نحوه تشخیص ادکلن ساواج اصل

Admisite 1399/05/21
نحوه تشخیص ادکلن ساواج اصل - مشخصات ادکلن دیور ساواج اصل - از کجا بفهمیم ادکلن ساواج اصل است - تشخیص عطر ساواج دیور اصل - درین عطر

با سلام خدمت همراهان عزیز سایت درین عطر و آرزوی سلامتی برای شما عزیزان. در این مطلب قصد داریم راهکارهای تشخیص ادکلن ساواج اصل از نمونه‌ی تقلبی آن و نحوه تشخیص ادکلن ساواج اصل را به شما آموزش دهیم پس با ما همراه باشید.


عطر سوج دیور، یکی از پرطرفدارترین عطرهای مردانه است که به دلیل رایحه خنک و تندی و تلخی که دارد، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. با توجه به تفاوت سلیقه افراد در انتخاب غلظت عطرها، ادکلن ساواج دیور در سه غلظت متفاوت تولید شده است. غلظت ادوتویلت با پخش بوی بالا و ماندگاری متوسط، غلظت ادوپرفیوم با ماندگاری و پخش بوی نسبتا بالا و در نهایت غلظت پرفیوم با ماندگاری بالا و پخش بوی متوسط.

برند دیور معتقد است که هر فرد برای تکمیل ظاهر آراسته خود در طول روز باید عطر مخصوص خود را داشته باشد. اولین نسخه ادکلن سوج دیور در غلظت ادوتویلت در سال 2015 وارد بازار شد. آخرین نسخه این خانواده نیز با نام ادکلن ساواج الکسیر در سال 2021 وارد بازار عطر و ادکلن‌های مردانه شد. شما می توانید با توجه به سلیقه و شخیصت خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.


تشخیص ساواج دیور اصل از تقلبی ساده نیست!

عطرهای برند دیور بسیار مشهور هستند و خریداران زیادی در سرتاسر دنیا دارند. به دلیل محبوبیت زیاد این برند، بسیاری از سودجویان اقدام به ساخت نسخه‌های تقلبی محصولات دیور کردند.

ساواج دیور یکی از عطرهای برند دیور است که متاسفانه نسخه‌های تقلبی زیادی از آن با کیفیت‌های مختلف در بازار عطر و ادکلن وجود دارد. از این رو تشخیص سوج دیور اصل از تقلبی بسیار سخت شده است. هر روزه شاهد آن هستیم که فیک فروشان، ساواج دیور فیک را با شباهت بیشتر به عطر اصلی وارد بازار می‌کنند.

لذا ما برای حل این مشکل 2 راهکار را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اول اینکه حتما از فروشگاه‌های معتبر دارای نماد اعتبار عطر و ادکلن‌های خود را تهیه کنید. به عنوان مثال فروشگاه درین عطر، مرجع تخصصی فروش عطر و ادکلن اورجینال در کشور است که تمامی عطرهای خود را به همراه کارت مادام العمر اصالت به فروش می رساند.

مورد دوم اینکه حتما پیش از خرید قیمت سایت‌های معتبر و سایت‌هایی که در نتایج سرچ گوگل بالاتر هستند، را بررسی کنید. تا رنج دقیق و واقعی قیمت عطر مورد نظر دستتان بیاید. از این بابت اطمینان داشته باشید که امکان ندارد جنس اورجینال از قیمت پایین‌تری نسبت به سایت‌های معتبر برخوردار باشد.


مشخصات ادکلن دیور ساواج اصل چیست؟

در ادامه مهم‌ترین راهکارهایی که به وسیله آن می توانید عطر ساواج دیور اصل از تقلبی را تشخیص دهید، آورده شده اند.

1. توجه به بسته‌بندی و رنگ نوشته‌های روی جعبه عطر

طرز تهیه ساخت جعبه سوج دیور اصل از لحاظ کیفیتی کاملا با نسخه تقلبی آن مغایرت دارد. با مقایسه این دو جعبه کنار هم متوجه تغییرات فاحشی در آنها می‌شوید. همانطور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید. تمام نوشته‌های کف و روی جعبه با رنگی استاتیک و کیفیت بالا چاپ شده‌است. اما این نوشته‌ها در نسخه فیک به رنگ سفید هستند که به راحتی با خراشیدن ناخن پاک می‌شوند.

