معرفی ادکلن‌ های زنانه دارای بوی شکلات

پشتیبانی درین عطر 1400/08/29
معرفی ادکلن‌ های زنانه دارای بوی شکلات - ادکلن با بوی شکلات - عطر با رایحه شکلات - عطر با بوی شکلات زنانه - درین عطر

هوس شکلات دارید و دوست دارید همین الان یک شکلات خوشمزه بخورید! صبر کنید ما برایتان بهترین ادکلن با بوی شکلات زنانه را آورده ایم. آماده باشید تا به جای خوردن شکلات و عواقب بعد از آن که ممکن است چاق شوید و یا…، این بار یک عطر با بوی شکلات شیرین را امتحان کنید تا متوجه لذت دنیای رایحه ها شوید. برای افرادی که طعم‌های شیرین و وانیلی و کاراملی را دوست دارند. عطرهایی با رایحه شکلات بسیار دلنشین و خوشایند خواهد بود.


چرا عطر با بوی شکلات محبوب است؟

تحقیقات نشان داده که بوی شکلات به قدری محبوب و پرطرفدار است که مانند رایحه گل‌ها در صنعت عطر سازی کاربرد زیادی دارد. ادکلن‌هایی با خط بویایی شیرین مانند رایحه خامه تازه، کارامل، دسر، کاپ کیک، کاکائو، پشمک و شکلات جزء خوش بوترین رایحه ها در بین خانم‌ها هستند. در ساخت این عطرهای خوشمزه بیشتر از نت پایه وانیل استفاده می شود. فروشگاه اینترنتی درین عطر با ارائه مشاوره تخصصی در زمینه خرید ادکلن زنانه و مردانه اورجینال، مجموعه ای کامل از برندهای معروف را فراهم آورده است. در این نوشتار قصد داریم چند نمونه از عطر با بوی شکلات که در نزد بانوان پرفروش هستند را معرفی کنیم با ما همراه باشید.


رایحه های شکلاتی چیست؟

رایحه شکلات در عطرها - ادکلن با بوی شکلات

درست مانند دسر شکلاتی مورد علاقه شما، رایحه های شکلاتی مورد استفاده در عطر نیز از دانه های خام کاکائو استخراج می شوند. در دنیای عطر، طراحان این اسانس را شکلات مطلق می نامند و اغلب به عنوان نت پایه برای افزودن عمق یا غنای ترکیب رایحه استفاده می شود.

این شکلات مطلق به خوبی با بسیاری از نت های عطری قابل تشخیص مانند وانیل و پرتقال جفت می شود. همچنین کاملاً با طعم های تند ترکیب می شود که برخی از آن ها دارچین، جوز هندی و زنجبیل است. همانطور که گفته شد، فقط با نت های لذیذ کاملاً سازگار نیست – نت های شکلاتی را در عطرهای گلی با اسطوخودوس و گل رز نیز خواهید یافت، اما یکی از محبوب ترین شرکای آن نعناع هندی و چوب صندل هستند.

عطر با رایحه نوتلا!!!!!

عطر نوتلا - ادکلن نوتلا - عطر با رایحه نوتلا - عطر شکلاتی - عطر با بوی شکلات و کاکائو - معرفی ادکلن‌ های زنانه دارای بوی شکلات - درین عطر

شاید خیلی از شما علاقه‌مند باشید که عکس فوق واقعی باشید و بتوانید عطر با بوی نوتلا را داشته باشید، اما متاسفانه باید بگوییم که عکس بالا ساختگی است و هنوز عطری با این رایحه ساخته نشده است! اما همانطور که گفتیم رایحه شکلات یکی از رایحه های مورد استفاده در عطرسازی، به خصوص در عطرهای زنانه است که در ادامه بهترین عطرهای زنانه با رایحه شکلات با هم بررسی خواهیم نمود.


