بازیگران ایرانی چه عطری می زنند؟

Admisite 1399/11/15
بازیگران ایرانی چه عطری می زنند؟

آیا به این فکر کرده اید که بازیگران ایرانی چه عطری می زنند؟ امروزه عطرها نقش پر رنگی در زندگی ما دارند. هر آدمی با هر شخصیت و جایگاهی که در جامعه دارد، دوست دارد همیشه بوی خوبی دهد. شاید شما هم برایتان جالب هست که بدانید سلبریتی های ایرانی چه سلیقه ای دارند و چه عطری را می پسندند. امروز قصد داریم به عطر های بازیگران ایرانی بپردازیم ، پس حتما در ادامه با ما همراه باشید.


تاثیر عطر و ادکلن

این روز ها خوشتیپی و خوش پوش بودن فقط محدود به لباس و پوشش نمی شود و عوامل متعددی می توانند در آن نقش داشته باشند. یکی از این عوامل استفاده از عطر و ادکلن می باشد. عطر و ادکلن ها می توانند سبب شوند که شما علاوه بر ظاهر و لباس ، بوی خوشی نیز داشته باشید و پاکیزه و مرتب به نظر برسید. عده ای به اشتباه تصور می کنند که عطر و ادکلن فقط برای افرادی است که بوی بد می دهند یا کثیف هستند در حالی که این تصور کاملا اشتباه می باشد. شاید این مطلب را نیز بپسندید: سلبریتی ها چه عطری استفاده می کنند؟!


عطر های بازیگران ایرانی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بازیگران ایرانی از چه عطر هایی استفاده می کنند. با توجه به اینکه شاید اکثر بازیگران و افراد مشهور با توجه به درآمد خوبی که دارند و نگران هزینه های عطر و ادکلن نیستند به سراغ بهترین ها می روند، دانستن این مطلب که چه عطر هایی توسط افراد مشهور ایرانی استفاده می شود جالب باشد.

1) الناز شاکردوست

عطر های بازیگران ایرانی - الناز شاکردوست - دیور - Diorالناز شاکردوست از بازیگران مطرح و به نام کشور است که کار های زیادی بازی کرده است و کمتر کسی است که او را نشناسد و همچنین طرفداران زیادی دارد و همیشه با ظاهر زیبا و شیک در مراسم ها حاضر می شود . او طرفدار سر سخت برند دیور می باشد .برند دیور در زمینه‌های مختلفی همچون لباس و عینک و لوازم آرایشی فعالیت دارد که اخیرا عطر جز بخش‌های اصلی این برند قرار گرفت.عطر های برند دیور اکثرا تند و تلخ هستند و این یکی از ویژگی های مورد علاقه ی خانم شاکردوست می باشد. او اکثرا از عطر هایی با طبع گرم استفاده می کند و بار ها در مصاحبه های خود از علاقه اش به این نوع عطر ها گفته است .دیور ادیکت ، دیور جادور ، دیور پویزن گرل و … از مشهور ترین عطر های زنانه برند دیور می باشند.

 

2) محمدرضا گلزار ، عطر های بازیگران ایرانی

 

عطر های بازیگران ایرانی - محمدرضا گلزار - لاجرفلد - Lagerfeldمحمدرضا گلزار بازیگر،مجری و خواننده جذاب و خوش پوش کشورمان که فیلم های زیادی از او وجود که احتمالا آن ها را دیده باشد . او همیشه با ظاهری شیک و مجلل در جشن ها و مراسم ها حاضر می شود و علاقه ی زیادی به خوش پوشی دارد . عطر مورد علاقه محمدرضا گلزار عطر لاجرفلد مردانه LAGERFELD می باشد . البته او هیچگاه این علاقه را به صورت علنی اعلام نکرده است و این موضوع از طریق دوستان و نزدیکان او گفته شده است.اکثر عطرهای  برند لاجرفلد رایحه تند و شیرین دارند وبرای کسانی که تیپ اسپرت دارند بسیار مناسب هست.