بسته‌بندی متفاوت عطر اصل و تقلبی سوج دیور

 از آنجایی که بسته‌بندی نسخه اصلی عطر توسط خود شرکت انجام می‌شود. با قرار دادن این دو جعبه در کنار هم متوجه تفاوت‌هایی در نحوه پرس حرارتی سلفون و برچسب کریستین دیور آنها می‌شویم. وکیوم نمونه اصلی از وسط بالای جعبه تا وسط انتهایی جعبه به صورت کاملا منظم و صاف کشیده شده است. در ضمن جنس سلفون در نمونه تقلبی بسیار نازکتر و بی‌کیفیت‌تر از نمونه اصلی است.


2. توجه به درب بطری عطر ساواج دیور

توجه به درب بطری عطر ساواج دیور - نحوه تشخیص ادکلن ساواج اصل - مشخصات ادکلن دیور ساواج اصل - درین عطر

یکی از مهم ترین نکات در تشخیص ادکلن ساواج اصل، توجه به درب بطری آن است که کمک شایانی به تشخیص عطر فیک از اورجینال می کند.

درب نسخه اورجینال عطر ساواج از نوع فلزی است و خاصیت آهنربایی دارد! به گونه ای که هنگام باز کردن درب آن با نیروی مقاومت جالبی رو به رو خواهید شد. هنگام بستن آن نیز درب فقط در جهت‌های خاصی روی شیشه جفت می شود. همچنین خاصیت آهنربایی موجود در درب بطری آن را از دست شما می‌رباید. علاوه بر آن با کشیدن انگشت روی قسمت استوانه‌ای درب عطر نمونه اصلی متوجه وجود شیارهایی روی آن می‌شویم.  

در نمونه تقلبی ممکن است خاصیت آهنربایی وجود نداشته باشد و طراحی آن به ظرافت و کیفیت نمونه اصلی نیست. در برخی از نمونه‌های تقلبی که خاصیت آهنربایی وجود دارد، با تکان دادن درب بطری متوجه صدای آهنربایی که در درب آن به کار گذاشته شده می‌شوید.

البته درپوش عطر اصل ساواج دیور نیز در نسخه اصلی، کمی سنگین‌تر از نسخه فیک است که شاید تشخیص آن کمی سخت باشد.

3. توجه به علامت حک شده در کف درب بطری

تفاوت‌های موجود در درب عطر ساواج دیور

در نمونه اصلی شکل یک حشره در کف درب بطری با ظرافت و زیبایی خاصی حک شده است (همانند تصویر فوق) که توجه به این نکته نیز می تواند شما را در شناسایی ادکلن ساواج اصل یاری کند.


4. توجه به نام برند روی درب بطری

بر روی درب بطری ساواج دیور اصل نام برند این کمپانی به اختصار به صورت CD که مخفف Christian Dior با کیفیت بالایی حک شده است که توجه به آن نیز از نکات مهم برای تشخیص نمونه اورجینال است.

در برخی از نمونه های فیک دیده شده است که این عبارت بسیار بزرگ و بی کیفیت است درحالی که این عبارت در نسخه ی اورجینال باریک و با کیفیت است.

تشخیص ساواج دیور اصل از تقلبی از طریق درب فلزی آن


5. توجه به کف بطری عطر

 کف بطری ادکلن ساواج اصل عبارت Sauvage dior بصورت دایره‌ای و برجسته حک شده است و از برچسب اصلا استفاده نشده است. که این مورد در نسخه‌های تقلبی قابل مشاهده نیست. در برخی از نمونه های تقلبی دیده شده است که از برچسب استفاده شده است و کیفیت آن نیز پایین تر از نمونه تقلبی است.


6.توجه به والف (ولو) عطر

والف در نسخه ی اورجینال ادکلن سوج دیور بصورت دو تکه تعبیه شده است که در بین قسمت اول و دوم یک فلز بسیار کوچک قرار دارد. توجه به این نکته ریز نیز ممکن است به شما کمک کند.  

تشخیص ساواج دیور اصل


7. دقت به لوله انتقال دهنده عطر

در نسخه ادکلن ساواج اصل لوله ی پلاستیکی انتقال دهنده ی عطر که داخل بطری قراردارد پس از اولین اسپری محو می شود و به سختی قابل مشاهده است. اما در نسخه ی فیک لوله ی داخل بطری به راحتی دیده می‌شود.