خانم‌ها عاشق چه ادکلن‌ها و رایحه‌هایی هستند؟

ادکلن با بوی شکلات - خانم ها عاشق چه ادکلن ها و رایحه هایی هستند؟

به صورت ذاتی اغلب انسان ها علاقه دارند که از طرف دیگران مورد تایید و تحسین قرار بگیرند. باتوجه به تفاوت های حسی و وجودی شاید میل به جلب توجه در بین خانم ها تا حدودی بیشتر باشد. به همین دلیل بیشتر تلاش می کنند با داشتن ظاهری آراسته همواره شیک به نظر برسند. از آنجا که خانم ها علاقه زیادی به رایحه های شیرین همچون بوی شکلات دارند ممکن است خرید عطر شیرین زنانه معروف برای مجالس و محافل دوستانه بتواند جلوه‌ای بی نظیر را برایشان خلق کند. رایحه‌هایی دوست داشتنی که خانم‌ها عاشقشان هستند. عطرها دارای یک قدرت نامرئی باور نکردنی هستند بدین شکل که گاهی استشمام یک رایحه خاص می تواند شخصی، موقعیتی یا خاطره‌ای را برای ما زنده کند. همچنین عطرها می توانند مانند یک امضاء شخصی، باعث شوند ما با رایحه‌ای منحصربه فرد در ذهن دیگران ثبت شویم.


بهترین ادکلن‌ های زنانه دارای بوی شکلات را بشناسید!

عطر و ادکلن‌های با بوی شکلات جز پرطرفدارترین و جذاب‌ترین عطرهای دنیا به خصوص برای بانوان هستند. اگر شما هم جز طرفداران رایحه شکلات هستید، در این بخش قصد داریم 10 عطر با رایحه شکلات را به همراه شرح مختصری از هر یک به شما معرفی کنیم.

1) خرید عطر با بوی شکلات زنانه : موگلر ستاره‌ای

خرید عطر با بوی شکلات زنانه - موگلر ستاره‌ای - ادکلن با بوی شکلات

عطر فرش، جوان و شیرین، Mugler’s Angel یکی از شناخته شده ترین عطرهای شکلاتی جهان است. علاوه بر این، این رایحه است که راه را برای عطرهای خوش طعم در جریان اصلی هموار می کند. جدای از محبوبیت، سخت است که عاشق این دسر در یک بطری نشوید. مقاومت در برابر ترکیب مرکبات، آب نبات پنبه، کارامل و وانیل با شکلات غیرممکن است. ظاهر الین موگلر ستاره ای بسیار جذاب است. و علاوه بر ظاهر میتواند با رایحه ی خاص خود، همگان را مجذوب این عطر ادکلن با بوی شکلات بکند.


2) عطر با بوی شکلات و وانیل : کندی پرادا نایت

عطر با بوی شکلات و وانیل - کندی پرادا نایت - ادکلن با بوی شکلات

این عطر با رایحه ای با طراوت از نرولی، زنبق و پرتقال تلخ باز می شود، سپس نت های دانه تونکا و وانیل را که از آب نبات اصلی تشخیص می دهید، نشان می دهد. شگفتی شیرین در پایان اتفاق می افتد، زمانی که ترکیب اغوا کننده شکلات و نعناع هندی سرانجام به دست می آید.


3) عطری که هر خانمی باید داشته باشد! اکسیری فرانسوی به نام لالیک لامور

اکسیری فرانسوی به نام لالیک لامور - ادکلن با بوی شکلات

ادکلن لالیک لامور زنانه اصل عطری فرانسوی که در سال 2013 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. رایحه لالیک شیرین و ملایم است و در دسته بویایی گل ها و چوب های معطر قرار می گیرد. این عطر با الهامی از فرهنگ و هنر کشور ژاپن تولید شده و به رایحه شرقی نیز شهرت دارد. در حقیقت Lalique Lamoure یکی از رایحه های بسیار محبوب و مورد پسند در بین خانم ها است.

نت اولیه لالیک لامور از ترکیب عصاره ی گل بهار نارنج، ترنج و گل رز ساخته شده است. بعد از گذشت زمان کوتاهی با استشمام رایحه های روناسیان، گل یاسمن و گل مریم در قلب لالیک لامور شگفت زده خواهید شد. نت پایانی لالیک با عطر مشک، چوب صندل سفید و سدر طراحی شده است که رایحه ای روح بخش و نوازشگر را تداعی می کند. بهترین زمان استفاده از این رایحه فوق العاده فصول تابستان و بهار است. طراحان لالیک لامور با هدف ایجاد حس سربلندی و ابدی بودن شخصیت دست به تولید این محصول زدند. اگر چه زمان زیادی از تولید این محصول ماندگار می گذرد اما همچنان در بین بانوان ایرانی جایگاه ویژه ای دارد و جزء پرفروش ترین محصولات به حساب می آید.