 

3) نیکی کریمی

 

عطر های بازیگران ایرانی - نیکی کریمی - مونت بلنک - Mont Blancنیکی کریمی یکی از بازیگران معروف که در دهه 70، 80 به عنوان ستاره کشورمان شناخته شده اند. همیشه با استایل های جذاب خودش ، دیده می شود . او از برند آلمانی مونت بلنک استفاده می کند . برند مونت بلنک (Mont Blanc) جز برند های خوب و مطرح در زمینه عطر و آرایش می باشد و گویا نیکی کریمی همکاری نیز با این برند داشته است. اما چیزی که در مصاحبه ها و از طریق دوستانش شنیده شده این می باشد که او از عطر های برند مونت بلنک استفاده می کند.

 

4) احسان علیخانی

 

عطر های بازیگران ایرانی - احسان علیخانی - الورهوم چنل - Allure Homme

احسان علیخانی مجری و تهیه کننده مشهور که اکثرا او را با برنامه ماه عسل و عصر جدید می شناسند و همیشه با ظاهری آراسته و شیک دیده شده است . او هیچ گاه به طور علنی در مصاحبه هایش نام عطری را که می زند نگفته است اما شنیده ها از افراد و نزدیکان او حاکی از آن است که او از عطر الور هوم شنل استفاده می کند. عطری گرم و شیرین که با استایل و شخصیت او کاملا همخوانی دارد. اگر آن دسته از افرادی هستید که عطر کلاسیک دوست دارید الور هوم مردانه یک عطر کلاسیک و نسبتا قدیمی از برند شنل که جز عطرهای پرطرفدار به حساب می آید.

 

5) نیوشا ضیغمی ، عطر های بازیگران ایرانی

 

عطر های بازیگران ایرانی - نیوشا ضیغمی - ورساچه کریستا نویر - versace crystal noir

نیوشا ضیغمی نیز از بازیگران موفق سینمای ایران می باشد . او همیشه سعی بر این دارد که شیک و خاص و متفاوت به نظر برسد و از بهترین لباس ها و وسایل استفاده می کند . او در رابطه با عطر مورد علاقه اش گفته است که کریستال نویر ورساچه یکی از عطر های مورد علاقه اش می باشد. از نظر ایشان استفاده از عطر بستگی به مراسمی دارد که فرد در آن حضور دارد . در بین عطرهای خاص و رسمی، عطرهایی نیز موجود هستند که به صورت روزمره استفاده می شوند. عطری که گفتم و مورد علاقه من هست، از عصاره‌های مختلفی تشکیل شده و برای همین بسیار خوشبو است. افراد سلیقه های متفاوتی دارند و شاید من هم به مرور سلیقه ام تغییر کند، اما رایحه‌ای که می پسندم سلیقه ام را نشان می دهد .

 

6) حامد بهداد

 

عطر های بازیگران ایرانی - حامد بهداد - چنل - کارل لاجرفلد - Chanel - lagerfeld

حامد بهداد ، بازیگر موفق سینمای ایران که با بازی خاص و متفاوتش شناخته می شود و همچنین تجربه ای در زمینه خوانندگی دارد ، در رابطه با استفاده اش از عطر و ادکلن گفته است : « من از هزار مدل عطر مختلف استفاده می کنم .» به تیپ او می خورد که از ادکلن های اسپرت استفاده کند ولی در جشن تولد حامد، وقتی یکی از دوستانش عطر LAGERFELD به او کادو داد، کلی ذوق کرد و گفت: «از کجا می دانستی با این عطر خیلی حال می کنم؟» لاگرفلد با بوی گرم، بیشتر رسمی و مناسب مهمانی های عصر است .

 

7) ویشکا آسایش

 

عطر های بازیگران ایرانی - ویشکا آسایش - گوچی - Gucci

ویشکا آسایش بازیگر مطرح سینما با بازی در فیلم ورود آقایان ممنوع توانست شهرت بیشتری به دست آورد. او یکی از طرفداران برند گوچی ( Gucci ) می باشد. این بازیگر خوش پوش این برند عطر را یکی از برندهای محبوبش می داند و می گوید: «من عطر GUCCI را دوست دارم و هم از بوی رنگ صورتی و هم مشکی آن لذت می برم. البته خودم را فقط به استفاده از این عطر محدود نمی کنم و در بیشتر موارد انتخاب های دیگری هم دارم اما رایحه این دو عطر سازگاری زیادی با سلیقه من دارد.» برند عطر و ادکلن گوچی یک برند ایتالیایی هست که توانسته طرفداران بسیاری را پیدا کند.


