معرفی بهترین عطر های مردانه برای فصل بهار

پشتیبانی درین عطر 1401/02/04
بهترین عطر های مردانه برای فصل بهار

فصل بهار یکی از بهترین و زیباترین فصل‌هاست که با رویش گل‌ها و سبز شدن درختان همراه است و این موضوع جذابیت این فصل را دو چندان نموده است. امروز قصد داریم بهترین عطر های مردانه برای فصل بهار را به شما معرفی نموده و شرح مختصری از هر یک از آنها با شما داشته باشیم، پس تا انتها با ما همراه باشید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی بهترین عطر زنانه مناسب فصل بهار را نیز مطالعه نمایید.


سال جدید، فصل جدید، تغییر جدید!

همانطور که اکثر افراد برای شروع سال کارهایی همچون خانه‌تکانی، خرید لباس نو و … می کنند و تغییرات مثبتی در زندگی خود ایجاد می کنند، پیشنهاد می کنیم شما نیز یک قدم مثبت در جهت رشد خود بردارید! شما می توانید در شروع سال جدید با انرژی و تلاش بیشتر نسبت به سال گذشته و تغییر نکات منفی و اضافه کردن نکات مثبت به خودتان، در راه رسیدن به اهداف و آرزوهای‌تان قدمی بزرگ بردارید. یکی از این نکات مثبت می توانید رسیدگی بیشتر نسبت به پوشش و آراستگی‌تان باشد.

جالب است بدانید پیش از اینکه افراد با شما مواجه شوند و ظاهر شما را ببینند، اولین چیزی که از شما به آنها می رسد، رایحه عطر و ادکلن شماست. پس استفاده از عطر و ادکلن‌های خوب و با کیفیت می تواند تاثیر به سزایی در رشد جایگاه اجتماعی شما داشته باشد.


معرفی بهترین عطر های مردانه برای فصل بهار!

یکی از نکات مهمی که در انتخاب عطر و ادکلن باید به آن توجه داشت، طبع آن است. عطرها در حالت کلی دارای سه طبع گرم، خنک و ملایم هستند. همانطور احتمال می دانید، عطرهایی با طبع گرم مناسب روزهای سرد سال و عطرهایی با طبع خنک مناسب روزهای گرم سال هستند. اما در فصول معتدل همچون بهار، با توجه به نظر اکثر کارشناسان حوزه عطر و ادکلن، بهترین انتخاب عطرهایی با طبع ملایم و معتدل هستند. در ادامه بهترین عطر های مردانه برای فصل بهار را با هم بررسی خواهیم نمود.

1) ادوتویلت بلو شنل مردانه – Bleu de Chanel Chanel

عطر ادکلن بلو شنل - بلو چنل - BLEU DE CHANEL

ادکلن بلو شنل از آن دسته عطرهایی است که رایحه بی نظیری دارد و کمتر کسی را می شود پیدا کرد که این عطر را دوست نداشته باشد. عطر Bleu de Chanel با شعار جذاب «غیر قابل پیش بینی باشید» در سال 2010 توسط کمپانی مشهور Chanel در فرانسه طراحی و به بازار عرضه شد. این عطر که همواره جز بهترین عطرهای مردانه جهان قرار می گیرد، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فصول گرم و معتدل به خصوص بهار است و شما در هر جایی، از جلسات رسمی و مهم کاری تا دورهمی های دوستانه می توانید از آن استفاده نمایید.

  • نت های اولیه: لیمو، ترنج، گریپ فروت، گشنیز، فلفل صورتی، نعناع و ترکیبات آلدهیدی
  • نت‌های میانی: جوز هندی، زنجبیل و ملون
  • نت‌های پایانی: چوب صندل سفید, کهربا و گل لادن و نعناع هندی

2) ادکلن لجند مونت بلنک – Legend Montblanc

تستر عطر ادکلن مونت بلنک لجند - Mont Blanc Legend Tester

عطر مونت بلنک لجند در سال 2011 توسط کمپانی سرشناس Mont Blanc روانه بازار شد. لجند در عبارت به معنی افسانه، اسطوره و قهرمان است و به خوبی می تواند شخصیت آقایان قوی و با اراده را نشان دهد. این عطر با توجه به قیمت مناسب و کیفیت خوبی که دارد، توانسته آقایان زیادی را در سراسر دنیا شیفته خود کند. اگر قصد استفاده از عطرهای ملایم و معتدل برای فصل بهار را دارید، ادکلن لجند مونت بلنک انتخاب فوق‌العاده‌ای برای شما خواهد بود.