4) یکی دیگر از شاهکارهای گودگرل برای خانم‌های خاص با رایحه شرقی

شاهکارهای گودگرل برای خانم های خاص با رایحه شرقی - ادکلن با بوی شکلات

ادکلن گود گرل قرمز زنانه اصل رایحه ای با طراحی لاکچری و خاص برای خانم های جذاب! عطری گرم و شیرین که یکبار استفاده از آن کافی نیست. گودگرل قرمز که بطری خلاقانه‌ای به شکل کفش زنانه دارد در سال 2018 از برندی آمریکایی به دنیای عطر و ادکلن وارد شد. این عطر بیانگر شور، عشق و احساسات بوده و با رایحه قوی و تحریک آمیزش مخصوص بانوان مدرن و شیک پوش طراحی شده است. همچنین باتوجه به طبع گرم و شیرین گودگرل بهترین زمان استفاده از آن روزهای سرد سال است.

رایحه اولیه این ادکلن اغواگر از ترکیب بوی لیموترش، ترنج، بادام شیرین و قهوه به دست آماده است. رایحه میانی گودگرل قرمز ترکیبی از عصاره گل های رز، مریم، یاس، شکوفه های پرتقال و ریشه زنبق بوده که هیجان و انرژی را برای فرد و اطرافیانش خلق می کند. در نت پایانی Good Girl Velvet Fatale با رایحه های وانیل، دانه تونکا، پرالین، کاکائو، چوب صندل سفید، مشک، کهربا، سدر، نعناع هندی و چوب کشمیر شگفت زده خواهید شد.


5) هلو شو بدم یا انار شو؟ هر دو رایحه در یک قاب، معجزه‌ی ایفوریا!

ایفوریا زنانه - Euphoria Women - ادکلن با بوی شکلات

ادکلن ایفوریا زنانه با رایحه ای گلی و طبعی شیرین در بین پیر و جوان علاقه مندان خود را دارد. طراحی بطری ایفوریا به شکلی است که گویا یک شاخه گل ارکیده را در دست خود دارید اگر چه یکی از نت‌های اصلی این عطر جذاب رایحه گل ارکیده است. برند کلوین کلین با ترکیب نت‌هایی بی نظیر در ایفوریا حس هیجان و شادابی را در فرد خلق می‌کند.

با اولین اسپری از ایفوریا بوی انار، هلو و تمشک شما را مسحور خود خواهد کرد. در نت میانی رایحه گل ارکیده و گل نیلوفر که جایگزین نت آغازی هستند شما را به گلستانی جادویی برده و طراوت را برایتان به ارمغان می آورد. در پایان و با گذشت زمانی نسبتا طولانی تر از رایحه مشک سفید، چوب ماهون، گل بنفشه و عنبر لذت خواهید برد که در خاطر خود و اطرافیانتان ثبت می شود. ادکلن CK Euphoria نخستین بار با برند آمریکایی کلوین کلین و در سال 2005 معرفی شد. ولی کمی بعد کشورهای فرانسه و اسپانیا نیز برای تولید ایفوریا اقدام کردند که همگی از کیفیت خوبی برخوردار هستند.


6) رایحه مورد علاقه خانم‌ها، کوکو شنل و دیگر هیچ!

کوکو شنل - ادکلن با بوی شکلات

ادکلن کوکو مادمازل زنانه عطری رویایی و بسیار دوست داشتنی که بانوان بسیاری در ایران طرفدار رایحه آن هستند. Coco Mademoiselle جزء عطرهایی است که اگر تصادفی و برای اولین بار رایحه آن را از فردی استشمام کنید حتما اسم ادکلن او را خواهید پرسید. جذابیت کوکو مادمازل در رایحه ملایم و شیرین آن خلاصه می‌شود که دلیل اصلی درخشش بانوان در مجالس و محافل است. مادمازل با قاطعیت کامل بهترین عطر زنانه از این برند و در ردیف چند عطر برتر جهان جا دارد.

طرفداران کوکو شنل آن را نمونه واقعی از یک عطر بسیار استثنائی و خوش بو با ماندگاری فوق العاده بالا برای یک خانم متشخص می دانند. رایحه اولیه این ادکلن مشهور از پرتقال، ماندارین، شکوفه های پرتقال و ترنج است. پس از اتمام این رایحه ها به سرعت بوی گل یاس، گل رز، میموس و یالانگ یالانگ (نوعی گیاه زرد رنگ با رایحه تند و شیرین) آرامش و راحتی را به شما هدیه می دهد. در نت پایانی با رایحه لوبیا تونکا، نعناع هندی، وانیل، گیاه خس خس و مشک شگفت زده خواهید شد. این رایحه ها با خود حس تازگی دارند و انرژی فوق العاده ای را منتقل می کنند و آغاز خوبی برای روز هستند.