8) مهتاب کرامتی

عطری که بازیگران می زنند، مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی نیز جز بازیگران خوب سینما می باشد .خانم سفیر صلح یونیسف همیشه و در هر جمعی که برای فعالیت های مختلف اجتماعی اش دیده می شود بسیار شیک پوش و آراسته است. به هر حال او یکی از اولین بازیگرانی است که به طراحی لباس پرداخت و اتفاقا با برندهای به نام ایرانی هم همکاری داشته. او درباره عطری که استفاده می کند می گوید: «معمولا از برندهای معتبر و شناخته شده ای عطرهایم را می خرم اما بو و رایحه عطری هم که قرار است بخرم، برایم بسیار مهم است. چند وقت پیش در یکی از سفرهایی که به خارج از کشور داشتم عطر Gucci Guilty را برای خودم خریدم و از بوش هم کاملا راضی ام. آن موقع که من این عطر را تهیه کردم، هنوز در بازار ایران زیاد نشده بود اما حالا بیشتر فروشگاه های معتبر عطر و ادوکلن این محصول کارخانه GUCCI را عرضه می کنند. به نظرم این عطر به دلیل رایحه شرقی که دارد به مشام خانم های ایرانی خوش می آید و به دلشان می نشیند. طراحی شیشه این عطر هم شیک و جذاب است و نظر خریدار را جلب می کند.


9) اشکان خطیبی

اشکان خطیبی بازیگر خوب سینمای ایران، اهمیت زیادی به ظاهرش می دهد و دوست دارد همیشه با ظاهری آراسته و خوشبو در میان طرفدارانش قرار بگیرد. خطیبی راجع به عطر و ادکلنی که استفاده می کند می گوید << همیشه دوست دارم خوشبو باشم چون فکر می کنم خوشبو بودن یک فرد در برخوردش با دیگران بسیار اهمیت دارد و حتما در ذهن افراد خواهد ماند. در واقع می توانم بگویم شخصیت افراد را تا حدی می توان از روی عطری که استفاده می کنند شناخت به همین دلیل سعی می کنم در اننتخاب‌هایم دقت بیشتری داشته باشم.>> آقای اشکان خطیبی عطرهایی با رایحه تلخ را بیشتر می پسندند. به گفته خودشان از عطرهای مختلفی استفاده می کنند. اما یکی از عطرهای مورد علاقه ایشان DKNY  هست که رایحه تلخ دارد.


10) لیلا اوتادی

عطری که بازیگرا می زنند، لیلا اوتادی

لیلا اوتادی نیز مانند هنرمندان دیگر همیشه با ظاهری آراسته و شیک در مراسمات مختلف حضور داشته و این موضوع برایش بسیار اهمیت دارد. از نظر خانم اوتادی، اهمیت دادن به ظاهر و پوشش مساله ای نیست که فقط مختص گروه یا عده خاصی از مردم باشد. این بازیگر معروف ایرانی عقیده دارد که، همه باید به ظاهرشان اهمیت بدهند اما این موضوع بین بازیگران به خاطر شغلشان که دائم با مردم در ارتباط هستند و مورد توجه قرار می گیرند، بیشتر اهمیت دارد. به گفته خانم اوتادی بر اساس مراسمی که  می خواهند در آن حضور داشته باشند ، لباس مورد نظر را انتخاب می کنند. این موضوع در انتخاب عطر نیز صدق می کند. اوتادی راجب عطر مورد علاقه اش می گوید: <<  من خودم از عطرهای مختلفی استفاده می کنم اما عطری که چند وقتی است از آن استفاده می کنم و بویش را خیلی دوست دارم Narciso Rodriguez  هست. این عطر بوی گرمی دارد و از آن دسته از عطرهایی است که به مشام واقعا خوش بو می آید. البته من از عطرهای دیگر هم استفاده می کنم اما بوی این عطر برایم خیلی دلنشین است. من به کسانی که به دنبال رایحه خاص هستند، این عطر را پیشنهاد می کنم.>>


امیدواریم این مطلب مورد توجه تان قرار گرفته باشد. اگر دوست دارید مانند هنرمندان با بوی خوب دائم  مورد توجه اطرافیانتان قرار بگیرید. می توانید عطرهایی که بازیگران خوب کشورمان استفاده می کنند را از فروشگاه اینترنتی درین عطر با کارت گارانتی اصالت تهیه فرمایید.

 

5/5 - (2 امتیاز)

1 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.