  • نت‌های اولیه: آناناس، نارنج و اسطوخودوس
  • نت‌های میانی: سیب، گل رز، خزه، شعمدانی و میوه‌های خشک
  •  نت‌های پایانی: چوب صندل و دانه تونکا

3) ادکلن لالیک انکر نویر یکی از بهترین عطر های مردانه برای فصل بهار!

عطر لالیک مشکی | خرید و قیمت ادکلن لالیک مشکی اصل فرانسه | انکر نویر Encre noire

لالیک انکر نویر یا همان ادکلن لالیک مشکی جز بهترین عطرهای مردانه جهان است و با کیفیت بالایی که داشته طرفداران پروپاقرص خود را در سراسر جهان پیدا کرده است. اگر به دنبال عطری با قیمت مناسب برای کادو دادن و یا استفاده شخصی هستید، lalique encre noire یکی از بهترین گزینه‌ها به خصوص برای فصل بهار خواهد بود. همچنین برای دوستداران روایح چوبی و تلخ این عطر مردانه انتخاب بسیار شایسته‌ای خواهد بود.

  • نت‌های اولیه: چوب سرو
  • نت‌های میانی: خس‌خس
  • نت‌های پایانی: چوب ترمه و مشک

4) عطر مونت بلنک اکسپلورر – Mont Blanc Explorer

عطر ادکلن مونت بلک اکسپلورر - Mont Blanc Explorer

عطر مونت بلنک اکسپلورر جز عطرهای نسبتا جدید کمپانی فرانسوی مونت بلنک به شمار می آید که در سال 2019 به بازار آمد. این عطر، عطری بسیار جذاب و پرطرفدار است و همانطور که از اسمش پیداست حس اکتشاف و ماجراجویی را در شما به وجود می آورد! ادکلن Mont Blanc Explorer جز عطرهای همه پسند مردانه است و استفاده آن در فصول خنک به خصوص بهار به شدت توصیه می شود.

  • نت‌های اولیه: ترنج، مریم گلی و فلفل برزیلی
  • نت‌های میانی: چرم و خس‌خس
  • نت‌های پایانی: نعناع هندی، چوب آکیگالا، عنبر و کاکائو

5) ادکلن دیور ساواج مردانه – Dior Sauvage

عطر ادکلن ادوتویلت ساواج دیور مردانه - Sauvage Dior EDT

عطر دیور سوج یا ساواج یکی از بهترین عطرهای مردانه دنیا است که در سال 2015 برای اولین بار با غلظت ادوتویلت به بازار آمد. جالب است بدانید که کمپین تبلیغاتی این عطر با حضور بازیگر هالیوودی محبوب و پرطرفدار، جانی دپ (Johnny Depp) برگزار شد که به افزایش محبوبیت و فروش این عطر منجر شد. اگر به دنبال خرید عطر مردانه اورجینال و با کیفیت بالا برای فصل بهار هستید، بدون شک عطر Sauvage Dior جز بهترین عطر های مردانه برای فصل بهار است.

  • نت‌های اولیه : فلفل و ترنج
  • نت‌های میانی :شعمدانی، فلفل صورتی، لامی، اسطوخودوس، خس خس، فلفل سیچوان و نعناع هندی
  • نت‌های پایانی : سدر، آمبرکسان و لابدانیوم

6) عطر پرادا لهوم مردانه – Prada L’Homme

بهترین عطر های مردانه برای فصل بهار - ادکلن پرادا لهوم - Prada Lhomme

کمپانی پرادا در سال 2016 با معرفی عطر پرادا لهوم مردانه تحول عظیمی در عطرهای مردانه این برند ایجاد نمود. این عطر مردانه که دارای طبع معتدل و ملایم است مناسب استفاده در فصل بهار است و به صورت صورت دلپذیر، محتاطانه و چالش برانگیز توصیف شده است. نت‌های به کار رفته در ساخت Prada L’Homme عبارتند از:

  • نت‌های اولیه : هل، بهار نارنج، فلفل سیاه، دانه هویج
  • نت‌های میانی : گل زنبق، بنفشه، گیاه میت و گل شمعدانی
  • نت‌های پایانی : سدر، عنبر، نعناع هندی و چوب صندل