7) عطر هوگو باس د سنت زنانه (Hugo Boss The Scent For Her)

عطر هوگو باس د سنت زنانه (Hugo Boss The Scent For Her) - عطر ادکلن با بوی شکلات - درین عطر

از دیگر عطرهای مشهوری که با رایحه شکلاتی خود توانسته مشهور شود، عطر هوگو باس د سنت زنانه است. این عطر در سال 2016 طراحی و روانه بازار شد. نسخه مردانه این عطر نیز یکسال قبل یعنی در سال 2015 به بازار آمده بود. عطر The Scent جز عطرهای مدرن محصوب می شود و بانوان امروزی می توانند از رایحه فوق العاده این عطر بهره مند شود.


8) عطر سی کی وان شوک زنانه | CK One Shock for Women

عطر ادکلن سی کی وان شوک زنانه - Ck One Shock for her

عطر وان شوک زنانه یکی دیگر از عطرهای محبوب زنانه با رایحه شکلات است که در سال 2011 توسط کمپانی آمریکایی Calvin Klein طراحی و به بازار عرضه شد. این عطر برای استفاده در موقعیت‌های رسمی و نیمه رسمی مناسب است و انتخابی عالی برای خانم‌های جوان و جسور است. مهم‌ترین نت‌های به کار رفته در این عطر شامل نت‌های شکلات، توت سیاه، یاس، نرگس، کهربا، وانیل، مشک و نعنا هندی هستند که حسی از شور و هیجان و انرژی را به شما القا می‌کند.


9) عطر ایو سن لورن بلک اوپیوم، ادکلن با بوی شکلات!

ادکلن بلک اوپیوم درین عطر - balck upiom 3

عطر بلک اوپیوم در سال 2014 توسط کمپانی مشهور ایو سن لورن طراحی و به بازار عطر و ادکلن‌های زنانه با بوی شکلات عرضه شد. این عطر جذاب و اغوا کننده با ترکیبی از نت‌های شکلات، قهوه، یاس، ارکیده و مشک، حسی از شور و هیجان و انرژی را به شما القا می‌کند. این عطر برای استفاده در موقعیت‌های رسمی و نیمه رسمی مناسب است و انتخابی عالی برای خانم‌های جوان و جسور است.


10) عطر تام فورد بلک ارکید | Tom Ford Black Orchid

TOM FORD - Black Orchid - تام فورد بلک ارکید درین عطر

عطر تام فورد بلک ارکید یک عطر شرقی-شیپره است که در سال 2006 توسط کمپانی مشهور تام فورد ساخته شد. این ادکلن با بوی شکلات، با ترکیبی از نت‌های شکلات تیره، ارکیده سیاه، ادویه‌ها، چوب و مشک، رایحه‌ای اغواکننده و جذاب دارد. اگر به دنبال یک عطر امضای شیک و خاص برای خود هستید، عطر تام فورد بلک ارکید انتخاب خوبی است.


نتیجه گیری

در این مطلب دلایل محبوبیت رایحه شکلات به خصوص در نزد بانوان پرداختیم و سپس 10 عطر با بوی شکلات را به همراه شرح مختصری از هر یک به شما معرفی نمودیم. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد و اطلاعات سودمندی را کسب کرده باشید. به نظر شما جای کدام عطر در بین بهترین عطرها با رایحه شکلات خالی است؟!  نام آن را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

چرا عطر با بوی شکلات محبوب است؟

تحقیقات نشان داده که بوی شکلات به قدری محبوب و پر طرفدار است که مانند رایحه گل ها در صنعت عطر سازی کاربرد زیادی دارد. ادکلن هایی با خط بویایی شیرین مانند رایحه خامه تازه، کارامل، دسر، کاپ کیک، کاکائو، پشمک و شکلات جزء خوش بوترین رایحه ها در بین خانم ها هستند. در ساخت این عطرهای خوشمزه بیشتر از نت پایه وانیل استفاده می شود.

بهترین عطرهای زنانه با رایحه شکلات کدام اند؟

عطرهای زیادی با رایحه شکلات وجود دارند. عطر با بوی شکلات جز محبوب ترین عطرها به خصوص در میان بانوان هستند. موگلر ستاره‌ای، کندی پرادا نایت، لالیک لامور، گود گرل، ایفوریا و … مشهورترین این عطرها هستند که برای مشاهده کامل عطرهای شکلاتی توصیه می شود این مطلب را مطالعه نمایید.

4.7/5 - (9 امتیاز)

5 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.