8. تطبیق دادن کد زیر بطری عطر و کد زیر جعبه

تطبیق دادن کد زیر بطری عطر و کد زیر جعبه - نحوه تشخیص ادکلن ساواج اصل - مشخصات ادکلن دیور ساواج اصل - درین عطر

یکی از راه های اصلی شناسایی ادکلن اصل از تقلبی که برای همه ی ادکلن ها میتوان استفاده کرد تطبیق دادن کد کف جعبه با کد کف بطری عطر می باشد . به این صورت که اگر ادکلن خریداری شده کد نداشت یا کد آن با کد جعبه آن مطابقت نداشت به این معنی است که محصول اورجینال نیست.

تفاوت اصلی در نمونه اورجینال با فیک در آن است که در محصولات فیک همه ادکلن ها یک کد مشترک دارند که روی تمام آن ها می باشد اما در محصولات اورجینال هر کد مختص به یک عطر می باشد و دو عطر با یک کد مشترک نخواهید یافت.

توجه: نکات مطرح شده فوق، ممکن است در غلظت های مختلف کمی تفاوت داشته باشند. به عنوان مثال در ویدیویی که در بالا وجود داشت، نسخه ادوپرفیوم بررسی شده است، اما در کل اکثر مشخصات ادکلن دیور ساواج اصل گفته شده، برای تمامی غلظت ها قابل انجام است.


نتیجه گیری

با پیشرفت تکنولوژی شاهد ورود محصولات تقلبی در بازار هستیم که از لحاظ کیفیت ساخت و دقت به موارد ذکر شده نیز، بسیار مشابه نسخه اصلی هستند و طبیعتا کار شناسایی عطر اصل از تقلبی به خصوص برای افراد غیر متخصص دشوار است. با توجه به عدم وجود نمایندگی رسمی برند دیور در ایران، شما ناچار هستید که به فروشگاه های موجود اعتماد کنید.

فروشگاه درین عطر این امکان را برای شما فراهم کرده است که تمامی عطرهای موجود در بازار از جمله تمامی عطرهای خانواده دیور ساواج را با گارانتی مادام العمر اصالت به فروش می رساند تا خیال شما کاملا آسوده باشد. اگر به این سبک مقالات و مطالب علاقه دارید، پیشنهاد میکنیم مقاله تشخیص اصل بودن ادکلن لالیک مشکی را نیز مطالعه نمایید. شما برای ما بنویسید که چه آیتم های دیگری برای تشخیص این ادکلن فرانسوی مردانه یعنی ساواج دیور اصل از تقلبی میشناسید. اگر سوال و یا ابهامی هم در رابطه با نحوه تشخیص عطر ساواج اورجینال از تقلبی دارید، حتما در قسمت نظرات مطرح نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آن پاسخ دهند.

آیا نسخه اورجینال و فیک ادکلن ساواج دیور قابل مقایسه هستند؟

با گذر زمان کیفیت ساخت محصولات فیک هم بالاتر می‌رود. از همین رو تشخیص ادکلن اصل از تقلبی بسیار دشوار شده هست. با این حال برخی موارد مهم هستند که به ما امکان تشخیص ادکلن اصل از فیک را می‌دهند. مهم‌ترین تفاوت‌ موجود میان عطر تقلبی و اورجینال ساواج دیور مطابقت داشتن بچ کد کف جعبه و کف بطری است.

نسخه اورجینال عطر ساواج دیور را از کجا تهیه کنیم؟

امروزه سودجویان و کلاهبرداران زیادی در صنعت عطر و ادکلن فعالیت می‌کنند. به همین دلیل خرید محصولات اورجینال دغدغه بسیاری از مردم شده است. قبل از خرید هر محصولی باید در رابطه با آن محصول اطلاعات کافی داشته باشیم. سپس با مراجعه به فروشگاه‌های معتبر و قابل اطمینان اقدام به خرید کنیم.

رایحه اصلی ادکلن ساواج دیور شامل چه چیزهایی است؟

رایحه اصلی عطر ساواج از برند دیور از چوب است. وجود چوب در نت‌های پایانی این عطر موجب ایجاد حس طراوت و نشاط در فرد می‌گردد. رایحه ابتدایی این عطر هم یادآور گل‌های بهاری است. برند دیور با بهره‌ مندی از بهترین مواد و استفاده از فرمولاسیون‌های جدید در ساخت محصولات خود نهایت کیفیت را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

4.5/5 - (17 امتیاز)

6 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.