7) ادکلن افسانه‌ای کرید اونتوس مردانه، بهترین عطر های مردانه برای فصل بهار

ادکلن اونتوس درین عطر-Creed Aventus

کمپانی مشهور و سلطنتی کرید به مناسبت 250 امین سالگرد تاسیس خود تصمیم به طراحی و رونمایی از ادکلن اونتوس گرفت. Creed Aventus در سال 2010 به بازار آمد و دنیای عطر و ادکلن‌های مردانه را تحت تاثیر قرار داد. این عطر که در بسیاری از نظرسنجی‌ها به عنوان بهترین عطر مردانه دنیا انتخاب شده، طرفداران بی شماری در سراسر جهان و به خصوص کشور ایران دارد. اگر فارغ از هزینه و قیمت عطر، فقط به دنبال انتخاب و خرید بهترین عطر دنیا هستید، خرید عطر کرید اونتوس مردانه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. رایحه و طبع این عطر به گونه‌ای است که به جز فصل زمستان در مابقی فصول قابل استفاده است و به خصوص در فصل بهار شما را با بیشترین بازدهی یاری خواهد کرد.

  • نت‌های اولیه: ترنج، انگور سیاه، سیب و آناناس
  • نت‌های میانی: گل رز، گل یاس، توس و نعناع هندی
  • نت‌های پایانی: عنبر، وانیل، مشک و گلسنگ

8) ادکلن تام فورد گری وتیور – Tom Ford Grey Vetiver

ادکلن گری وتیور درین عطر-Grey Vetiver

 

عطر تام فورد گری وتیور در سال 2009 توسط برند خوشنام و مشهور تام فورد طراحی و به بازار عطرهای مردانه راهی شد. نامگذاری گری وتیور نشات گرفته از بوی بسیار تازه و سبز آن است که به دلیل غالب بودن بوی وتیور یا خس‌خس در نت پایه ی این عطر است. ادکلن Grey Vetiver دارای طبعی معتدل و ملایم است و استفاده آن برای آقایان در فصول گرم سال همچون تابستان و به خصوص پاییز بسیار مناسب است.

  • نت‌های اولیه: گریپ فروت، مریم گلی و شکوفه پرتقال
  • نت‌های میانی: جوز هندی، ریشه زنبق زرد و فلفل فرنگی شیرین
  • نت‌های پایانی: عنبر، وتیور (خس‌خس)، خزه بلوط و نت‌های چوبی

9) ادکلن دیویدوف چمپیون – Davidoff Champion

عطر چمپیون در سال 2010 توسط کمپانی سوئیسی دیویدوف به بازار آمد و با توجه به رایحه و ظاهر جذابی که داشت، به سرعت مورد استقبال آقایان قرار گرفت. ظاهر این عطر مردانه به شکل یک دنبل است و برای آقایان ورزشکار انتخاب به شدت جذابی می تواند باشد. ادکلن Davidoff Champion در فصول گرمتر سال همچون بهار و تابستان قابل استفاده است. نت‌های بویایی تشکیل دهنده این ادکلن عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: نارنج و لیمو
  • نت‌های میانی: مریم گلی و گیاه باریجه
  • نت‌های پایانی: خزه بلوط و چوب سدر

10) ادکلن بنتلی آزور – Bentley Azzure for Men

عطر بنتلی آزور جز بهترین عطرهای مردانه برند بنتلی است که تخصص اصلی اش در زمینه ساخت اتومبیل است. ادکلن Bentley Azzure در سال 2014 توسط این کمپانی بریتانیایی به بازار آمد و با استقبال نسبتا خوبی به خصوص از سمت طرفداران برند بنتلی مواجه شد. نام این عطر از یکی از خودرو‌های برند بنتلی گرفته شده است و نت‌های تشکیل دهنده آن عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: آناناس، ترنج، نارنگی و برگ بنفشه
  • نت‌های میانی: اسطوخودوس، چای، فلفل پاپریکا و مریم گلی
  • نت‌های پایانی: چوب ترمه و دانه تونکا

سخن پایانی

امیدواریم تا اینجا از مطلب فوق استفاده کرده باشید و تونسته باشید عطر بهاری مورد نظر خودتون رو پیدا کنید. شما می توانید تمامی عطرهای معرفی شده در مقاله فوق را با گارانتی مادام العمر اصالت از درین عطر خریداری نمایید. به نظر شما بهترین عطر های مردانه برای فصل بهار کدام اند؟! خوشحال میشیم نظراتتون رو با ما به اشتراک بزارید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.