بهترین ادکلن های مردانه 2020

Admisite 1399/07/02
بهترین ادکلن های مردانه ۲۰۲۰ - بهترین عطر مردانه 2020 - The Best Men Perfume 2020 - درین عطر

عطر و ادکلن یکی از اجزای مهم در لباس‌ پوشیدن هر مرد است. با انتخاب درست ادکلن، می‌توانید به شخصیت و ظاهر خود رونق ببخشید. اما در بازار فعلی، تعداد زیادی ادکلن مردانه موجود است و انتخاب مناسب می‌تواند یک چالش باشد. در این مقاله به بهترین ادکلن های مردانه سال ۲۰۲۰ خواهیم پرداخت و نکات مهمی را برای انتخاب ادکلن مناسب بررسی خواهیم کرد.


عوامل مهم در انتخاب بهترین ادکلن مردانه 2020

عوامل مهم در انتخاب بهترین ادکلن مردانه 2020 - بهترین عطر و ادکلن‌های مردانه 2020 - درین عطر

برای انتخاب بهترین ادکلن مردانه 2020، چند عامل در نظر گرفته شده است:

1) ترکیبات بویایی

ترکیبات بویایی یکی از عوامل مهم در ادکلن هست. برخی از ترکیبات محبوب شامل نت‌های خنک، گرم، خوراکی و چوبی هستند. بسته به سلیقه شخصیت خود، ترجیحات بویایی خود را مشخص کنید.

طولانی ماندن رایحه

ادکلن‌های با رایحه طولانی‌تر، اغلب مورد ترجیح قرار می‌گیرند. در طول روز، ادکلن با رایحه قوی‌تر را می‌توان انتخاب کرد و در طول شب، ادکلنی که رایحه ظریف و شیرینی دارد.

قیمت و بودجه

محدودیت بودجه نیز می‌تواند نقش مهمی در انتخاب ادکلن داشته باشد. همیشه بهتر است بر اساس بودجه خود یک محدوده قیمتی مشخص کنید تا از انتخاب درست برخوردار شوید.

مناسبت‌ها

برخی ادکلن‌ها برای مناسبت‌های خاص یا تعطیلات مثل عید، مهمانی‌ها و مراسم رسمی مناسب‌تر هستند. برای این مناسبت‌ها به دنبال ادکلنی با رایحه شاداب و متفاوت باشید.


بهترین ادکلن‌های مردانه ۲۰۲۰ کدام اند؟

در ابتدا لازم به ذکر است که ترتیب ادکلن‌ها به معنی برتری آن‌ها نسبت به یکدیگر نیست و به صورت رندوم و تصادفی قرار گرفته‌اند.

1) ادکلن مردانه جورجیو آرمانی آکوا دی جیو (Giorgio Armani Acqua di Gio)

ادوپرفیوم جورجیو آرمانی آکوا دی جیو - آکوا دی جیو سفید حجم 100 میلی لیتر | Giorgio Armani Acqua di Gio EDT

ادکلن اکوا دی جیو یکی از بهترین ادکلن‌های برند جورجیو آرمانی (Giorgio Armani) است که در سال 1996 توسط این برند به بازار عطر و ادکلن وارد شد. این ادکلن دارای رایحه ای شیرین و ملایم و طبعی خنک است و به همین دلیل اغلب در روز های گرم بهار و تابستان مورد استفاده قرار می گیرد. رایحه بی نظیر این عطر سبب شده است که در جمع بهترین ادکلن‌های مردانه ۲۰۲۰ قرار بگیرد. نت‌های این ادکلن عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: پرتقال – لیموترش – پرتقال ماندارین – گل یاس – ترنج – لیمو – گل نرولی
  • نت‌های میانی: جوز – گل میخک – گشنیز – بنفشه – گل فریزیا – نت‌های آبی – رز – یاسمن – رزماری – کلن – گل پنجه مریم
  • نت‌های پایانی: عنبر – نعناع هندی – گلسنگ – سدر – مشک سفید

2) ادکلن مردانه هوگو باس هوگو من (Hugo Boss Hugo Man)

هوگو باس هوگو من - Hugo Boss Hugo Man

عطر هوگو باس مردانه در سال 1995 توسط برند آلمانی هوگو باس (Hugo Bus) به بازار آمد. رایحه بی نظیر و طراحی شیک این ادکلن سبب شده است که تا به امروز نیز جز بهترین‌ها باشد. رایحه این ادکلن تند و طبع آن نسبتا گرم است که باعث شده است در روزهای سرد زمستان گرمای وجود شما را بیشتر کند! نت‌های ادکلن Hugo Boss Hugo Man عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: اسطوخودوس – سیب سبز – گریپ فروت – ریحان
  • نت‌های میانی: میخک صد پر – گل شمعدانی – مریم گلی – گل یاس
  • نت‌های پایانی: نعناع هندی – سدر – درخت نراد

3) ادکلن مردانه دیویدوف کول واتر، یکی از بهترین ادکلن های مردانه ۲۰۲۰!

