیگر روغنی بودن عطر دوام رایحه را چندین برابر می‌کند. عطرهای روغنی بین 6 تا 15 ساعت می‌توانند رایحه خود را حفظ کنند و پخش بو داشته باشند در حالیکه عطرهای غیر روغنی دوام خیلی کمتری دارند.

افرادی که پوست حساس دارند عطر روغنی بزنند

عطرهای روغنی کمتر باعث التهاب پوست می‌شوند. هر چقدر درصد الکل به کار رفته در عطرهای غیر روغنی بیشتر باشد احتمال ایجاد خشکی پوست بیشتر است. که خشکی پوست باعث بروز سوزش و خارش می‌شود. در نتیجه حذف الکل از عطرهای روغنی بزرگترین مزیت برای پوست‌های حساس است.

عطر روغنی چیست

عطرهای روغنی مقرون به‌صرفه‌تر هستند

عطرهای روغنی به دلیل اینکه بر روی پوست مالیده می‌شوند درصدی کمتری از ترکیبات به شکل تبخیر یا پراکنده شدن به اطراف هدر می‌رود. زمانی که شما عطری را اسپری می‌کنید بخشی از ذرات ریز عطر با این کار از بین می‌رود. از طرفی با مراجعه به فروشگاه‌های عطر فروشی متوجه خواهید شد که عطرهای روغنی قیمت مناسب‌تری نسبت به عطرهای غیر روغنی دارند. ماندگاری و پخش بوی طولانی مدت عطرهای حاوی روغن هم عامل دیگری است که به صرفه‌جویی در مصرف عطر کمک می‌کند. همچنین می‌توان از آن‌ها به صورت روزمره استفاده کرد. اما عطرهای غیر روغنی برای محافل و مجالس رسمی مناسب‌تر هستند زیرا بیشتر در هوا منتشر شده و خودنمایی می‌کنند. پس استفاده از هر دو محصول به نوعی در کاهش هزینه‌ها هم تاثیر گذار است.

عطرهای روغنی و غیر روغنی رایحه یکسانی دارند

علارغم تفاوتی که در ساختار و ترکیبات این دو عطر وجود دارد اما رایحه و خط بویایی آن‌ها یکسان است. زیرا عصاره استفاده شده در هر دو محصول ثابت بوده و تنها تفاوت حضور الکل و میزان روغن به کار رفته است. کمپانی ‌های عطرسازی برای اسپری شدن بهتر عطر و پخش بوی سریع‌تر در محلول عطرها از الکل استفاده می‌کنند. برای مثال عطر روغنی که با رایحه اسطوخودوس طراحی شده است با عطر غیر روغنی از همین رایحه هیچگونه تفاوتی ندارد. زیرا پایه اصلی و نت به کار رفته در هر دو عطر یک ماده بوده است. همراهان همیشگی می توانید با مراجعه به وبسایت https://dorinatr.com یا تماس با شماره 22868978-021 در زمینه رایحه عطرها و خرید ادکلن از کارشناسان فروشگاه درین عطر اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

عطر روغنی چیست

دیگر مطالب مشابه

عطر شرکتی چیست؟ عطر شرکتی چه فرقی با عطر اصلی دارد؟

 

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.