ادوتویلت مردانه کول واتر - cool water man

عطر کول واتر توسط برند دیویدوف در سال 1988 معرفی و وارد بازار شد. به دلیل رایحه بی نقصی که این عطر دارد جز بهترین ادکلن های مردانه ۲۰۲۰ قرار گرفته است. همچنین این ادکلن دارای رایحه‌ای ملایم، شیرین و کمی تند است و با توجه به طبع خنکی دارد که اکثرا در روز های گرم مورد استفاده قرار می گیرد. این ادکلن از ماندگاری و پخش بوی نسبتا خوبی برخوردار است. نت‌های این ادکلن عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: آب دریا – نعناع – نت های سبز رنگ – اسطوخودوس – گشنیز – رزماری – کالون
  • نت‌های میانی: چوب صندل – گل یاس – بهار نارنج – گل شمعدانی
  • نت‌های پایانی: مشک – گلسنگ – سدر – تنباکو – عنبر

4) ادکلن ورساچه پورهوم عود نویر (Versace Pour Homme Oud Noir)

ادکلن ورساچه پورهوم عود نویر درین عطر-Versace Pour Homme Oud Noir

ادکلن ورساچه پور هوم عود نویر در سال 2013 توسط برند معروف و شناخته شده ورساچه به بازار آمد و نسبت به عطرهای قبلی جدیدتر به حساب می آید. این عطر با رایحه‌ای تند و طبعی گرم بسیار مناسب روزهای سرد پاییز و بهار است. نت‌های ادکلن Versace Pour Homme Oud Noir عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: نت‌های تند
  • نت‌های میانی: عود
  • نت‌های پایانی: نت‌های چوب – چرم

5) ادکلن والنتینو یومو اینتنس مردانه (Valentino Uomo Intense)

عطر والنتینو یومو - بهترین عطر و ادکلن‌های مردانه 2020 - درین عطر

عطر والنتینو که ظاهری بسیار جذاب و رایحه‌ای دلپذیر دارد در سال 2016 به بازار آمد و هم اکنون توانسته است جز بهترین ادکلن های مردانه ۲۰۲۰ قرار بگیرد. این عطر را می توان نسخه قوی تر و پخته تر ادکلن یومو دانست. این ادکلن مردانه با رایحه‌ای شیرین و طبعی گرم مناسب استفاده در فصول سرد سال همچون پاییز و زمستان است. همچنین این ادکلن از ماندگاری و پخش نسبتا خوبی نیز برخوردار است. نت‌های ادکلن Valentino Uomo Intense عبارتند از:

نت‌های اولیه: سالویا اسکلاریا – نارنگی ماندارین
نت‌های میانی: زنبق – دانه تونکا
نت‌های پایانی: وانیل – چرم


6) ادوتویلت دیور هوم مردانه (Dior Homme EDT)

عطر و ادکلن دیور هوم - Dior Homme - عطر ادکلن دیزل اونلی بریو - Diesel Only The Brave - عطر ادکلن باربری هیرو - Burberry Hero - بهترین عطرهای مردانه 2021

عطر دیور هوم نسخه 2020 با شعار «من مرد تو هستم» معرفی شد. دیور هوم جدید توسط عطرساز داخلی دیور فرانسوا دماچی ساخته شده است که می‌خواست حس مردانه را دوباره تعریف کند. این عطر به شدت چوبی، گرم و حسی است. به گفته این عطرساز، این عطر با نت‌های چوبی بدنی بیش از حد مصرف می‌شود و نشان‌دهنده بازگشت به اصول اولیه است بطری جدید از طراحی معماری پیشینیان خود پیروی می کند، با لوگوی برجسته تر و نام عطر روی پلاگ. چهره کمپین تبلیغاتی بازیگر مشهور، رابرت پتینسون است.

  • نت‌های اولیه: ترنج – المی – فلفل صورتی
  • نت‌های میانی: چوب کاشمر – سدر – نعنا هندی
  • نت‌های پایانی: مشک – خس‌خس – چوب مصنوعی

کلام آخر

با توجه به نکاتی که در این مقاله بررسی کردیم، بهترین ادکلن های مردانه ۲۰۲۰ را می‌توانید با توجه به سلیقه، مناسبت و فصل انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که ادکلن، جزئی از هویت شخصیت شماست و با انتخاب درست می‌توانید خود را بیان کنید. به نظر شما جای چه عطری در این لیست خالی بود؟ نام آن را در بخش نظرات بنویسید در در بروزرسانی‌های بعدی قرار بگیرد.

معیارهای انتخاب بهترین عطرهای مردانه 2020 چیست؟

در انتخاب بهترین عطرهای مردانه 2020 عواملی همچون ترکیبات بویایی، ماندگاری، پخش بو، قیمت، مناسبت و … در نظر گرفته شده است.

بهترین ادکلن‌های مردانه 2020 کدام اند؟

عطرهای همچون دیور هوم، ورساچه عود نویر، والنتینو یومو اینتنس، هوگو باس و … جز بهترین عطر و ادکلن‌های مردانه در سال 2020 هستند. برای مشاهده لیست کامل بهترین عطرهای مردانه جهان در سال 2020 پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را به طور کامل مطالعه نمایید.

4.2/5 - (5 امتیاز)

1 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.